a tegnapi falbontó események is végképp feltették bennem a kérdést, hogy mi lesz az országgal?, mert véleményeket hallani a FIDESZ-ről, Gyurcsányról, holott a kérdés az, hogy mi lesz veled Magyarország?, erre kell a választ keresni!
Élmény a cirkusz adjon! . én azzal is megelégednék, ha azoknak AKIK akarnak TANULNI a sulijukban a tanáruk a tudást át tudná adni minden órát zavaró tényező nélkül! :(((( . írtam már erről is, át kell alakítani az oktatást! legyen egyházi és alapítványi ahol MÁS !!!!! szabályok működnek amit az iskola MAGA ÁLLÍT fel !!!! szab meg! . és legyen egy liberális állami ahol mindenki élményt kaphat..... az államiba mindenkit KÖTELEZŐEN vegyenek fel aki oda jelentkezik. . az egyházi és alapítványi pedig felvételiztessen és aki nem tartja be a szabályokat az kitehesse az államiba. . Első körben ez lehetne megoldás.
Ezt a vitát, ha nem is veled, ezerszer lefolytattuk itt! Ha neked kedved van trollkodni évekre visszamenően előkeresheted ugyanezeket az érveket és válaszokat amit most is elővett a propaganda miniszteretek. Ezt a gerjesztett vitát nem itt lehet lezárni és megoldani. - Ellenben ha van kedved a véleményemet meghallgatni, (elolvasni) szívesen állok a rendelkezésedre, de nem a tőzsdei kereskedés alatt!
Senki nem mondta még meg mit tanulnak a gyerekek az élményalapú oktatásban. Ha nem tanulnak ezer élményalapú is lehet az oktatás. Miért is van szükség élményalapú oktatásra és kiknek? A tanároknak vagy a diákoknak?
"Mert az első számú feladta a tananyag átadása." Erről beszélek. Sok a tananyag, kevés a készségfejlesztést. Elavult. Egyébként nem tudom, hány órán voltál mostanában, és elég sok nyílt órán voltam. Nem telik az óra fegyelmezéssel. Egyáltalán nem. Legalábbis általános alsóban nem.
Nem fektet elég hangsúlyt a világban való boldoguláshoz szükséges kompetenciák kifejlesztésére. Pl. rugalmasság, kíváncsiság, agilitás, együttműködés csapatban, nyitottság." . Mikor? Mert az első számú feladta a tananyag átadása. És ezt úgy kell megvalósítania, hogy egyes osztályokban az óra fele a ( sikertelen) FEGYELMEZÉSSEL !!!!! telik! . ezek azok a "panelszlogenek" amit azok mondnak akik egy percet sem töltöttek el olyan osztályban ahol nem "kiválogatott" diákok tanulnak...... . és nem a VILÁGBAN !!!!! kellene boldogulniuk hanem csak MAGYARORSZÁGON!
Egyrészt: a tapasztalatom szerint a tanáron múlik, hogy hány diák érdeklődését képes felkelteni és fenntartani, tehát ez nem az egyén elszigetelt problémája, hogy akar-e tanulni vagy sem. A szülőnek és a tanárnak kell megtalálni minden egyes gyerek esetében, hogy mivel lehet érdekeltté és motiválttá tenni a tanulásban. Másrészt: az, hogy nem megfelelő az iskolarendszer, az nem csak arra vonatozik, hogy egy tárgyban nagy tudása van egy-egy gyereknek, hanem hogy az elavult oktatási módszerek miatt nem képes életre való felnőtteket kibocsátani magából. Nem fektet elég hangsúlyt a világban való boldoguláshoz szükséges kompetenciák kifejlesztésére. Pl. rugalmasság, kíváncsiság, agilitás, együttműködés csapatban, nyitottság.
érdekes....., itt LÁTOD a szerinted LOGIKÁTLAN összefüggést akkor más kérdéskörben miért nem látod? . ellenben összefügg, hiszen mindenkit azok a tanárok tanítanak akiket ez az OKTATÁSI rendszer tanított ki! . ami egyedül eltérés, hogy ezek a sikeres diákok AKARNAK tanulni és van egy olyan diák réteg is akik NEM AKARNAK tanulni.... . ezt többször előhoztam , de ezt a vonalat mint probléma forrás.....senki sem "karolta" fel...... . attól még létezik, hogy próbálják a szőnyeg alá seperni......
Mi lesz veled Magyarország?