június 19. | 14:39
#1

Igazi növekedési sztoriba lehet most beszállni a Waberer's vezére szerint  

ugrás a cikkhez
Azt követõen, hogy a Waberer's ma reggel közzétette kibocsátási prospektusát, a cégcsoport menedzsmentje, valamint Végh Richárd, a Budapesti Értéktõzsde vezérigazgatója és Cselovszki Róbert, az Erste Befektetési Zrt.
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
hétfő, 19:47
előzmény: #7  fapados
#39
Egy év elteltével mi lesz az árfolyammal,mennyi a fair érték jelenleg kb?
hétfő, 16:08
előzmény: #37  pf2
#38
Egy ideje remeltem. Remeltem, hogy valaki csinal egy durva kalkulaciot, mennyit er a Waberer reszveny. De eddig senki nem probalta. Pedig biztos vannak itt szakmabeliek, akik jobban ismerik a helyzetet.
Ez itt egy elso, durva kiserlet ra. Lehet benne boven adat es szamolasi tevedes is. 1-3% tevedes barhol lehet. Akinek van kedve es jobb adatai, kerem, hogy pontositsanak rajta.

1)A trucking mufajban a szokasos ertekelesi szamok ismertek.
PB=0.7-1.3 kozott mozog, jellemzoen 1.0 korul van mostanaban.
ROE=8-15% savban mozog, nagyon fugg a konjukturatol, ciklusoktol. Jellemzoen most 8-12% koruli a szam van mas cegeknel. Most nem tul jok a kilatasok (pl. Brexit miatt a brit fuvarozas kieshet, az helybol minusz 10-20%, nagy a tulszabalyozas, stb )
PE=12-19 kozotti a truckingban szokasos, most PE=15 korul van sok ceg.
Ezt majd a vegen lehet osszehasonlitani a Waberers-el, ha ki tudjuk szamolni oket.

2)Ha jol szamolom, akkor a cegben kb. 13.3M db reszveny van most. Ebbol 7.16M db, plusz 1.48M db reszvenyt akarnak eladni, az kb. 65%-a az egesznek. A tobbi reszveny a kis reszvenyeseknel van, es kb. 31% fo tulajnal marad.
Tovabba kibocsatanak 3.1 M db uj reszvenyt (szoval az osszes ugy 17 Mdb lesz a vegen).
Ebbol az uj reszveny csomagbol meg akarjak venni a lengyel tucking LINK-et, ami revenue=94M EUR bevetelu, EBITDA=9.6 M EUR, Profit=2.77 M EUR, tehat Waberers kb. 1/6 resznyi meretu. Ezt egyelore hanyagoljuk el. A vegen visszaterek ra.

3)A Waberers fo adatai:
a)Adossaga: Rovid=87.5M EUR, hosszutavu adossag 152M EUR, osszesen 240 M EUR. Az jo sok, majd latjuk mennyi.
b)Van a cegben cash, 24 M EUR. A netto adossag tehat 240-24=215M EUR. A gyors ratio 24/87.5=027 (!!)

link

Tudjuk, hogy jol mukodo cegeknek a gyors ratio 2.0 feletti, de aligha elfogadhato 1.0 alatt. Most a cegben ez 0.27, nagyon tuladosodott, szinte eletveszelyben van, mert ezevben ...ha ezek a szamok jok, akkor ..... nem tudja kifizetni a rovidtavu adossagat sem (!!)

c)A ceg 2016 arbevetel 572M EUR most. Az EBITDA=69 M. Profit=9.17 M.
Ha az egesz EBITDA-t adossag torlesztesre forditjak (de interest, amortiz, stb is van, stb), akkor is, epphogy csak kepesek lehetnek 2017 vegen fizetni a banknak ( 69 < 87.5), De hogy kifizessek, ahhoz meg a teljes cash-t is arra forditjak (69+24 > 87.5) akkor epphogy megusszak. Igazabol a profitbol (!) kene fizetni az adossagot. Csakhogy 9.17 M idei profit << 87.5 idei adossag, szoval ahhoz majd 10 ev ossze profitja kellene, hogy a rovidtavu adossagot kifizessek !!! Ez voros zaszlo barkinek.
Persze, lehet hogy a bank prolongalja a roved hitelt is iden.
Szoval? A ceg rovidtavon nagyon el van adosodva. A tokeemeles ugy kell, mint a falat kenyer. Egyebkent csodveszely.

d)A ceg sajat toke. Ha a mostani reszvenyszam 13.3 M db, es a reszveny mondjuk tenyleg elkelne kb. 6000 Ft/db aron, akkor a teljes kapitalizaciot az "IPO" (LINK nelkul) 80-100 Mrd koruli ertekre becsuli. Az 300-325 M EUR.

link

Ehhez kepest merlegben: Total Assets 519 M, Total Liabilities 402, a kulonbseg 117 M. Ennyi az Equity.
Szoval? ugy nez ki, a Paici-ar/Cegertek-Equity = 325/117=2.78.
Igen, elso latasra 278% tulertekeltsegen vagyunk maris (bocs, -100%, szoval a tularazas csakis 178%) akarjak adni a papirt. Akkor mennyit is er egy Waberers papir, egy higgadt value invesztornak? 6000/278= 2200 Ft kornyeken.
Ez bizony joval magasabbra van arazva, mint Dh volt.

Mekkora a leverage? Ha az Equity=117, a net-bankkolcson meg 215M EUR. Akkor az egesz ceg kb. a felet eri annak, amekkora a hitele. Mia fenet csinalt a bankja, hogy engedte ennyire eladosodni ???

4)Nezzuk a relativ ertekelesi mutatokat. Hasonlitsuk az iparagi atlaghoz. Szamoljunk a 6000Ft-os arral hozza.
PB=325/117= 2.77 (Az iparagi PB=1.0 (lasd 1. pont) tehat rendes 2.77-szeres ebben a tularazas.
PE(2016)= 325 M / 9.15 M = 35 (Az iparagi Pb=15, rendes kb. 2.2-szeres a tularazas PE alapon is)

5)Mire kell a LINK?
Ha kell a megvetelehez 3.1 M db uj reszvenyt kibocsatani 6000 Ft-on akkor LINK-et megvenni 3.1M *6000=18.6Mrd Ft, azaz 61 M EUR-ert akarjak. Huha !? Hat nezzuk.
PE(LINK, 2016)=61 M / 2.77M = 22 (ez is jo draga, de megse 35 mint Waberers)

Az a link penz sokkal inkabb kell a roved adossag fedezesere. Tudja valaki, hogy all a LINK vetele? Megvettek es mar kifizettek? Mert akkor az adossagot ebbol vissza lehetne fizetni, es akkor nincs csodveszely...ha az IPO sikerul.

6)Kilatasok? A piacon az arazas elegge puha. A piacon tobblet kapacitas van, es verseny nagy. Nagyobb, mondjuk a GDP 1-3%-ott felulmulo trucking novekedes aligha lesz par eves tavlatban.

Ettol fuggetlenul: A (4) pont alapjan a WABERERS, nos,
nagyon tularazott papirnak tunik. En nem vennnek bele.
pf2
hétfő, 14:41
előzmény: #36  cybertrader
#37
Brückner Gergely nagyon jó gazdasági szakember.
Viszont Ő is feltételezésekből indul ki.
Elvárható lett volna megemlíteni:- a rendkívül szűkös jegyzési határídőt megjegyezni.-vezetői szintű részvényvásárlási infot (kibocsátási ár tizede)-gazdálkodási eredmény 75 % származik a bíztosítási ágazatból-360 napos tartási kötelezettségről irásba adni, nem hiszi-piszi alapon
Waberer's kötelezettség lett volna tájékoztatás a jegyzeni származó befektetőket ( kérdésre válaszolni Waberer' vagy Erste)
Egyébként aki akar vásárol kibocsátáskor , aki akar másodpiacon vagy egyáltálán nem vásárol.
hétfő, 13:30
előzmény: #35  molnarsteve
#36
Index:link
hétfő, 09:40
#35
Érdekes ez a waberer's növekedési sztori. A vezetés március elején pánikolt, mert a számok nem feleltek meg az elvártaknak. Mit csináltak?, elküldtek kb. 100 embert. Valamilyen szinten hozták a kívánt eredményt. Nem a fuvarozásból (mert fuvarhiányos és személyzethiányos autók tömkelege van naponta).
A Ny-európai vétókra már nem is térek ki, hisz azt már előzőleg leírta valaki.
Speki részvény az egész.
Ha sikeres lesz a részvény értékesítés, akkor 20 felső vezető jól jár- több 10-100 millás bónusszal.
Az is érdekes hogy a melósok nem kapnak részvényeket, Ők csak vásárolhatnak- nagy ösztönzés- piaci áron.
Nem azt mondom, hogy nem érdemes vásárolni részvényt, hisz kereskedni és nyerészkedni is lehet vele, de nagy a kockázat.
Én kihagyom.
péntek, 19:12
előzmény: #33  pf2
#34
Igazi növekedési sztori
link
pf2
péntek, 17:46
előzmény: #32  pf2
#33
Portfolio.hu , BÉT , Waberer's elküldtem ugyanazt a kérdéssort mit és miért csináltak mennyí az annyí 1.Wabere'r's le se szart2. Portfolio.hu valaki felhívott , hogy kössek velük szerződést , még újabb cúccusokra. Miért nem válaszoltak , mondta megkeresi a emil-tés visszaszól , azóta is várom.3.BÉT , hát ők meghívottak voltak semmi közük semmihez.( kérdezzem Erste kibocsátó)
Elküldtem Erstének a válaszukat , közölték Ők lebonyolítók a számokat Waberer's adta , BÉT ellenőrizte , könyvvizsgáló ellenjegyezte és lehetőleg Őket ne kérdezzem.
Equitas is adott ki egy elemzést , miszerint olcsó a papír összehasonlítva az almát a körtével.
pf2
szerda, 23:45
előzmény: #31  pf2
#32
Angol nyelvű kibocsátási tájékoztató 269 oldal " Waberer Trademark" . Magyar és angol nyelven megjelentetett Magyarországon gyakorolt értékpapírok kibocsátásának és keletkeztetésével kapcsolatos törvénynek betartatása , különös tekintettel az elállásra. Kivétel , ha két napon belül a jogosult nyílvánosságra hozza a jogszabály által elrendelt kötelezettségét.Magyarra lefordítva , ha csütörtök 12 óráig nem kommunikálják , bárki megtámadhatja az egészet és Bíróság elé viheti.
pf2
szerda, 22:44
előzmény: link 8. Pozitív, hogy viszonylag nagy lehet a közkéz. Az intézményi és a lakossági részesedés aránya is kedvező. Lesz benne likviditás. Viszont nagyon furcsa, hogy egy ekkora kibocsátásra csak 10 napot hagynak. Nagyon sokan le fognak maradni és ők piacon veszik majd meg. 9. A LINK jó célpont és az is jó cél, hogy KE legnagyobb piacát akarják konszolidálni ezzel a kezdőlépéssel, és ezzel dominálni a nyugati piacokat. A flotta nagy és fiatal. A korábbi majdnem 5-600M eurós tervezett kibocsátás helyetti mostani kb. 300M eurós kapitalizáció és sokkal alacsonyabb árazás jóval kedvezőbb. A szektor átlag EV/EBITDA-ja alatt van jó 2-vel. Az eladósodottsága viszont a piac felett van egy hangyakukival. A profitmarzs nem egetverő, de ez nem tech vagy biotech, hanem szállítmányozás, igásló biznisz. A benyaárak alakulása bár kockázat, de ezek zömében az ügyfeleket terhelik, max. kicsit romlik a nyereségesség. A Tecsóba akkor is oda kell vinni a csirkefarhátat meg a maci sajtot, hogy Bözsi néni meg tudja venni. A bevétel nominálisan és év/év alapon is növekvő, LINK nélkül is. 10. Szerintem egy próbát megér, max. IPO után, ha rosszul muzsikál le kell vágni a disznót. ' href="https://forum.portfolio.hu/prev/25627/4926455">#29  cybertrader
#31
Személy szerint köszönöm az üdítően közérthető személyes véleményt a Portfolió által szervezett eseményről.
Felejtsük el a BÉT - re korábban bevezetett tulárazott IPO -kat. és BÉT /MNB tehetetlenségét.Több info talán változtatna véleményemen:Waberer's egy évvel ezelőtt tervezett IPO , miért maradt el? MID exitjei 4,5 éves átlagok "nagyvadak esetén " még hosszabb. 2016 már veszteséges lett , a nyereséget a 15 % biztosítási piac hozta. Agyondicsért , szuperIT üzletág egy év alatt -20 millió eurót hozott ( persze a befektetés miatt mondhatjuk)
Pozítiv a nagy közkéz ( bár igértek egy 360 napos laufot , mondjuk jobban hinném , ha írásba is kommunikálnák) BUX követő alapok vásárlásait ( CETOP és CECE ) már inkább túlzásnak tünhető.EGIS említése a prompt árfolyam feletti 20 % felár kivezetés esetén már vágyálom ,szvsz.
szerda, 00:44
előzmény: #1  Portfolio
#30
Ez a csulavszki testvéri kapcsolatban áll Zozóval, a Fidesz régi bennfentes motorosával vajon?
szerda, 00:36
előzmény: #28  exmnbs1
#29
1. Nagyon régóta nem volt ekkora bevezetés a BÉT-en. A sok szutykot és ami megmaradt belőlük a Tőzsdén már rég ki kellett volna irtania a porondról, mert több kárt okoztak hosszútávon, mint amennyi bevételt nekik vagy bárkinek is termeltek. Persze ebből egy "cseh tőzsde"-szerű állapot állna elő, de még az is jobb lenne. Borzalmasan káros, hogy nem volt egy nagy cezúra az MNB-s bevásárlással. De ahogy mostanában sem lépett Konzum és Opimus ügyben, mert tudjukhogykié , úgy a korábbi tolvajrészvények ügyében is teljesen impotens volt. Az Alteo és a Plotinus (sajnos nem sokáig) voltak üdítő kivételek. A Norbi részvényt pont azoknak szánták, akik a termékeit is vették. A DH-ról pedig pontosan látszott, hogy túl van árazva és fele vagy harmad annyit ér csak. De ha a GSPARK-os szétválást, "bevezetést" (2006) nem vesszük figyelembe, akkor a Nyomdáig (2005) vagy szebb időket megélt FHB-ig (2003) kell visszamenni időben valami értelmes papírért és bevezetésért, ami azért elég ijesztő egy tőzsde szemszögéből.
2. (A Mid-Európa, mint kockatőkés eddig kb. 4,6Mrd EUR befektetést kezelt.link
Nem szeretetszolgálat. Pénzt akarnak csinálni és 3-5-10 éven belül exitel-nek. Viszont mindig nagyvadra lőnek, és nem hülye gyerekek, hogy a saját vagy az eddig megtermelt "virtuális" profitjuk alatt vágják a fát. Nézzétek meg a befektetéseiket!
3. Az hogy Wáberer György kilépett és még a neve is eltűnik a ponyvákról inkább pozitívum, mint negatívum. Pont a politikai kockázat miatt. Mert egyszer jól fekszik, aztán ahogy eddig már sok oligarcha esetében is történt, máskor nem. A név rövid távon talán jelent valamit, de hosszabb távon úgyis inkább a szolgáltatás minősége, ára és ebben az esetben a területi lefedettsége számít. Maximum itthon számít valamit, de ahogy a Westel-ből T-Mobile majd összevont Telekom lett, és nem sok vizet zavart, itt pláne nem fog, mert B2B ügyfelek vannak, nem pedig retail.
4. Az angol nyelvű tájékoztató sokkal többet mond, mint bármi más ami megjelent a különböző médiumokban.:
link
De egy FT cikk is láthatólag más dolgokat domborít ki. Például egyetlen egy magyar médiumban sem jelent meg, hogy a Volvo-val, Mercedes-szel, SAP-vel milyen együttműködésen dolgozik (pl.: önvezető kamionok)
link

5. A nyugati országok potenciális protekcionista fuvarozási biznisz kavarásai valóban kockázatok. A kötelező pihenőidő, a bérminimumok ágazati szabályozása, stb. Ha tényleg lesz egységes szabályozás az még hosszú idő. De ez valóban nagy kockázat! Ezt max. további, gyors felvásárlásokkal tudná kompenzálni illetve erős árversennyel, amik viszont az eladósodottságot növelnék, az eredményességet meg csökkentenék.
6. Széttöredezett piacot vezetni, piacot dominálni, akár felvásárlásokkal bebiztosítani mindig jó móka. Bár a Wizz a Ryanair-t és az EasyJet-et nem nyomta le, de masszívan a 3. szereplő lett, Kelet-Európából. A Waberer's megcsinálhatja ugyanezt, csak ő lehet a piacvezető.

7. Az előadás után azért nem lehetett kérdezni, mert elment az idő, nem azért mert titkolóznak vagy siettek volna Ibizára porcukrozni. Amúgy meg kritikán aluli, hogyha látták a regisztrációk számát, akkor egy ilyen kis, alig légkondicionált terembe zsúfolták össze az embereket. A biznisz messze nem a biztosításból van, sőt az a marginális. A magyar prezentációban valóban nem volt minden feltüntetve, de a kinyomtatott és az Erste-nél is elérhető brossurában elég sok minden ott van. Az az 5 fő is fel van sorolva, az erősségek mellett a kockázatok oszlopban. Amúgy meg a nem értékpapírokra vonatkozó kockázatok dögivel fel vannak sorolva. Mind az 51!!!
link

8. Pozitív, hogy viszonylag nagy lehet a közkéz. Az intézményi és a lakossági részesedés aránya is kedvező. Lesz benne likviditás. Viszont nagyon furcsa, hogy egy ekkora kibocsátásra csak 10 napot hagynak. Nagyon sokan le fognak maradni és ők piacon veszik majd meg.
9. A LINK jó célpont és az is jó cél, hogy KE legnagyobb piacát akarják konszolidálni ezzel a kezdőlépéssel, és ezzel dominálni a nyugati piacokat. A flotta nagy és fiatal. A korábbi majdnem 5-600M eurós tervezett kibocsátás helyetti mostani kb. 300M eurós kapitalizáció és sokkal alacsonyabb árazás jóval kedvezőbb. A szektor átlag EV/EBITDA-ja alatt van jó 2-vel. Az eladósodottsága viszont a piac felett van egy hangyakukival. A profitmarzs nem egetverő, de ez nem tech vagy biotech, hanem szállítmányozás, igásló biznisz. A benyaárak alakulása bár kockázat, de ezek zömében az ügyfeleket terhelik, max. kicsit romlik a nyereségesség. A Tecsóba akkor is oda kell vinni a csirkefarhátat meg a maci sajtot, hogy Bözsi néni meg tudja venni. A bevétel nominálisan és év/év alapon is növekvő, LINK nélkül is.

10. Szerintem egy próbát megér, max. IPO után, ha rosszul muzsikál le kell vágni a disznót.
kedd, 22:14
előzmény: #8  fapados
#28
Off Indigorol is írhatnál
pf2
kedd, 22:02
előzmény: #22  trump
#27
Emlékszem amikor megvették a Gyuri részvényeit , azt igérték , h stratégiai befektetők lesznek minimum 3 évig . Ehhez képest mát tavaly tőzsdére akarták vinni , de max. 3000-3500 ft kaphattak volna érte , most 5100-6300 az árfolyam küszöb és ezt a nagybüfikkel történő ártárgyalás dönti el.( milyen visszatérítést egyeznek meg , senki se tudja meg persze nem hivatalos ) de ez lesz érvényes mindenkire.
kedd, 21:54
előzmény: #3  trump
#26
Tavaly karácsony a belga gazdaság területén, több mint 70 kamion....
kedd, 21:53
előzmény: #2  babosko30
#25
Az volt a feketeöves karate EB ezüstérmes halála tavaly, azt hittem azt linkeltem be.
kedd, 21:50
előzmény: #10  fapados
#24
Magától ment a Norbi, az ezer körül bevezetett papirt 440K körül vette vissza, de elotte szénné bűntette az mnb oket, es megunta szvsz.
kedd, 21:46
előzmény: #21  pf2
#23
Ja,SZÓT szellemszállodára kellett neki a lé.
kedd, 21:38
előzmény: #21  pf2
#22
Tőkealap a 97%os tulajdonos.ki akarnak szállni mielőbb.főleg hogy egyre inkább arra mutat az irány hogy az olcsó keleti cégeket kiturjak nyugatról.oreg wabi időben lépett es most menekül a tőkealap.aki jegyez az bátor.lehet jól jár rövid távon de szerintem ez akár felezhet is 1 even belul.Duna House sem jött be pedig állitólag pörög az ingatlanos piac.sok sikert aki belevág 5000ert.
pf2
kedd, 21:32
előzmény: #18  pf2
#21
Hmmmm..... Waberer's név eltünik
Érdekes a prezentáción elfelejtették azt is közölni , h a nyereség a közúti fuvarágból eltünt (sőt veszteséges ) és a bíztosítási tevékenység hozza a nyereséget.
Sőt 85 % fuvarozás 15 % bíztosítás a bevételi arány , NFL na azt agyon dicsérték , h Európa legjobb mutatói - de ezek szerint veszteséges a buli.
51 kockázatot soroltak fel angolul a HIVATALOS KIBOCSÁTÁSBA, a magyar prezibe már csak 5 került be, amit jó esetben megkapnak a jegyzés helyén a befektetők.
Ja azt is mástól kellett megudnom a jelenlegi vezetés már eladta a részvényeit . Újat vesz , azt csak a Jóisten tudja ( ill. kedvezményesen vehetnek a vállalati dolgozók ezt mondták - mondjuk negyedáron)
kedd, 20:51
előzmény: #3  trump
#20
Esni fog az ára mint pl. a CIG-nek. én nem vennék egy darabot se, sokszor van igaza a trump-nek. ez van.
kedd, 20:47
előzmény: #18  pf2
#19
pf2
kedd, 16:27
előzmény: #17  trump
#18
Nekem k&va furcsa egy részvénykibocsátásnál nem lehet kérdezni.
Sem a Waberer's , sem Bét , sem Erste , sem PORTFOLIO képviselőitől.
Mi a fészkes fekete fenének csinálják akkor a kisbüfiknek. Egyébként CIG , Norbi és több kibocsátásnál a befektetett pénz fele eltünt. Waberer's meg BÉT ötödik clegnagyobb cége lenne a minimális kobocsátási ársámon.
. Mondjuk ott szorongtak nagy Alapkezelő cégek képviselői egy 150 személyes teremben 200 -n székek meg elfogytak.
június 19. | 22:36
előzmény: #16  pf2
#17
Szerintem nem most kell beszállni ide.ha lecopatjak a keleti cégeket wabi sem ussza meg.gyurcsi nem véletlenül szállt ki.
pf2
június 19. | 22:26
előzmény: #13  trump
#16
Szóval részt vettem a prezin.
Érdekes a reklám anyagot adtak magyarul , nem tökéletesen egyezik az angol nyelvű kibocsátással 5100-6300 közötti ársávval akarnak dolgozni 0,35 Eur , melyet a MID tulajdonol és amelyet 2,5 éve vették meg Waberer György és csapatától.
Sajnos kérdezni nem lehetett -!!!ez az első Portfolios rendezvény , ahol nem lehetett!!!
Kockázat a nyugat-európai bérszínvonal lenne kötelező( plusz hétvége 100 % ) rögtön véget ér a bérelőny.LINK megvásárlása ( Lengyelország legnagyobb fuvarozó cége) eddigi fejlődés fele legalább felvásárlásokkal történt( Hungarocamion , Révést Trans , etc , etc ()
június 19. | 21:07
előzmény: #10  fapados
#15
Megismétlem: teljesen lényegtelen a névérték... nem attól voltak drágák a példaként írt papírok, hanem a funda teljesítmény alapján.
június 19. | 20:09
előzmény: #3  trump
#14
Nagyon jo meglátásaid vannak Trump !!
Ugyan igy gondolom én is...
június 19. | 19:30
előzmény: #8  fapados
#13
Részvényesi struktúra
A Társaságot jelenleg közvetetten a Mid Europa Partners által kezelt Alapok ellenőrzik. A Mid Europa Partners
egy vezető pénzügyi befektető, amely megalapítása óta több mint 4,6 milliárd euró értékű megszerzett és kezelt
pénzeszközökkel Közép- és Délkelet-Európa növekvő piacaira fókuszál. Az Eladó Részvényesen keresztül a Mid
Europa Partners a Társaság jegyzett tőkéjének és szavazati jogainak 97,2 %-át birtokolja.
link
június 19. | 19:16
előzmény: #3  trump
#12
június 19. | 19:08
előzmény: #8  fapados
#11
semennyit.vezér már eladta
június 19. | 15:54
előzmény: #9  -pny
#10
Ez így van, de nem árt egy pillantást vetni a nojbi, a Cig és a Duna részvényekre, hogy mennyi a névértékük és jelenleg hol állnak.
A nojbit már kivágták innen mint macskát..................
június 19. | 15:47
előzmény: #5  fapados
#9
Csak egy megjegyzés: nem a névértékhez képesti árfolyam miatt drága vagy olcsó egy papír...
június 19. | 15:42
előzmény: #7  fapados
#8
A vezér és a haveri köre a vezetőség mennyit jegyez? Toljanak ki velem jegyezzék le az összest, hogy nekem ne jusson.
június 19. | 15:13
előzmény: #6  trump
#7
És ezt akarja eladni kb 20 euróért? :)))))))))))))
június 19. | 15:06
előzmény: #5  fapados
#6
0,35 euró
június 19. | 14:58
előzmény: #3  trump
#5
Névértéke mennyi?
Ilyen jó növekedési sztori volt nojbi, Duna, Cig stb.
június 19. | 14:57
előzmény: #3  trump
#4
nem is állt szándékomban nyugi :)
június 19. | 14:49
előzmény: #2  babosko30
#3
Szép álmokat.
pont most szorítják ki a kelet Európai cégeket a nyugati fuvarokbol. Szerintem lesz ez még olcsóbb is.németek belgák franciák tiltják a hetvegezest kamionban. Sofőrt helyi minimálbérrel kell fizetni, egyre inkább nyugat Európai cégeknek adja a fuvart a nyugat Európai vállalat, ha leadják egy wabinak azok kevesebb pénzért vihetik el stb.én várnék a jegyzessel. Boven jó lesz venni 4000 alatt
június 19. | 14:39
előzmény: #1  portfolio
#2
Waberer rv. le. Borsodi sör rv. fel. :)
borzalmas tragédia egyébként.. :(
link

Topik gazda

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE