Egy hónapja írtam itt a Stellantisról: "Ránéztem Stellantis várakozásokra Marketscreeneren. Osztalék 8% ami ha tényleg 15% a holland osztalékadó akkor 6,8% nettó. A következő 2 év éves növekedési üteme évi 1-2%. Fair érték 26 euro nálam inkább 24 euro. Én a következőképp számolnék: Az én elvárt minimális éves hozamom 20%. Osztalék 6,8%+ növekedés 1,2%= 8%. Tehát még szükségem van évi 12%-ra ami csak a P/E expanzióból jöhet. Ha feltételezem , hogy a fair érték 25 euro és mondjuk ezt a következő 3 év alatt eléri akkor jekenleg maximum a fair érték alatt 40%-kal veszem meg azaz 17,85 euroért. Persze még számításba kell venni az autóipar erős cikkikusságát tehát a vételárat inkább 16-17 euro közé tenném." Most néztem újra rá Marketscreeneren: Az elemzők a célárat levitték 26-ról 23,25 euróra , tehát az én akkori 24 euróm körül van. Fundásan szerintem már vehető a cég, de technikai kép alapján 15 alá várom (én ott venném először), illetve azt sem tartom kizártnak, hogy visszanéz 12 euróig.
Regóta nem adott ki jelentést úgy hogy teljes homàlyAz adossàg olyan 300 millió euró lehet mert csak a kamatterhe volt olyan 27 Milla/év Kérdés megéri e magas energiaàrak mellett németo.ban folytatni a termelést. Mert ha nem jobban jàrnak egy csöddel. Mert ha nem kezdik meg a termelést vissza kell fizetni az àllami tàmogatàst.Az meg megdràgitja a cég megmentését.Szvsz.
Szerintem a piacon kamu van. Továbbra sincs részvény, csak BAYN és TLRY. Forex sokkal jobban megy. Szerintem olimpia vége és öntés. Magic 7 bekavarhat. Russell 2000 betölti a 3 éves felső gapet és elindul a 60% esésre. Kb. 1-2% innen. Tévedni stb.
Ettől függetlenül a Varta inditóakksi üzletàgàt az Energizer birtokolja. Lehet hogy Varta akksid van ,de a màrkanév hasznàlati joga nem a Varta AG tulajdona.
Én vettem Vartát, de nem tudtam beírni, mert ki voltam tiltva a fórumról az egyik politikai topikban tett illetlen bejegyzésem miatt. Ha felmenne három €-ra már közel dupláznék pár nap alatt, de szinte semmit nem tudok róla azon kívül, hogy a kocsiba Varta akku van, meg cerkaelemet is Vartát szoktam venni.
Az XFAB felett derül az égbolt.. A cég hozta az elvártat,ráadásul a marginok 10-15% nőnek q3 ban ,az év hátralevő részén enyhe forgalomnővekedéssel párosulva. A korábban közzétett kilátásokat azonban megvágta a vezetőség úgy 7%-kal.Azonban a piac szkeptikus volt Rudiék derülátását illetően,igy már a piac eleve egy rossz scenariót árazott. Ha minden jó megy ismét egy 1,5 éves növekedési pályára áll aXFAB..
update az egy hónappal ezelőtti ötletekre: Continental: 55->58, de volt 61 is Douglas: 17->19,4, de már korrigált Rheinmetall: 495->485 nem jött volna be BASF: 46->43, jelentésre esett, talán most lesz belőle jó vétel
Visszatértem, de folyamatosan jövök vagy megyek valahová. X-FAB - nem semmi 10% napon belüli mozgás. Havi gyertyát megvárnám, hogy alakul, a heti szép doji. BATS - még nagyobbat mozgott jelentésre, gratulálok annak, aki bedobta az ötletet Bayer - lehet, hogy tényleg kimaradtam belőle, ahogy Snake írja, jelentés lesz RWE jól néz ki, de nem egy izgalmas részvény, aki feldobta az ötletet az talán 30 körül írt ide, gratulálok neki Lufthansa jelent jövő szerdán, talán megvolt az alja, de nem hiszem hogy a foci EB nagyon segítene rajta, talán 6.6-ig felmegy Ryanair esett nagyot, de eshet még nagyobbat. Európai légitársaságok nem néznek ki jól, talán a Wizz Air tartja magát úgy ahogy.
Eurós részvények vitasarok