Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 04. 18. 08:32

K&H Értékpapír (KBC Equitas)  

A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.



link


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
97raglop
97raglop 2024. 01. 04. 17:54
Előzmény: #4536  pengecske
#4540
Ha esetleg úgy gondolod, hogy te vagy csak kiememelt ügyfél erősen tévedsz. Megsúgom nem kell cégként ügyfélnek lenned, hogy kiemelt ügyfél legyél. 
szisti 2024. 01. 04. 17:52
Előzmény: #4537  pengecske
#4539

Köszönöm!
Én ilyen megkeresést nem kaptam. E-mail értesítést is csak január elsején este. Amire  néhány fórumtárs utalt, hogy év végén kaptak értesítést a megváltozott elérhetőségekről, azt sem kaptam. (megköszönöm, ha valaki egy ilyet feltenne) Szintén kizárólag  részvényekkel kereskedek, ezek jelenlegi összértéke fogalmazzunk úgy, hogy jelentős.
...elgondolkodtatók ezek az infók...
kfredd 2024. 01. 04. 17:28
Előzmény: #4536  pengecske
#4538
"Lehet nyugodtan tovább fröcsögni azzal a pár tízezer forinttal amivel játszotok"  Hát van arcod, az nem kérdés...,
pengecske
pengecske 2024. 01. 04. 17:26
Előzmény: #4533  treff
#4537
Jó szándékú segítség volt részemről hogy a mai telefonbeszélgetésem egy részét közzé tettem. (infónak szántam) de látom felesleges volt. Az amit leírtam az így történt, arra utalni hogy kamuzok azt határozottan visszautasítom! Itt egy email hogy decemberben be lehetett menni,. Lehet hogy én kiemelt ügyfél vagyok akkor ez az én saját kiváltságom. Akkor ennek örülök hogy a pénzemért kapok is valamit. A másik emailt már nem másolom be, amiben az van hogy ingyenesen parkolhatunk a mélygarázsban a megadott időpontban. (neveinket mivel ez egy név nélküli fórum XY-ra változtatom)  Tisztelt .XY. ,
telefonhívásunkra hivatkozva írásban is megerősítem, hogy december XX-én, kedden, XX:00-ra várjuk előzetes szerződéskötésre a központi ügyfélszolgálaton, 1095 Budapest Lechner Ödön fasor 10. (K&H székház, H épület). 
Önnek és .XY. kell személyesen megjelennie. 
Mellékletben küldünk két dokumentumot, arra kérnénk, hogy a szerződéskötésre hozza majd magával kitöltve. Ezek a dokumentumok a Patria Finance Magyarországi Fióktelepe jogi személyekkel kapcsolatos eljárásához szükségesek.
A Befektetővédelmi kérdőív 2. részét Önre vonatkozóan töltsék ki, míg a többi részt a jogi személyre vonatkozóan. Amennyiben olyan kérdések vannak, melyek a jogi személyre értelmezése szerint nem relevánsak, nyugodtan húzza ki.
Üdvözlettel,
XXXXXXXXXXXX
A KBC Securities ügyfélszolgálata
KBC Securities Magyarországi Fióktelepe
1095 Budapest
Lechner Ödön fasor 10.
Tel.: +36 1 483 4090
Fax: +36 1 483 4002
E-mail: info@kbcequitas.hu
Internet: http://www.kbcequitas.hu, http://www.kbcsecurities.huJelen üzenet és annak csatolmányai kizárólag a bennük megnevezett személynek szólnak, és bizalmas, védett vagy jogvédett információkat tartalmazhat. A levelet a címzetten kívül – se közvetlenül, se közvetetten, se részben, se egészben - senki nem használhatja fel, nem oszthatja meg mással, nem adhatja át másnak, nem nyomtathatja ki, nem másolhatja le. Amennyiben jelen e-mail az Ön postaládájába került, azonban nem Ön a levél címzettje, kérjük, haladéktalanul tájékoztassa a KBC Securitiest, és törölje az üzenetet. A jelen levélben írottak kizárólag a feladó saját álláspontját tükrözik, kivéve, ha a szöveg ettől eltérő állítást tartalmaz, és a feladó jogosult az írottakat a KBC Securities álláspontjaként közvetíteni. A KBC Securities fenntartja a jogot a saját csatornáin átfolyó teljes e-mail forgalom ellenőrzésére. Minden üzenet, melynek címzettje, fogadója vagy feladója a KBC vagy annak valamely alkalmazottja, szakmai jellegűnek minősül. A KBC Securitiesnek vagy a KBC Securities által küldött levél címzettje és feladója hozzájárul ahhoz, hogy a levél tartalmát a KBC Securities más, a címzettől vagy feladótól eltérő alkalmazottai is elolvashassák a munkához kötődő tevékenységek folyamatosságának és az e-mail forgalom ellenőrzésének biztosítása céljából. A KBC Securities nem vállal felelősséget az információk megfelelő és teljeskörű továbbításáért, sem a továbbítás során esetleg előforduló késedelemért vagy fennakadásért, sem pedig az információk közvetlen vagy közvetett felhasználásából eredő esetleges károkért. ***** ***** This message and any attachments hereto are for the named person's use only. It may contain confidential, proprietary or legally privileged information. You may not, directly or indirectly, use, disclose, distribute, print, or copy any part of this message if you are not the intended recipient. If you have received this e-mail message without being the intended recipient, please notify KBC Securities promptly and delete this e-mail. Any views expressed in this message are those of the individual sender, except where the message states otherwise and the sender is authorised to state them to be the views of KBC Securities. KBC Securities reserves the right to monitor all e-mail communications through its networks and any messages addressed to, received or sent by KBC Securities or its employees are deemed to be professional in nature. The sender or recipient of any messages to or of KBC Securities agrees that those may be read by other employees of KBC Securities than the stated recipient or sender in order to ensure the continuity of work-related activities and allow supervision thereof. KBC Securities does not accept liability for the correct and complete transmission of the information, nor for any delay or interruption of the transmission, nor for damages arising from the use of, or reliance on, the information.
pengecske
pengecske 2024. 01. 04. 17:23
#4536
Tudom már én miért vagyok másképpen kezelve, ezek szerint én kiemelt ügyfél vagyok és cégként nem pedig magánemberként vagyok ügyfél. Illetve én részvénnyel kereskedem nem pedig cetlivel. Szóval mindenkitől bocs,. Lehet nyugodtan tovább fröcsögni azzal a pár tízezer forinttal amivel játszotok, tényleg bocs minden földi halandótól bocs mindenki! :) ha ha ha :)
szisti 2024. 01. 04. 16:45
Előzmény: #4512  pengecske
#4535
azt elfelejtetted a posztod végéről, hogy: " ha szóltatok volna nekem, akkor figyelmeztettelek volna benneteket"   :)
jakabj 2024. 01. 04. 16:21
#4534
Az én véleményem az, hogy keresek más céget.
treff
treff 2024. 01. 04. 16:07
Előzmény: #4512  pengecske
#4533

Ide is berakom, hátha olvassa valamelyik agyonfizetett fehérgalléros műmájer a KH-nál:
.
Röviden: elmennek a **csába!Egy kumma email nem jött decemberben, csak az, hogy januártól ők szolgáltatnak és nincs semmi dolgunk.2. Nem ilyenkor kell kapkodni a programozóknak, hanem tesztelni kell előre egy rendszert!
3. "megkaptuk a csehektől" - ja, biztos a két ünnep között küldték el emailben nekik és futtában magyarosították....hagyjuk már az ilyen bullshitet.
Nálunk a programozók-infosok ugyanilyenek: 1 évbe tellett egy új webshopra átállni és 4. hónapja javítgatják, hogy ne legyenek benne végre hibák, de amíg nem voltak taposva és szorongatva a nyakuk egy dedikált vezető révén, addig tessék-lássék módon csinálgatták és "jó van az úgy nekik, használják így, örüljenek hogy van egyáltalán" hozzáállás ment az IT részéről.
4. Nem első nap kell kapkodni, hogy még Gizikét is a pultból beállítjuk a telefon mögé, hanem felkészülni előre a várható rohamra 8-9000(!!!) ügyfél esetén..
Az egész magyarázkodás, és főleg a módja inkább végtelenül szánalmas, mint megnyugtató, mert tökéletesen mutatja, mennyire dilettáns a KH illetékes osztálya!
Lou70 2024. 01. 04. 15:54
Előzmény: #4531  97raglop
#4532
Én meg úgy gondolom, hogy ekkora fiaskó után már 10-kor vissza ki kellett volna küldeni egy elnézést kérő levelet és visszaindítani a KBC oldalát, nem velünk béta teszteltetni. És akkor azt mondaná sok ügyfél, hogy volt egy kis hiba, de profi módon megoldották. Most mi a benyomása mindenkinek a cégről?
97raglop
97raglop 2024. 01. 04. 15:44
Előzmény: #4530  Lou70
#4531
Nem védeni akarom Őket de jeleztem nekik egy problémát tegnap, email válasz nem érkezett de a probléma a reggeli nyitásta el volt hárítva.
Lou70 2024. 01. 04. 15:41
Előzmény: #4512  pengecske
#4530
Annyira intézik a dolgokat, hogy egy egyszerű emailre sem futja az idejükből, hogy ne egy fórumon, tőled kapjunk infót. Ébresztő, ez egy pénzügyi szolgáltatás. Mintha egy étteremben nem a pincér jönne oda hozzám, hogy bocs, még sincs sült krumpli, hanem egy másik vendégtől tudnám meg. Ugye, hogy röhejes? .
97raglop
97raglop 2024. 01. 04. 15:36
#4529
Tranzakció teljesítésülésekor az sem értesítő kikapcsolható? 
zotlan 2024. 01. 04. 15:18
Előzmény: #4512  pengecske
#4528

FRISS INFÓ A KBC KH ÉRTÉKPAPÍR MOBIL ÉS WEBTRADER HIBÁKKAL KAPCSOLATBAN - KISBEFEKTETŐI VÉLEMÉNY!!
1 Önnek nincs semmi dolga az átadásnál, mert az automatikisan megy végbe. HE
2 Aki él és mozog 3 napja nem veszik fel a telefont DE MA MÁR nem csak kicsörög hanem beszélnek is hozzá SIKER 3 nap után !!!!!!! HE
3 Nem válaszolnak a levélre se 3 napja HE
4 a programozók folyamatosan javítják a rendszer ))) Ez a legjobb rész. A HÍRES MŰKÖDŐ CSEH RENDSZER ))))))) KUKA
JAVASLAT 1 - Tegyék vissza a régi működő rendszert, jó a Csehek is megnyalnák mind a tíz ujjukat.
JAVASLAT 2 . Aki tesztelte itthon ezt a "híres" (értsd szemétre való") Cseh rendszert élesíteni azt ki kell rúgni
Összegezve - Szarok rájuk, Én lelépten innen, ami szar az is marad, lehet toldozni foltozni a régi KBC felület ezerszer jobb volt
ÜDV!
kfredd 2024. 01. 04. 15:07
Előzmény: #4526  kfredd
#4527
Az összforgalmat hol látom egy részvénynél. Tegnap már megvolt összvolumen kifejezés alatt, de most sehol nem lelelem... Amúgy vétel beadása simán ment, pénzbeutalás is megjelent viszonylag hamar.
kfredd 2024. 01. 04. 15:02
Előzmény: #4524  szezo
#4526
Erre én is nagyon kíváncsi vagyok.... De jó, hogy neki elmndták nem bennfentesként, hogy pár 100-an vele együtt megtették. Meg hogy aki csak él és mozog, mindenki mozgósítva van. Meg Ő mindent elintézett decemberben, de neki a telefont is felvettél...Mit nem sikerült elintézni, hogy telefonálni kellett??
bikkmakk 2024. 01. 04. 14:54
Előzmény: #4512  pengecske
#4525

Milyen szép és megható ez az egész, olyan, mint ahogy qrmányunk rázza le magáról a felelősséget.
Te milyen szerződést intéztél decemberben? Merthogy szó sem volt semmiféle szerződés intézésről!
Pár lépésben a kisbüfiket szépen kiszorítják az országból, persze ez ki a faxt érdekli itt ebben a középkorba tartó országban?
szezo 2024. 01. 04. 14:40
Előzmény: #4512  pengecske
#4524
Szeretném megkérdezni, hogy Te milyen szerződéskötést és egyéb ügyeket intéztél decemberben?
97raglop
97raglop 2024. 01. 04. 14:36
Előzmény: #4522  trutymuty
#4523
Szerencsére csak 10 fület tudsz csinálni így :)
trutymuty 2024. 01. 04. 14:34
Előzmény: #4520  97raglop
#4522
Köszi, láttam, de 300 fülön megtalálni a keresett certit kb. ugyanannyi időbe telne, mint ha ár alapján vagy ISIN alapján bogarásznám ki.
Ungabunga 2024. 01. 04. 14:26
Előzmény: #4512  pengecske
#4521
Ébredő ügyfelek januárban? Mi a zsákos bilbót kellett volna tennünk korábban? 

Topik gazda

koi
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek