A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Köszönöm! Én ilyen megkeresést nem kaptam. E-mail értesítést is csak január elsején este. Amire néhány fórumtárs utalt, hogy év végén kaptak értesítést a megváltozott elérhetőségekről, azt sem kaptam. (megköszönöm, ha valaki egy ilyet feltenne) Szintén kizárólag részvényekkel kereskedek, ezek jelenlegi összértéke fogalmazzunk úgy, hogy jelentős. ...elgondolkodtatók ezek az infók...
Jó szándékú segítség volt részemről hogy a mai telefonbeszélgetésem egy
részét közzé tettem. (infónak szántam) de látom felesleges volt. Az amit
leírtam az így történt, arra utalni hogy kamuzok azt határozottan
visszautasítom! Itt egy email hogy decemberben be lehetett menni,. Lehet
hogy én kiemelt ügyfél vagyok akkor ez az én saját kiváltságom. Akkor
ennek örülök hogy a pénzemért kapok is valamit. A másik emailt már nem
másolom be, amiben az van hogy ingyenesen parkolhatunk a mélygarázsban a
megadott időpontban. (neveinket mivel ez egy név nélküli fórum XY-ra
változtatom) Tisztelt .XY. ,
telefonhívásunkra hivatkozva írásban is megerősítem, hogy december XX-én, kedden, XX:00-ra várjuk előzetes szerződéskötésre a központi ügyfélszolgálaton, 1095 Budapest Lechner Ödön fasor 10. (K&H székház, H épület).
Önnek és .XY. kell személyesen megjelennie.
Mellékletben küldünk két dokumentumot, arra kérnénk, hogy a
szerződéskötésre hozza majd magával kitöltve. Ezek a dokumentumok a
Patria Finance Magyarországi Fióktelepe jogi személyekkel kapcsolatos
eljárásához szükségesek.
A Befektetővédelmi kérdőív 2. részét Önre vonatkozóan töltsék ki, míg a
többi részt a jogi személyre vonatkozóan. Amennyiben olyan kérdések
vannak, melyek a jogi személyre értelmezése szerint nem relevánsak,
nyugodtan húzza ki.
Üdvözlettel, XXXXXXXXXXXX
A KBC Securities ügyfélszolgálata
KBC Securities Magyarországi Fióktelepe
1095 Budapest
Lechner Ödön fasor 10.
Tel.: +36 1 483 4090
Fax: +36 1 483 4002
E-mail: info@kbcequitas.hu
Internet: http://www.kbcequitas.hu, http://www.kbcsecurities.huJelen
üzenet és annak csatolmányai kizárólag a bennük megnevezett személynek
szólnak, és bizalmas, védett vagy jogvédett információkat tartalmazhat. A
levelet a címzetten kívül – se közvetlenül, se közvetetten, se részben,
se egészben - senki nem használhatja fel, nem oszthatja meg mással, nem
adhatja át másnak, nem nyomtathatja ki, nem másolhatja le. Amennyiben
jelen e-mail az Ön postaládájába került, azonban nem Ön a levél
címzettje, kérjük, haladéktalanul tájékoztassa a KBC Securitiest, és
törölje az üzenetet. A jelen levélben írottak kizárólag a feladó saját
álláspontját tükrözik, kivéve, ha a szöveg ettől eltérő állítást
tartalmaz, és a feladó jogosult az írottakat a KBC Securities
álláspontjaként közvetíteni. A KBC Securities fenntartja a jogot a saját
csatornáin átfolyó teljes e-mail forgalom ellenőrzésére. Minden üzenet,
melynek címzettje, fogadója vagy feladója a KBC vagy annak valamely
alkalmazottja, szakmai jellegűnek minősül. A KBC Securitiesnek vagy a
KBC Securities által küldött levél címzettje és feladója hozzájárul
ahhoz, hogy a levél tartalmát a KBC Securities más, a címzettől vagy
feladótól eltérő alkalmazottai is elolvashassák a munkához kötődő
tevékenységek folyamatosságának és az e-mail forgalom ellenőrzésének
biztosítása céljából. A KBC Securities nem vállal felelősséget az
információk megfelelő és teljeskörű továbbításáért, sem a továbbítás
során esetleg előforduló késedelemért vagy fennakadásért, sem pedig az
információk közvetlen vagy közvetett felhasználásából eredő esetleges
károkért. ***** ***** This message and any attachments hereto are for
the named person's use only. It may contain confidential, proprietary or
legally privileged information. You may not, directly or indirectly,
use, disclose, distribute, print, or copy any part of this message if
you are not the intended recipient. If you have received this e-mail
message without being the intended recipient, please notify KBC
Securities promptly and delete this e-mail. Any views expressed in this
message are those of the individual sender, except where the message
states otherwise and the sender is authorised to state them to be the
views of KBC Securities. KBC Securities reserves the right to monitor
all e-mail communications through its networks and any messages
addressed to, received or sent by KBC Securities or its employees are
deemed to be professional in nature. The sender or recipient of any
messages to or of KBC Securities agrees that those may be read by other
employees of KBC Securities than the stated recipient or sender in order
to ensure the continuity of work-related activities and allow
supervision thereof. KBC Securities does not accept liability for the
correct and complete transmission of the information, nor for any delay
or interruption of the transmission, nor for damages arising from the
use of, or reliance on, the information.
Tudom már én miért vagyok másképpen kezelve, ezek szerint én kiemelt ügyfél vagyok és cégként nem pedig magánemberként vagyok ügyfél. Illetve én részvénnyel kereskedem nem pedig cetlivel. Szóval mindenkitől bocs,. Lehet nyugodtan tovább fröcsögni azzal a pár tízezer forinttal amivel játszotok, tényleg bocs minden földi halandótól bocs mindenki! :) ha ha ha :)
Ide is berakom, hátha olvassa valamelyik agyonfizetett fehérgalléros műmájer a KH-nál: . Röviden: elmennek a **csába!Egy kumma email nem jött decemberben, csak az, hogy januártól ők szolgáltatnak és nincs semmi dolgunk.2. Nem ilyenkor kell kapkodni a programozóknak, hanem tesztelni kell előre egy rendszert! 3.
"megkaptuk a csehektől" - ja, biztos a két ünnep között küldték el
emailben nekik és futtában magyarosították....hagyjuk már az ilyen
bullshitet. Nálunk a programozók-infosok ugyanilyenek: 1 évbe tellett
egy új webshopra átállni és 4. hónapja javítgatják, hogy ne legyenek
benne végre hibák, de amíg nem voltak taposva és szorongatva a nyakuk
egy dedikált vezető révén, addig tessék-lássék módon csinálgatták és "jó
van az úgy nekik, használják így, örüljenek hogy van egyáltalán"
hozzáállás ment az IT részéről. 4. Nem első nap kell kapkodni,
hogy még Gizikét is a pultból beállítjuk a telefon mögé, hanem
felkészülni előre a várható rohamra 8-9000(!!!) ügyfél esetén.. Az
egész magyarázkodás, és főleg a módja inkább végtelenül szánalmas, mint
megnyugtató, mert tökéletesen mutatja, mennyire dilettáns a KH
illetékes osztálya!
Én meg úgy gondolom, hogy ekkora fiaskó után már 10-kor vissza ki kellett volna küldeni egy elnézést kérő levelet és visszaindítani a KBC oldalát, nem velünk béta teszteltetni. És akkor azt mondaná sok ügyfél, hogy volt egy kis hiba, de profi módon megoldották. Most mi a benyomása mindenkinek a cégről?
Annyira intézik a dolgokat, hogy egy egyszerű emailre sem futja az idejükből, hogy ne egy fórumon, tőled kapjunk infót. Ébresztő, ez egy pénzügyi szolgáltatás. Mintha egy étteremben nem a pincér jönne oda hozzám, hogy bocs, még sincs sült krumpli, hanem egy másik vendégtől tudnám meg. Ugye, hogy röhejes? .
FRISS INFÓ A KBC KH ÉRTÉKPAPÍR MOBIL ÉS WEBTRADER HIBÁKKAL KAPCSOLATBAN - KISBEFEKTETŐI VÉLEMÉNY!! 1 Önnek nincs semmi dolga az átadásnál, mert az automatikisan megy végbe. HE 2 Aki él és mozog 3 napja nem veszik fel a telefont DE MA MÁR nem csak kicsörög hanem beszélnek is hozzá SIKER 3 nap után !!!!!!! HE 3 Nem válaszolnak a levélre se 3 napja HE 4 a programozók folyamatosan javítják a rendszer ))) Ez a legjobb rész. A HÍRES MŰKÖDŐ CSEH RENDSZER ))))))) KUKA JAVASLAT 1 - Tegyék vissza a régi működő rendszert, jó a Csehek is megnyalnák mind a tíz ujjukat. JAVASLAT 2 . Aki tesztelte itthon ezt a "híres" (értsd szemétre való") Cseh rendszert élesíteni azt ki kell rúgni Összegezve - Szarok rájuk, Én lelépten innen, ami szar az is marad, lehet toldozni foltozni a régi KBC felület ezerszer jobb volt ÜDV!
Az összforgalmat hol látom egy részvénynél. Tegnap már megvolt összvolumen kifejezés alatt, de most sehol nem lelelem... Amúgy vétel beadása simán ment, pénzbeutalás is megjelent viszonylag hamar.
Erre én is nagyon kíváncsi vagyok.... De jó, hogy neki elmndták nem bennfentesként, hogy pár 100-an vele együtt megtették. Meg hogy aki csak él és mozog, mindenki mozgósítva van. Meg Ő mindent elintézett decemberben, de neki a telefont is felvettél...Mit nem sikerült elintézni, hogy telefonálni kellett??
Milyen szép és megható ez az egész, olyan, mint ahogy qrmányunk rázza le magáról a felelősséget. Te milyen szerződést intéztél decemberben? Merthogy szó sem volt semmiféle szerződés intézésről! Pár lépésben a kisbüfiket szépen kiszorítják az országból, persze ez ki a faxt érdekli itt ebben a középkorba tartó országban?
K&H Értékpapír (KBC Equitas)
link