https://carsalesbase.com/china-xpeng-p7/ Több cikkben is megtalálhatod nem csak ebben. De a video végén is ott van. De ez nem jelenti azt hogy itt europában is megkapja az 5 csillagot mint ott. A mustang pl amerikában 4 csillagot nálunk 2 csillagot kapott. Hátso ülések kifejezetten veszélyesek kis gyermekeknek. A performance 4 motorosban brembo fékrendszer eleg komoly futómű van nem lehet az olyan gagyi. Nekem jo lenne. Pedig nem vagyok elektromos auto párti . Most is 6 hengerest nyüstölök benzinesbe 300+ De szerintem koncentráljunk hogy veszítünk éppen a pénzünkből az esésben biztos nem vagyok magam.
C-NCAP 5 csillagot adott neki. Attól nincs több. Viszont a Ford Mustang 2 csillagot kapott Euro NCAP tesztjén abba szívesen beleültetné a családját mindenki. Mert az vagány.
Szerintem amúgy félreértettél műszaki tartalomra gondoltam. A duál motoros xpeng p7 a legkisebb is 263 le 70kw os akkumulátor ral, van szerelve.600 km és hatótáv.Itt egy link hogy a nagy autógyártók mit kínálnak most a piacon https://e-cars.hu/elektromos-auto-arak-es-allami-tamogatas/ A nagyrészének kicsi a hatótáv 200-300 km. A listában én csak a Teslát találom versenyképesnek . A többi műszaki jellemzőről nem is beszélve.
Elolvasom, de nem én vagyok az aki minden pénzét felteszi ezekre a gyártókra. Mint ahogy már írtam is lehet a részvényekvből csak két kiflit meg egy kakaót tudok majd venni, akkor így jártam. De a technológiai irány jövőbe mutató. A felhasználónak megfizethető áron kell a csúcstechnika. Ez minden elektronikai eszközre igaz és ezek a járművek idővel közelebb lesznek az elektronikai eszközözhöz mint az autóhoz.