Nem tudom másnál előfordult-e, de nekem úgy terheltek ma moratóriumi hitelkamatot és kezelési költséget a folyószámlámra, hogy nem is volt moratórium hatálya alá tartozó hitelem.
A Portfolio lepacsizott velük. Ez a topic a nyító oldalon már hiányzik, ki van cenzurázva a friss hozzászólások listájából, csak a fórum oldalon jelenik meg (még)
Eddig nem volt még ilyen náluk, hogy több napon keresztül ne legyen működő képes a direkt brókerjük.De kussolnak róla.Pedig nyilatkozniuk kellene már valamit róla.
Gondolom most is amikor bemegy hozzájuk a delikvens, és mondja a számlanyitás közben,szeretnék egy direkt brókert is, de halottam egy ismerőstől,hogy éppen rossz.Sokszor előfordul.( ügyintéző)Á dehogy,ne törödjön a szóbeszédekkel remek infórmatikusaink vannak,ő nekik a kisújjukba van a szakma.Itt írja alá a szerződést.Viszlát pancser.
Érdekes, hogy nem raknak fel semmit a hírportáljukra,hogy napok óta beszart az otp brókerjük,és képtelenek a hibán felülkerekedni, mert nehogy másokat ne tudjanak újból pancserrá avanzsálni, megvezetni, félretájékoztatni.Nemzetközi szinten kellene alájuk pakolni.
Hab a tortan hogy most kaptam sms-t hogy 26.5 euroert vettem valamit a webkartyamrol ugy hogy semmilyen tranzakcio jovahagyo uzenet nem is jott ami szokott. Hivtam otp,latjak a tranzakciot,felvettek a reklamaciom,2 het mulva valaszolnak de addig is letiltjak azt a szamlat hogy tobbet ne lophasson le rola a kulfoldi ceg. Kerdeztem hogy hogy tortenhetett ez meg,azt mondtak hogy nem tudjak,kivizsgaljak.
Én is megreklamáltam október elején. Október 15-én levélben válaszoltak, hogy a javítás folyamatban van, amely hosszabb időt vesz igénybe". Azóta eltelt másfél hónap....
Prémium ügyfél vagyok, de az egész OTPben nagyot csalodtam, ugy, hogy azért hallottam, hogy nem valami ügyfélbarát... A prémiumszemélyes ügyfélkezelés is itt győrben nagyon gáz,tisztelet a kivételnek. Olyan érzés, mint régen bemenni egy hivatalba, ahol éreztetik, hogy te vagy értük. A hölgy nem volt hajlandó a feleségemnek társkártyát csinálni!! Kifogásokat keresett. Halál eseti rendelkezés kérésünkre felnevetett, és kérdezte, hogy hát meg akarok e halni... elképesztő. Feleségem át is ment a raiffeisenhez, ott normálisak, csakhát ott nincs rv vásárlási lehetőség. Ráadásul eljönni sem olyan egyszerű, mivel az ott1 papirjaimat eladni sem lehet... KBC az jobb lehet?
Nekem az adooptimalizálo riport sem működik honapok ota, de 1 hete megreklamáltam, eddig nem jött válasz. Nektek nincsen hasonlo problémátok? Amugy eddig bármi problémám volt, nem igazán siettek a megoldásal, sőt, kb telibe szarják, megirják hogy hogy nem lehet aztán ennyi.
OTP Direktbroker problémák