A Stadler a Járműjavító eladása óta alig van jelen Magyarországon, nincs annyi munkája se , nagyon is szüksége van kooperációra , ahogy a Járműjavítóval is nagyban együtt melózott
Magyarország brutális módon megnyomja az agrár támogatási rendszert - amelyet érdekes módon már egyes külföldi politikusok is bátor, de jó iránynak tartanak -, mivel komparatív szempontból ezt nehéz is megkérdőjelezni. Valószínűleg emiatt látnak fantáziát egy ilyen vertikum szélesítésben az Opus háza táján.
A lényeg : A következő hónapokban a Mészáros csoport két lépésben megszerezta a bankoktól az Aquarius-Aqua hiteleit, így az ásványvízgyártó onnantól kezdve már neki tartozott*. Egészen pontosan annak a Konzum PE Magántőkealapnak, amelyen keresztül a felcsúti milliárdos tőzsdei birodalmának jelentős részét is birtokolja* OPUS részvényes nálunk
KONZUM PE Magántőkealap (közvetett részesedés a KPE INVEST Kft-n keresztül 0,15%)
25,40
178 240 361
Arról nem is beszélve, hogy a KONZUM PE magántőkealapon keresztül is jöttek anno cégek, igaz tőkeemeléssel, most viszont az OPUS Kötvényt fog kibocsátani...
Üdv mIndenkinek ! ma nagyon elfoglalt minden, amint látom hír is jöt A V-HID a 2020as beszámoló szerint 2020.szeptember 29 szerint a Mészárosné Kelemen Beatrix Csilla és Mészáros Lőrinc 50%-50% tuladjonában van. OPUSHOZ nincs köze még. A Cég főtevékenysége : Vasutépítés . Na de mint alvállalkozo az R_KORD és a Mészáros és Mészáros KFT többlet megrendeléshez fog jutni.... és még egy plussz hír : a stadleir is hajlandó üzletelni Mészárossal, mert nekik is kell az üzlet.. Mindez persze ez egy stratégia része, és mi csak azt olvassuk el, ami már tudható...
Abban a cikkben nem derült ki melyik cégről van szó, de ha egyelőre nem is fog az Opushoz tartozni, az még nem jelenti feltétlenül azt, hogy a jövőben ne legyen közös érdekeltség.
Ennek az országnak a legnagyobb problémája, hogy az általad hivatkozott pozitív tartalmú cikket, képesek nem tetszéssel fogadni az emberek. Nekem "költői túlzással" mindegy, hogy Mészáros vagy Gyurcsány potentát cége lenne érdekelt (max. a mostani befektetésem miatt nem közömbös) egy ilyen együttműködésben, a szomorú, hogy emberek azért kampányolnak, hogy magyar érdekeltségű cégek sose tudjanak igazán sikeressé válni, mint ha el kellene fogadni azt a kőbe vésett szabályt, hogy csak a nyugati (multi) cégek jogosultak prosperáló jövőre, s mi csak alamizsnára vagyunk jók, akár a saját belső megrendeléseink terén is, ne is álmodozzunk, nekünk megvan a helyünk az urak lába mellett csaholva. Miképp is gondolhatja azt bárki, hogy 0-ról, saját erőből versenyképesek lehetnek egy ilyen kis ország cégei (amit a rendszerváltást követően kellően elősegítettek az ellenérdekelt felek), s ezért el kell fogadni azt a tényt, hogy nekünk csak a szolgai lét, a seggnyalás jut. Személy szerint nagyon örülök, hogy ilyen hírek jelennek meg az Opus kapcsán, aki ezt nem értékeli, az egyszerűen nem lehet Opus tulajdonos. Javaslom a közömbös megfigyelőknek ennek tükrében olvassák az itteni hozzászólásokat, teljesen irracionálisak sokszor az itteni megnyilvánulások.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20210126/valamire-keszul-az-opus-egyik-vallalata-es-a-dm-ker-466922 Szándéknyilatkozatot írt alá az Opus egyik ipari leányvállalata a
DM-Ker-rel stratégiai együttműködés lehetőségéről, ami akár a DM-Ker
„tőkeszerkezetének módosulásával” is járhat a két cég közleménye
szerint. A DM-Ker tavaly októberben tervezett részvénykibocsátást a
BÉT-en, de ezt elhalasztották, miután „alternatívák merültek fel”.
Éppen kellett nekik egy volt gázszerelő, hogy vasúti kocsit tervezzenek. Nincs ezen mit csodálkozni. Lőrinc kimagasló szaktudással rendelkezik abban is.
NEW OPUS GLOBAL