Nos ezzel a jelenlegi 219-es aljról való visszapattanást nevezhetjük IBIZIAI TRENDNEK,de ezzel a forgalommal ez így csak vicc.Úgyhogy maradunk a Milánói trendbe ami a 217 pontot jelenti.😂
Ez tökéletesen így van!! Én is tapasztalom a mostani épülő kertes házak túlnyomó részében nem kötnek gázt . Jól szigetelt kis alapterületű 60- 80 négyzetméter, 2 darab gree fűtő- hűtő inverteres klímával 600000 ből kijön, ellenben a kúrva drága gáz bekötése, ami kisebb házak esetén is hat millió körül. Nem beszélve a sokkal gazdaságosabb klíma fűtésről, ami harmada- negyede jelenleg is a gázénak, H tarifával még napelem rendszer nélkül is!!!
Lassan haladnak, mármint az építtető szempontjából, ez tény. Ugyanakkor az elosztó (vagyis jelen esetben engedélyező és telekhatárig kiviteleztető) szempontjából ez folyamatos bevétel (hiszen ők nem állnak le, csak minden csúszik), mint ahogyan az elosztói hatósági áras alap-és forgalmi díjak is azok. A másik részt röviden már megválaszta Goncharow: a lényeg, hogy pl. a Tigázt már évekkel ezelőtt több részletben megvásárolták az olasz tulajdonostól (Eni), a lakossági gázkereskedelem ment az MVM-hez, az elosztás (a mai "maradék" Opus Tigáz) pedig először a kormányközeli MET-hez, hogy onnan továbbkerüljön a még kormányközelibb Opushoz. És igen, mindennek ára van/volt: ahhoz hogy az olasz tulaj szabadulhasson a rendkívül veszteséges lakossági gázkereskedelmi üzletágtól, szabadulnia kellett a jövedelmező elosztói üzletágtól is..
Én is át szoktam járni egyikből a másikba, mindig a tetejéről adva el, hogy javuljon az átlagom. De nagyon együtt mozognak, így a valóságban nem igazán nyereséges ez a gyakorlat, kizárólag veszteséget termelek, és talán majd egyszer adót is optimalizálok vele. A manyupos számlámról még azt sem.
Dehogy csak feleslegesen minek dobna ki az ablakon 7 milliót mire bekötik a hálózatra.Abból veszek egy Mitsubishi hűtő fűtő rendszert,ami villamos energiával működik ès mèg passzív háznak is nevezhetjük,hát ha mèg a tetőn fent vannak a napelemek.Csupán ezért.
Ezek mind nagyon lassan haladnak. Amit kifejtettél. Furcsa dolog egyébként, hasonlattal élek. 5 ft-ért megveszek valamit, ami 10 ft-ot termel 1-2 év alatt. Kinek érdeke eladni azt, vagy hülye volt? Esetleg rá kényszerült? Opus Tigáz !!!!
SZERINTEM MEG AZZAL VAN A BAJ, HOGY A CÉG TOVÁBBRA SEM KOMMUNIKÁL RENDESEN. CSENDESEN NÉZIK, HOGY PÁR NAPNYI NORMÁLIS FORGALOM UTÁN, VISSZATÉRJÜNK EBBE A POSVÁNYBA.
Srvvel lehetne ezen segíteni, de ezek ahhoz is hülyék, hogy ezt meglépjék. Ez - mivel van felhatalmazás- rövid távon is megoldás lenne az arfolyamra. Osztalék legfeljebb jövőre, vagy akkor se. Igy addig higfos, sajnos.
https://qubit.hu/2022/04/11/csaba-laszlo-a-presztizsberuhazasok-helyett-jon-a-fidesz-kontosbe-bujtatott-bokros-csomag "Most olyan megszorító csomagra van szükség, amely tartalmilag aligha különbözhet a Bokros-csomagtól. Ahhoz, hogy működjön, sok mellébeszéléssel, burkoltan, apró lépésenként kell és lehet megcsinálni. Ez a gyakorlatban nagyjából azt jelenti, hogy a benzinár nem egyik napról a másikra lesz 480 helyett 780 forint, mert akkor ismét jönne egy taxisblokád. Ha azonban egy hónap múlva 50 forinttal lesz több, majd július végén, amikor úgyis mindenki szabadságon van, és nem ezzel foglalkozik, mert jól akarja érezni magát, akkor újabb száz forintot lehet emelni rajta. Év végéig gond nélkül lehet 650-700 forintig emelni. Hasonló módszert a háztartási gázzal is lehet alkalmazni: az átlagos háztartások által fogyasztott havi mennyiség feléig változatlanul lehet hagyni a gáz árát, és csak az azt meghaladó részt terhelni emeléssel. Ilyen módszerrel lehet azt kommunikálni, hogy aki kevesebbet fogyaszt, annak nem emelkedik a gáz ára. Efféle szépen becsomagolt változtatások mellett nem először fordulna elő, hogy a magyar társadalom elfogadja, hogy nem a miniszterelnök szabja meg, mennyi a benzin ára."
NEW OPUS GLOBAL