Topiknyitó: werkaz 2016. 04. 04. 08:16

Lithium Americas  

Mivel a WL neve megváltozott, hogy az újak is tudják majd miről szól a topic, legyen az új név a topic neve is. Ha egyetértetek
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
pomperj
pomperj 2016. 12. 24. 07:53
Előzmény: #99  tberki
#100
A Model 3 elvileg iden piacra jon;-)
A Specko szerint 65-70KWh lesz az akkuja, az kb. 350km hatotavolsag.
Es ha 500e db-ra tervezik a kapacitast, akkor az 35 Giga Wh akku gyartosor kell, es naponta kell 2000 db padlolemeznek akkuval tele kijonni a szallito rampara.

tberki 2016. 12. 23. 21:33
Előzmény: #98  tberki
#99
tovabbolvastam, 35gwh annually, mea culpa.
tehat kb 70nel tervez autonkent... na mindegy erdekes szamok. Fene tudja mennyire realis.
tberki 2016. 12. 23. 21:30
Előzmény: #97  pomperj
#98
aham. 500auto. Az mekkora akku kapacitas? egy akkugyarat mégiscsak akkukapacitasra tervezunk nem? Legalábbis en ugy csinalnam...

Hat persze hogy fingja nincs. Pont ezert nincs komplettre tervezve, es pont ezert nem tudja mi lesz benne. Egy kurvanagy akkugyar addig biztos.

Arra akartam csak kilyukadni hogy a beruhazas kb 10%a az epulet, de lehet kevesebb, azt latod keszulni, a tobbi meg sehol.
pomperj
pomperj 2016. 12. 23. 20:50
Előzmény: #96  tberki
#97
tberki 2016. 12. 23. 20:14
Előzmény: #95  pomperj
#96
Tevedes. Maga Elon Musk nyilatkozta hogy nem tudjak a vegso kapacitast. Ergo nem tudja mi lesz benne.
Jelenleg az 1m negyzetmeter 10%a van beepitve es mukodokepes. Az sem eppen kicsi ha olyan viszonylag kismeretu dolgot gyartanak benne mint az akkumulator (vagy helyesebben a padlolemez).
pomperj
pomperj 2016. 12. 23. 18:22
Előzmény: #94  tberki
#95
szerintem meg mindenki tudja, mi lesz benne.
tberki 2016. 12. 23. 18:03
Előzmény: #93  pomperj
#94
ja hogy az epulet... elozor nem ertettem mi lesz keszen hiszen meg azt sem tudja mi lesz benne. Na de 1M qm elegimpozans, a mi csarnokunk csak 200k. Igaz az 3 honap alatt kesz lett. ;)
pomperj
pomperj 2016. 12. 23. 17:36
Előzmény: #91  pomperj
#93
LACDF szepen visszaerosodott a rallyhoz szukseges kritikus 0.62 szintre. Ha itt attorne 0.63 fole, az igen eros bull signal lehet 2017 evre.

link

Tesla jol halad a Gigafactory epitessel. Mar majdnem egeszen keszen van.

link

Cipolla22 2016. 11. 23. 21:47
Előzmény: #91  pomperj
#92
Inkább a zöld csatornának örülnék. Kár, hogy a hosszútávú portfólióm része a lítium, szívem szerinte zsebre vágnám a hasznot.
pomperj
pomperj 2016. 11. 23. 20:26
Előzmény: #90  samu888
#91
Nem lattam, par napja irasban is megerosittek hogy nincs uj hir.

link

Aiit latunk, az leginkabb egy 3-hullamos a-b-c=X fel-korrekcionak latszik. (kek )
De boven lehet meg 1-2-i-ii is, es akkor hamarosan (iii) jon elesen fel (zold). Ahhez at kene torni azt a 0.62 szintet, par napon belul.

Ha nem teszi, akkor marad az, amit narancs szinnel rajzoltam. Meg egyszer teszteli a W koruli szintet, (y) hullamkent valami komplex korrekcioban; aztan fel-fel-fel.
samu888 2016. 11. 23. 19:45
Előzmény: #88  Cipolla22
#90
Szia Pomperj.
Mi történhetett a mai napon LA-val?
Tegnap,tegnapelött szépen megindult.
Van valami infod?
Köszi
pomperj
pomperj 2016. 11. 21. 19:25
Előzmény: #88  Cipolla22
#89
Uj hir nincs; a Canada tozsde-felugyeletnek adott nov9-i valasz alapjan nem lehet tudni, miert esett 0.40-ig. Szoval, nincs fundas oka. Marad a TA, az meg eppenseggel pozitivba keszul fordulni.

Notice Regarding Recent Trading Activity

VANCOUVER, Canada: Lithium Americas Corp. (the “Company”; TSX: LAC; OTCQX: LACDF) is responding to a request from the Investment Industry Regulatory Organization of Canada on behalf of the Toronto Stock Exchange following recent trading activity.

The Company does not have any undisclosed material changes to report at this time and is not aware of any developments that would explain the recent trading activity. Pursuant to the Company’s news release dated November 3, 2016, the Company continues to pursue ongoing corporate development initiatives and is advancing the discussions to raise project capital with both financial institutions and potential industry off-take partners for long-term supply contracts in respect to its Cauchari-Olaroz lithium project. The Company’s policy is not to comment on rumors or speculation and accordingly, does not intend to comment further.
Cipolla22 2016. 11. 21. 18:35
Előzmény: #87  pomperj
#88
Most már tartom a pozíciót, ha megint leesik még lehetséges, hogy veszek hozzá.
pomperj
pomperj 2016. 11. 21. 17:17
Előzmény: #86  Cipolla22
#87
l)LAC technikailag egy Dupla zigzag jellegu korrekciot csinal; most mar talan eleg tiszta a kep ahhoz, hogy ezt ki lehessen silabizalni. Vagy kesz, vagy meg egy eses kell.

link

Es lehet, hogy mar nem is nez vissza 0.40-re, hanem megy tovabb.
Miert? Megerosit az, hogy a LIT korrekcioja viszont keszre szamozhato. Es mert ALB korrekcioja is kesz...keptelen lejjebb esni hogy venni tudjak benne... es megindult fel.

link

raadasul a DBA is duplalaj, ott is kesz a korrekcio, es indul fel. Ennel tobb zold jelzes nem kell egyelore;-)

Cipolla22 2016. 11. 10. 21:19
Előzmény: #81  pomperj
#86
Úgy látszik bejött a vásárlós ötleted, nagyon szépen néz ki! Lix.V se rossz, +20%...
tberki 2016. 11. 09. 01:03
Előzmény: #81  pomperj
#85
Ugyanezt mondtam ha figyeltel, es nem is a hatotavot hanem a toltes sebesseget jeleztem mint adott technologiaval nehezen megoldhato temat.
tberki 2016. 11. 09. 01:02
Előzmény: #82  pomperj
#84
Mire gondolsz, az eq-ra? Vagy a pickupra? Nem tudom mit hivsz csucsmodellnek.
Pickup mokas, amikor a Zetsche mutogatta es beszelt akkor mutatott egy par kepet mint tanulo projekt, abban volt egy piros pickup amit az en sracaim csinaltak itt egy cla-bol. ;)
Cipolla22 2016. 11. 08. 22:59
Előzmény: #81  pomperj
#83
Engem is aggaszt az esés, egy kis pakkot realizálhattam volna sokkal feljebb, így utólag nézve. Főleg azért sem tetszik, mert SQM simán tartja magát. Lehet, hogy nem úgy jönnek a TSLA megrendelések, ahogy várták?
pomperj
pomperj 2016. 11. 08. 09:20
Előzmény: #80  tberki
#82
Mas.
Lattam a legujabb Daimler Csucsmodellt. Megnezted? Abszolut emlekeztet a 20 evvel ezelotti "balna" csucsmodellre. Ami total sikertelen maradt, le is csereltek hamar.
Nem is ertem, minek probalkoznak ezzel ujra? Valahogy olyan zakutacas ez a "minel nagyobbnak latszik, annal jobb" (?) kiserlet a mai vilagban.
pomperj
pomperj 2016. 11. 08. 09:14
Előzmény: #80  tberki
#81
Egyreszt OK.
Masreszt: mennyi kilometer ment az elso Benz benzinmotor egy toltessel az orszaguton 130 eve? Hany ev alatt varhato, hogy megduplazzak a hatotavolsagot az e-autok?

2)A LIT chart stabil, sot egy honapos tavlatban dupla-alj.

link

Az nem tetszik, hogy LACDF viszont esik, es egy honapon belul ez a 3. nap, amikor nagy volumennel esett...valaki, akiknek sok van, eladasban van. Igaz, nem millios a volumen, mint a bull idejen a vetelek voltak, de megis magas, es le tudja verni az arat. Igaz tuladott, es felpattanas kovetkezik TA alapon. De ahhoz is veteli volumen kellene.

Az utolso hir alabb, a "raise the project caoital" elbizonytalanito es nem biztos, hogy jo...viszont penz nelkul nem fog menni a kitermeles-beinditas.

++++++++
VANCOUVER, BRITISH COLUMBIA, Nov 03, 2016 (Marketwired via COMTEX) -- VANCOUVER, BRITISH COLUMBIA--(Marketwired - Nov 3, 2016) - Lithium Americas Corp. (the "Company" or "LAC") (LAC)(otcqx:LACDF) is pleased to provide an update on the Cauchari-Olaroz Lithium Project (the "Project") joint venture with Sociedad Química y Minera de Chile S.A. ("SQM") in Jujuy Province, Argentina.
Further to the Company's news release dated August 26, 2016, the Board of the joint venture company, Minera Exar S.A. ("Minera Exar"), has been authorized to proceed with development planning for the Project based on the following parameters: (i) a two stage development consisting of an initial phase at 25,000 tpa LCE capacity, followed by a second stage at 25,000 tpa LCE capacity; and (ii) an accelerated path to production, with a target for commencement of construction in early 2017 and stage one production in 2019. Detailed engineering is advanced on the layout of ponds and the chemical plant flow sheet process has been defined by SQM and Hatch Canada. The Company has been advised that an update of the NI 43-101 compliant feasibility study for stage one is anticipated to be completed by year end.

The exploration program is rapidly advancing the Project to the pre-construction phase. Testing of liner materials and trials of earth moving equipment is on-going and is scheduled for completion by the end of November. Various combinations of different materials and liner configurations are being tested in ten ponds to optimize the technical and economic design and performance. Earth moving trials are underway to finalize the optimal construction methodology. Final topographical reports have been completed defining materials characteristics in different areas of the project. A second series of tests in soil mechanics are underway to determine the most efficient area to build. Construction of the project roads and 14 drill platforms is expected to be completed by the end of November. The Project campsite is being expanded with the addition of modular accommodations for 52 people.

The Company is also advancing the discussions to raise the project capital with both financial institutions and potential industry offtake partners for long-term supply contracts.

Tom Hodgson, Chief Executive Officer of LAC, commented, "We wanted to provide this update to our stakeholders and make them aware of our significant progress in developing the Project. This progress demonstrates the strong confidence of the Company's management and our 50/50 joint venture partner SQM, as well as a high level of cooperation between our management teams. The Minera Exar joint venture is committed to advancing the Cauchari-Olaroz Project to bring new lithium supply to the market in a timely manner to meet the increasing demand."
+++++++

Topik gazda

werkaz
4 3 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek