Nálam a rendszer végül is működik, csak részben fals értékeket ír ki! Azért én megreklamáltam mert ilyenkor legalább jóvá szokták írni a havidíjat! (Tettem rá célzást!) Viszont ha nem reklamálsz, simán kiszámláznak!
És mit mutat előző zárónak? Mert a rendszer nálunk is megy, csak a csütörtöki zárót írja előzőnek. Nem a világ legnagyobb hibája csak épp vérciki, ráadásul el tudom képzelni, hogy sokakat megtéveszt (ahogy pénteken is sokakat megtéveszthetett, hogy szétvertek mindent és az árfolyam közben beragadt a délelőtti szinten. A stoppok vajon aktiválódtak akinél be volt rakva, vagy az sem? Árfolyamriasztások kimentek? A bizalmat nem növeli az biztos.
Ezt a választ küldték ma reggel chat-en: "Péntek óta valóban van egy felmerülő hiba, amely elhárításán
háttérosztályunk már dolgozik. A kellemetlenségért elnézését kérjük, a hiba
elhárítása már folyamatban van, ezzel kapcsolatosan bejelentést tenni direkt
szerződéssel internetbankjában a jobb alsó sarokban a "Segíthetünk? Írjon
nekünk!" menüpontban tehet, vagy emailben a reklamacio@otpbank.hu email
címen, telefonon a 0613666666-os számon vagy bankfiókban ügyintézőnk
segítségével. A kivizsgálást háttérosztályunk végzi, melynek eredményéről
postai úton kap minden esetben visszajelzést.
Az eredményes kivizsgálás érdekében kérjük, jelölje meg az eset körülményeit,
az érintett tranzakció adatait, a bejelentéssel kapcsolatos igényeit."
Miért is menne? Múltkor a telefonos ügyintézőjük mondta, hogy "ez egy elég egyszerű felület", aktív kereskedésre nem ajánlják, legfeljebb az árfolyamnyereség realizálására. :) Akkor legalább ezt a fapados rendszert tartanák karban...
OTP Direktbroker problémák