Lázár vásárhelyi, onnan be kell jönni Szegedre, hogy vonattal menjen Pestre pl. Ha kocsival megyek, mindig nézem, hol történt Lázár balesete az autópályán, amelyben egy nő meghalt anno. Ok, köd volt, de a körülmények miatt ott Lázárék rohadtul szabálytalanul mentek. Sokak szerint Lázár vezetett és a sofőrje magára vállalta.
Feles többséggel ez sajnos nem igaz, mert a pénzszivattyúkat, és a kifizetöhelyeket azzal nem lehet megszüntetni. Pont annak van elég nagy esélye, hogy egy feles vereség esetén a fidesz cégei, szervezeti kvázi meg tudják bénítani az oszágot.
minek vasút? akinek nincs autója, az annyit is ér! Ilyet még nem mondott lézerjani? Valamikor mondták, hogy ha a kelebiai vonalat kiraknék q8es új @udikból, az is olcsóbb lenne, mint ez a vasútépítés... Mindenki kaphatna egy új q8est az államtól és nem köll a vasút! rá is találtam: "Nem csak összköltségben, kilométerre számolva sem volt még ilyen drága magyar vasútépítés: ha ebből a pénzből Audi Q8-asokat vennék, hosszabb lenne a kocsisor, mint a sínek." https://telex.hu/komplex/2021/11/26/budapest-belgrad-a-979-ev-alatt-megterulo-vasutvonal
Ha 2026ban orban bukta lesz, évente töb ezer milliárd forint fog megmaradni az oktatásra, az egészségügyre, és más állami szolgáltatásra, amit a fideszokosok is igénybe vennének, ha nem a felcsúti tolvajra szavaznánának ész nélkül.
S közben a szakemberek könyörögteg, hogy ne a kelebiai, hanem a szegedi vonalat fejlesszék Belgrád felé. A magyar casút durván lerohadt, és lemaradt még a régiós országoktól is.
A szegedi vonal hihetetlenül lassú. Decembertől kb 2,5 óra lesz Pest és Szeged között a menetidő, mint évtizedekkel ezelőtt. Hiába, midössze egy sínpár van, mert szándékosan nem fejlesztették a kilencvenes évek közepe óta, mondván, onnan nem megy semmi a határon túlra. Viszont a világ soka változott, bőven van igény az óránkénti vonatra.
A rothadó nyugaton a kisebb vonalakon a hév szerűnél kicsit nagyobbak mennek 160-al, amik akár 5km ként megállnak, utána, ha van egy 8-10kmes szakasz ott mennek 160 felett is. Nehogy egyes szakaszokon majd 20kmh legyen vagy 5, mint a csepeli hídon.
Egyre vastagabban fog a ceruza. Szeged-Kiskunfélegyháza között kétvágányú 160 km/h sebességű lehet a vasúti pálya mindössze 800 milliárdért. 60 km-es szakaszról beszélünk. Csak nehogy úgy járjon, mint a Budapest-Kelebia. Ott is beharangozták a 160-at, a pálya tudná is, de a kínai biztosítóberendezés miatt 80-100 km/h lehet a realitás,ha nem törtênik valami csoda.
ORBÁN TAKARODJ !!!
- gazdasági barkácsolását
- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait
- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését
- gazdasági visszaesést
- korlátozott szólásszabadságát
- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését
- az ellenség nélküli szabadságharcát
- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait
- stb......
magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy
ORBÁN TAKARODJ!!!!!