Topiknyitó: RookieTrader 2020. 10. 22. 15:36

Feltörekvő EV gyártók  

Üdvözlök mindenkit a NIO topikban! :)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2020. 12. 18. 09:33
Előzmény: #1379  Magyarboti96
#1380
Miben is? ;)
Magyarboti96
Magyarboti96 2020. 12. 18. 07:24
#1379
Én szóltam vasárnap,hogy rali jön 😁
norcika 2020. 12. 16. 17:56
#1377

A mai publikálás nem nagyon kedvez az xpeng nek el is indult lefelé.
Pedig vettem 45 ön úgyhogy összeszedhetné magát.
https://finance.yahoo.com/news/top-analyst-recommends-pair-trade-163755517.html
Faketrend
Faketrend 2020. 12. 16. 15:54
#1376
NIO Limited (NIO)NYSE - Nasdaq Real Time Price. Currency in USDIn
45.05+1.55 (+3.56%)
norcika 2020. 12. 16. 07:59
Előzmény: #1370  drugics14
#1373
Én 40nél meg 42 nél vettem még . Remélem igazad lesz.
Cyberslider
Cyberslider 2020. 12. 15. 21:40
Előzmény: #1370  drugics14
#1372
Ki fog torni, cel 55-60 szvsz
APetronas 2020. 12. 15. 21:16
Előzmény: #1370  drugics14
#1371
Simán.
drugics14 2020. 12. 15. 21:02
#1370
Emberek, fordult a Nio. Lehet, hogy érdemes lenne venni. 
APetronas 2020. 12. 15. 19:49
Előzmény: #1368  brendi88
#1369
Hosszú távra biztos. Pár havonta van egy óriási megugrása, és kint sokan bíznak benne. Én inkább Nio-t vennék.
brendi88 2020. 12. 15. 15:48
#1368
Sziasztok! IDEX-ről mi a véleményetek? Érdemes lehet belevenni most?
Sapadtarcuharcos
Sapadtarcuharcos 2020. 12. 15. 15:37
Előzmény: #1365  Cyberslider
#1367
QS úgy tűnik egy gyors korrekció után ismét formában van. Ezt az EV papírjaink továbbra sem mondhatják el magukról...
Cyberslider
Cyberslider 2020. 12. 15. 13:13
Előzmény: #1364  qpec
#1365
Na akkor mi lesz a QS-el?
qpec 2020. 12. 15. 12:45
#1363
Ha ez igaz,forradalmian rövid idő alatt kivégzik a hagyományos robbanómotoros járműveket és új korszak kezdődik a közlekedésben.
lngnl 2020. 12. 15. 12:18
#1362
Baidu is beszall az auto bizniszbe, eddig is bullos volt a ceg, de az a hir jobban megtolhatja. 
Boole 2020. 12. 15. 08:26
Előzmény: #1358  Tocke
#1361
39 USD-re árazták az új papírokat.
APetronas 2020. 12. 15. 00:38
Előzmény: #1358  Tocke
#1360
Igen, pár napja írták. 
Magyarboti96
Magyarboti96 2020. 12. 14. 22:10
Előzmény: #1358  Tocke
#1359
Nem. Honnan van az információ? 
Tocke
Tocke 2020. 12. 14. 12:11
#1358
NIO tőkeemelésről hallottatok?
Magyarboti96
Magyarboti96 2020. 12. 13. 16:44
#1357
3 héten belül komoly rali lesz a Kínai EV piacon,legyetek résen,keresni kell a jó beszállási lehetőségeket! Amint lezajlik a részvény kibocsátás, meg fog indulni mindegyik.
norcika 2020. 12. 11. 19:05
Előzmény: #1354  resone
#1356
https://carsalesbase.com/china-xpeng-p7/
Több cikkben is megtalálhatod nem csak ebben. De a video végén is ott van.
De ez nem jelenti azt hogy itt europában is megkapja az 5 csillagot mint ott. A mustang pl amerikában 4 csillagot nálunk 2 csillagot kapott. Hátso ülések kifejezetten veszélyesek kis gyermekeknek.
A performance 4 motorosban brembo fékrendszer eleg komoly futómű van nem lehet az olyan gagyi.
Nekem jo lenne. Pedig nem vagyok elektromos auto párti . Most is 6 hengerest nyüstölök benzinesbe 300+
De szerintem koncentráljunk hogy veszítünk éppen a pénzünkből az esésben biztos nem vagyok magam.
resone
resone 2020. 12. 11. 18:22
Előzmény: #1349  norcika
#1355
az mit befolyásol hogy ki a tulaj? A fejlesztés maradt európában, a technológiát viszont vélhetően kilopják a kínai márkák számára, állami támogatással.
resone
resone 2020. 12. 11. 18:20
Előzmény: #1348  norcika
#1354
légyszi mutasd meg mert nem találom az ncap oldalán. Amúgy leszedték youtuberol azt a tesztet. Az A oszlop összerogyott mint egy 15 éves autóké. Ne vegyetek arra mérget, hogy az ilyen friss márkák 0 autógyártási és fejlesztési múlttal majd, toyota, vw, renault verőek lesznek európában. :) Nekem ez a véleményem, más értelmes véleményt még nem olvastam a témában itt. Lehet köpködni.
rwinke 2020. 12. 11. 18:01
Előzmény: #1346  norcika
#1353

Értem már, valóban elbeszéltünk egymás mellett egy kicsit :)
Csak szerintem azt is vegyük figyelembe, hogy azért a nagyok sem ülnek a babérjaikon már. (Kicsit bealudtak, az tény)
rwinke 2020. 12. 11. 17:58
Előzmény: #1345  Sapadtarcuharcos
#1352

Jó, szerintem ne vitázzunk ezen, majd az idő eldönti.
Te optimista vagy ebben a kérdésben, én realista :)
rwinke 2020. 12. 11. 17:57
Előzmény: #1347  resone
#1351
Hú b+
APetronas 2020. 12. 11. 15:42
Előzmény: #1349  norcika
#1350
És milyen jók és szépek az új Volvok 🙂
norcika 2020. 12. 11. 15:30
Előzmény: #1347  resone
#1349
Amúgy a biztonsàgos VOLVO nak a kínai GEELY a tulajdonosa 2010 óta.
norcika 2020. 12. 11. 15:26
Előzmény: #1347  resone
#1348
C-NCAP 5 csillagot adott neki.
Attól nincs több. 
Viszont a Ford Mustang 2 csillagot kapott Euro NCAP tesztjén abba szívesen beleültetné a családját mindenki. Mert az vagány.
resone
resone 2020. 12. 11. 15:13
Előzmény: #1346  norcika
#1347
menjetek fel a youtube-ra és nézzétek meg a P7 töréstesztjét. Azután válaszoljatok: beültetnétek a családotokat? Nincs több kérdésem.
norcika 2020. 12. 11. 14:57
Előzmény: #1337  rwinke
#1346
Szerintem amúgy félreértettél műszaki tartalomra gondoltam. A duál motoros xpeng p7 a legkisebb is 263 le 70kw os akkumulátor ral, van szerelve.600 km és hatótáv.Itt egy link hogy a nagy autógyártók mit kínálnak most a piacon
https://e-cars.hu/elektromos-auto-arak-es-allami-tamogatas/
A nagyrészének kicsi a hatótáv 200-300 km.
A listában én csak a Teslát találom versenyképesnek . A többi műszaki jellemzőről nem is beszélve.
Sapadtarcuharcos
Sapadtarcuharcos 2020. 12. 11. 14:15
Előzmény: #1344  rwinke
#1345
Kínában állam által vezérelt monopolkapitalizmus van, más a gazdaság szervezésének módja, mint az atlanti térségben. Tehát arrafelé a cégek támogatását erőteljesen az állam végzi. A párfunkcionáriusok nagy része aktív gazdasági vezető, nagytőkés.
Ezek a cégek hatalmas erőfeszítéseket tesznek folyamatosan, hogy alkalmazkodjanak a piaci, szabályozói elvárásokhoz. Pillanatnyi kétségem sincs arról, hogy a beszámolási kötelezettségüknek is a nemzetközi elvárások szerint teljesíteni fogják. A NIO és társai a leglikvidebb papírok közé tartoznak az amerikai tőzsdén, biztosan nem az a cél, hogy kivezessék őket innen. A NIO egyébként már nyilatkozott arról, hogy meg tud felelni az elvárásoknak, csak állami hozzájárulás szükséges az információk kiadásához. Ez húzza el valamennyire a megfelelési folyamatot.
rwinke 2020. 12. 11. 13:41
Előzmény: #1343  Sapadtarcuharcos
#1344

Ezt mondjuk nem a kínai állam dolga elintézni.
Ez a vállalatok dolga lenne.
A 225 kínai cégből 198 cég megoldotta (velük nem is lesz baszakodás), hogy az amerikai szabványok szerint is könyvel és készít beszámolót.
A maradék 27 viszont sz*rik az egészre egyenlőre.
Sapadtarcuharcos
Sapadtarcuharcos 2020. 12. 11. 12:54
Előzmény: #1341  rwinke
#1343
Az amerikaiaknak nem elsősorban a számviteli standardokkal van baja,  ez ürügy, amit felhasználnak a kínai cégek ellen. Kína a világgazdaság motorja és csak idő kérdése mikor veszi át USA-tól a első számú gazdasági szuperhatalom szerepét. Ez a probléma gyökere, a hatalmi rivalizálás.
A kínai cégek meg fognak felelni a nemzetközi számvitele standardoknak, 225 kínai cég van bevezetve az USA tőkepiacaira, nem fogják az összes vállalatot kivezetni innen. Inkább megteremtik a kínai döntéshozók a keretet, ami kielégíti az USA elvárásait. Kétség sem férhet hozzá, hogy amerikai barátainak egy újabb támadási felületet fognak kitalálni a jövőben is.
A NIO autói jó, versenyképes termékek, amelyek nemcsak a káderek körében népszerűek. Én is szívesen járnék valamelyik NIO modellel...
Magyarboti96
Magyarboti96 2020. 12. 11. 12:53
#1342
Lesz bőven 40 alatt is a NIO,majd ott vesszük 😃
rwinke 2020. 12. 11. 12:16
Előzmény: #1340  Sapadtarcuharcos
#1341

Félreértesz, ne az iparágat hasonlítsd!
A sztori lényege ugyanaz.
Sokan nem értik az amerikai szankciós lehetőség lényegét. Az amerikaiknak az a fő problémájuk, hogy a kínai számviteli standardek nem átláthatóak és közelében nincs az amerikainak. Ezért nem jelent semmit, hogy a kínai PWC az auditor.(Pontosan a Kínai Kommunista Párt szerepvállalása miatt és ugye ők meg pláne azt mondanak amit akarnak.) A NIO értékesítési számai = a kinai állam vásárlásai a jó kádereknek 90 %-ban :)))) (az egy más kérdés, hogy
A lényeg: az amerikai számviteli standardeknek kellene megfelelni. És ez nagyon nincs ínyére a legtöbb kínai vállalatnak.
Pontosan ez volt a probléma a Luckin Coffee-val is. Az istennek se akartak így dolgozni (pedig elég sokáig könyörögtek nekik)  Április elsejei tréfaként ki is vágták őket az OTC-re.
A felhúzott hype-ot hagyjuk is, az egy külön kockázat, hogy az mikor durran el, ahogy RookieTrader is említette.
Sapadtarcuharcos
Sapadtarcuharcos 2020. 12. 11. 11:28
Előzmény: #1337  rwinke
#1340
Borzasztóan rossz párhuzam. Ezen cégek mögött ott van a kínai állam, és a regionális kormányzatok. Pont ez a probléma a nemrég jóváhagyott USA rendelet vonatkozásában. A DELTA egy magyar tyúkszaros info cég akinek gyakorlatilag nincsen bevételszerző tevékenysége. A kínai társai milliárdokat költenek kutatás fejlesztésre a hatalmai kínai piaci igényeket kiszolgálva!
Mások a nagyságrendek, mások a piaci lehetőségek, más a bevonható tőke, más az állam magatartása stb.
norcika 2020. 12. 11. 11:18
Előzmény: #1338  norcika
#1339
Elolvasom, de nem én vagyok az aki minden pénzét felteszi ezekre a gyártókra. Mint ahogy már írtam is lehet a részvényekvből csak két kiflit meg egy kakaót tudok majd venni, akkor így jártam. De a technológiai irány jövőbe mutató. A felhasználónak megfizethető áron kell a csúcstechnika. Ez minden elektronikai eszközre igaz és ezek a járművek idővel közelebb lesznek az elektronikai eszközözhöz mint az autóhoz.
norcika 2020. 12. 11. 10:56
Előzmény: #1337  rwinke
#1338
Amíg a Volkswagen a 15 milliós ID3 modellbe halogén izzókat szerel a fényszóróba az nekem nem a high techet mutatja .
rwinke 2020. 12. 11. 10:48
Előzmény: #1326  norcika
#1337

"A nagy autógyártók autoinak műszaki tartalma elmarad a NIO meg az XPENG által gyártott modellektől."
Bocs, de ez a mondatod kb egy vicc.
Azt kellene megérteni, hogy a kiciócókínaik gazdasági adatai egyenlőek a Grimm testvérek meséivel.
Spekázni jók (lehet vele keresni, ha ügyes vagy), de befektetésre baromi kockázatosak.
Ha nem érted mire gondolok, akkor olvasd el a DELTA sztorit. (itt is van topikja "Delta Szekta" néven)
resone
resone 2020. 12. 11. 10:39
Előzmény: #1334  norcika
#1336
felkészül a Li? :D
norcika 2020. 12. 11. 08:13
#1335
Ez nekem kiülős lesz. 
norcika 2020. 12. 11. 07:52
#1334
NIO nál is tőkeemelés. 
APetronas 2020. 12. 11. 03:38
Előzmény: #1330  resone
#1333
627-n zárt.
resone
resone 2020. 12. 10. 23:09
Előzmény: #1331  Cyberslider
#1332
a franc tudja miez, de jól néz ki, 20 benne van! köszi a tippet
Cyberslider
Cyberslider 2020. 12. 10. 21:31
#1331

NETE megindult, fúzió a Mullen Technologiessel :) Tegnap sikerült megcsípni 11.2 átlagban.
Ezt se most fogom adni..
resone
resone 2020. 12. 10. 18:46
Előzmény: #1328  APetronas
#1330
az király!
resone
resone 2020. 12. 10. 18:45
Előzmény: #1327  Cyberslider
#1329
jaa rezgett a stop loss de nem adtam el.
APetronas 2020. 12. 10. 18:34
#1328
Ma sikerült még venni Teslát 570-n. 🙂
Cyberslider
Cyberslider 2020. 12. 10. 18:09
Előzmény: #1324  resone
#1327
Pedig jó lesz az a Li rv.. 
norcika 2020. 12. 10. 18:04
Előzmény: #1323  RookieTrader
#1326
Én is jobban szeretnék most inkább a partvonalon lenni inkább de már késő. A részvénykibocsájtás ha jol láttam péntekig tart .  A nagy autógyártók autoinak műszaki tartalma elmarad a NIO meg az XPENG által gyártott modellektől. VW  ID3 Volkswagen uj modellje  kis autó 15 Millio. Renault Zoe ugyancsak kicsi 10 Millió. Biztosan elérik majd azt a szintet. De ár értékarányban nem jó.
És hatótávban is jóval gyengébbek. 
Sapadtarcuharcos
Sapadtarcuharcos 2020. 12. 10. 16:12
Előzmény: #1322  norcika
#1325
Én 42 dollár körül tervezem, hogy belépek XPEV részvénybe.
resone
resone 2020. 12. 10. 14:34
Előzmény: #1322  norcika
#1324
énis hülye voltam és lit vettem de elvágom a veszteséget.
RookieTrader 2020. 12. 10. 14:31
Előzmény: #1322  norcika
#1323
Én partvonalról szemlélődök jelenleg. Nem áll benne a pénzem. Tegnap a Tesla is esett, lehet elmúlik ez a nagy EV hype, ki tudja... Xpengnél részvénykibocsátás miatt is eshet az árfolyam, ami lehúzhatja a NIO-t is.
Nagy autógyártók is kezdenek átállni, egyre több autót jelentenek be. 
Talán január elején, Nio day (január 9) előtt veszek egy kisebb pakkot.
norcika 2020. 12. 09. 19:23
Előzmény: #1321  norcika
#1322
Ti veszitek még valamelyiket ? Vagy én vagyok ilyen hülye ?
norcika 2020. 12. 09. 18:57
#1321
Nem nagyon megy most a szektor. Xpeng  et  vettem még de már elég a lefeléből. Elindul valamikor?

Topik gazda

RookieTrader
4 4 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek