werkaz
4
3
1
2016. április 04. | 08:16
#1

Lithium Americas  

Mivel a WL neve megváltozott, hogy az újak is tudják majd miről szól a topic, legyen az új név a topic neve is. Ha egyetértetek
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
2016. április 04. | 16:19
előzmény: #1  werkaz
#2
Nekem ma LACDF neven jottek at a reszvenyeim, es 0.43 aron.
2016. április 04. | 16:30
előzmény: #2  pomperj
#3
Nekem LAC, ugye Kanadából van, és .52 CAD
2016. április 07. | 21:18
előzmény: #3  werkaz
#4
Szépen lassan .70 CAD fölött is járt. Jól gondolom hogy a mai egy 5/5 impulzus és nem nagyon lehet több 16 centnél, mert kb annyi volt a 3/5 ?
2016. április 08. | 16:14
előzmény: #4  werkaz
#5
Azt sejtem inkabb, itt nem 5/5 impulzus van, hanem 3/3.

A funda helyzet ugyanis oriasit javult 2 ev alatt.

Tesla felkeszul evi 500.000 autot gyartani. Mindenki mas: rohan utanuk.

A Goldman Report nagyon pozitiv Lithiumra; 2025re, 9 ev mulva a vilag Li-termeleset a mai 10x-szeresere becsuli.

Az LAC Cauchari project tud 40 evig 20.000t Li-t termelni. Most a vilagtermeles kb.130.000 tonnara becsulheto, szoval annak 1/7 resze. A koltsegek nagyjabol a legalacsonyabbak. A Li-carbonat ara emelkedik; nem meglepoen.

Plusz az is hogy Argentina, ahol LAC banyaszik, kezd "normalis" orszag lenni; toroltek az export controlt, a deviza-korlatozasokat, Obama 2 hete ott jart, nyilvan megallapodtak befektetes vedelemben is.

LAC Partner hivatalosan is SQM es POSCO, a mufaj 2 nagyagyuja.

Szoval, ez nem okvetlen egy kis kifaradoban levo momentum, hanem: 2 het alatt +20%, most 0.56 korul, es az mar komoly impulzus.
Mergelodni azert van okom, mert nem vettem eleget, amikor 0.20 volt. Ez longterm trade; de spekulativ, es rizikos.
2016. április 08. | 16:28
előzmény: #5  pomperj
#6
Köszi az infót !
2016. április 09. | 10:49
előzmény: #5  pomperj
#7
1)A Tesla Model 3 mindent megvaltoztatott.

Tesla es Daimler chartja jol mutatja a helyzetet: egeszen a Model 3 bejelentesig nagyjabol egyutt futottak. De azota> minden megvaltozott.

Eloszor is, az Auto-gyartok kiralyat leveltottak: Daimler esik, TESLA szalguld fel.

Daimler ugyanott van, ahol 2016 legelejen, 65-75 savba. Nem is vitasan 2 eve esik. A model 3 bejelentese ota az eses begyorsulni latszik.

link

Ehhez kepest TSLA nagy lendulettel visszaemelkedett, a top szintet ostromolni. Vilagos, oriasi ollo alakult ki, az e-auto javara. A piac eldontotte, hogy mit akar.

Ha Daimler ettol nem ebred fel, es nem kezd vele egyutt az osszes tobbi autogyarto lepest valtani, akkor mennek a lovaskocsi temetobe.

2)A lithium banyasz WL-LAC chartjait update-oltam, hogy lehessen latni a Model 3 hatasat.
Nos, erosen igy nez ki, elindult egy uj bull ciklus.

link

Egyelore nagyon szep, 5 subhullamos, commodity jellegu ELSO impulzust csinalt, ami nagyjabol keszen van.

Most kerrekcio valoszinu, talan a 0.43 szintig is vissza-tesztel. ALighanem az lesz az utolso jo belepo, sokkal magasabb arak elott.
Tartani, esetleg az alajanal meg vetelt megfontolni erdemes.

2016. április 09. | 12:45
előzmény: #7  pomperj
#8
A LAC.TO-ról is fel tudnál tenni egy ilyen képet? A vissza-teszt 0,50, esetleg 0,47 is lehet?
2016. április 09. | 13:17
előzmény: #7  pomperj
#9
Olvasom Musk twitteret, a sok marhasag kozott volt egy szam 325k auto megrendeles. Ez akkora szam hogy latszani kellene a tobbi autogyar backlogjaban mint csokkenes. Ezt fogom mostantol figyelni, hogy pontosan kinek a piacara ment be az uj tipus. Ez elkepesztoen nagy szam, egy ma elterjedt modul tobb mint ket evi termelese.

Daimlerrel kapcsolatban nem ertunk egyet, a heten vettem meg egy kicsit az oszti vagas utan.
Lithium mennyiseg: ez ugyanaz a csapat aki 90 korul azt mondta hogy 30 evnyi szenhidrogen keszletunk van meg aztan vege? Arra akarok kilyukadni hogy nem nagyon hiszek az ilyen idotavu joslatokban, csak nezd meg mennyire gyorsan valtozik a vilag. 10 eve nem tudtuk mi az az okostelefon, erre ma mar lassan a vececsesze is "okos".
2016. április 09. | 13:36
előzmény: #9  tberki
#10
Jo otlet figyelni, hatha latszik valami, kik a vesztesek. De Model 3 mar kozepkategoria, szoval diffuz lehet, mindenkibe belevaghat.

"10 eve nem tudtuk mi az az okostelefon, erre ma mar lassan a vececsesze is "okos".
Ja, biztos ismered a mai Koreai superklotyokat?;-)
Es mindnek lithium elem kell.
Mindenesetre: Model 3 hatasara Tesla kb. 90%ot ment fel, LAC meg 200% korul.
2016. április 09. | 13:57
előzmény: #10  pomperj
#11
Nem is meretet hanem arkategoriat kell nezni szerintem, 35-40k dolcsirol beszelunk, egy atlag kozepkategoria azert inkabb 20 max 25, itt nalunk forintban 4-7Mio.
Szoval a4/bmw3/c klasse amire gondolni kell, esetleg az uj alfa giulia.

Ezeknel 325k oriasi szam! Ha jol tevedek mindegyik max 2 modulos gyartas! Szoval latni kellene a megrendelesekben az esest.
2016. április 09. | 14:02
előzmény: #8  peggy01
#12
Igen, ott fut a support is, es a fibo 50% szint is.
.
Es ha lehet, meg nagyobb bullnak nez ki.
link
2016. április 09. | 17:30
előzmény: #12  pomperj
#13
Nagyon szépen köszönöm.
2016. április 11. | 14:43
előzmény: #10  pomperj
#14
LAC tuzel minden lukon.
Sikerult a furoiszap busineest is elinditani.

link

2016. április 13. | 18:59
előzmény: #14  pomperj
#15
Mikor jon a negyedeves jelentes?
Apr 7 ota nem jott uj info a rendelesekrol, vajon ez mit jelenthet?
Fontos lenne tudni hogy operative sikerult e mar nyereseget termelni, anelkul nehez megvalositani amit kituztek celul
2016. április 13. | 18:59
előzmény: #15  tberki
#16
Bocsanat, nyilvan a teslarol irtam nem lac-rol
2016. április 13. | 19:20
előzmény: #16  tberki
#17
Apr7,
from Teslamotors.com

A week ago, we started taking reservations for Model 3, and the excitement has been incredible. We’ve now received more than 325,000 reservations, which corresponds to about $14 billion in implied future sales, making this the single biggest one-week launch of any product ever. This interest has spread completely organically. Unlike other major product launches, we haven’t advertised or paid for any endorsements.
2016. április 13. | 19:23
előzmény: #17  pomperj
#18
jav.
to about 14 billion in implied future sales.

A Benz egesz palettajaval, 2015ben 470.000 autot adott el.
2016. április 13. | 19:25
előzmény: #18  pomperj
#19
Ez butasag. A Benz 2015ben lepte at eloszor a 2M legyartott autot...
2016. április 20. | 12:21
előzmény: #19  tberki
#20
"Az Apple elcsábította a Tesla egyik vezető mérnökét, a BMW pedig az i3/i8 fejlesztőcsapat 4 kulcsvezetőjét veszítette el, akik a kínai tulajdonú Future Mobility startuphoz igazoltak át, melyet a Tencent finanszíroz. Ebben a BMW lassú tempója is szerepet játszhatott, a következő i modell, az i5 legkorábban csak 2020-ban érkezik majd."

Topik gazda

werkaz
4 3 1

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE