De nem véletlen szerintem, hogy a cseh és lengyel alapkezelők rámozdultak a MOL-ra (céláremelések). Lehet valami megegyezés a háttérben, amit még itt szeretett honunkban nem hirdettek ki, Erste és Raffi meg még előtte megpróbálták kicsit leértékelni az árfolyamot!
A viccelődés komoly kérdést tartalmazott: létezik a kiskereskedelmi fogyasztás mellett nagykereskedelmi értékesítés? Az ársapkánál mintha meg lett volna osztva az ársapka: vállalkozások, nagykerek, kisfogyasztók...nagyfogyasztók. Ha létezik, akkor ez talán még meghatározóbb az értékesítésben..
Szándékosan nem írtam pontos összeget. A lényeg, min. 25%, de inkább 30%-al magasabb ár mellett, nőtt a forgalom 2021-hez képest. A 2022-es adatokkal meg kár foglalkozni, mert torzítja a sapkás időszak.
A mol nem árul 600-ért benzint sehol....:)) Amúgy mindig a kisker forgalom van fókuszban, de nagyker is van, nemde? És akkor van egy bővebb "teljes üzemanyag értékesítés ", ami nincs felszínen. Rosszul gondolom?
Úgy kezdődik a cikk, hogy "nincs drámai visszaesés a forgalomban, sőt a legutóbbi békeévhez képest növekedés van.", szóval akkor mi is a helyzet fogyasztás fronton? 2021-hez képest forgalomnövekedés van a 600 Ft-os benya ellenére? :)
Kényszer helyzetben Magyarország.-Elégedett a hosszú távú magyar-orosz gázszerződéssel Magyarország és nem tervezi csökkenteni az orosz olajvásárlásokat a Barátság II. vezetéken át amiatt, hogy az ukránok a nyár során kétszer is jelentősen megemelték a tranzitdíjat – Ne,hogy tovább emeljék a tranzitdíjat még!
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.