Privát banki ügyfélséghez annyi kell, hogy legyen nettó 500e Ft-nál nagyobb jövedelmed, ami a banki folyószámládra érkezik. TÖbb ezer OTP-s privát banki ügyfél lehet.
Egyebkent a jegyzesi aktivitas akkor lenne nagyobb,ha pl 130ft-140ft kozott lenne az arfolyam.Most 120ft korul barki vehet es a jegyzesi atlag sem lesz ennel sokkal alacsonyabb.Tuljegyzesnel meg 122ft a plafon.
én privát banki ügyfél vagyok, nem értesítettek. annyi, hogy online intézhető, tehát nincs is értelme bemennem a bankba. az is igaz, hogy lehet, látja a jóember, hogy van nekem jópár darab és nem akar többet rámtukmálni.
szerintem az OTP-nél többezek privát banki ügyfél van. A saleseken múlik, mennyire tudnak mozgósítani. Régen sorba kellett állni, most ez sincs, akinek van számlája, kattint aztán kész.Szerintem inkább 500-1000 között van a szám. Lesz pár bálna, de a java 10-20K körül lesz szerintem.
számlát megnyitottam, jöhet a jegyzés! Kérdeztem az ügyintézőt, hogy van-e érdeklődés. Azt mondta, áh, eddig semmi....majd hozzá tette, hogy de ő a kollégáival jegyez majd. A lakossági része simán ugorható, meglátjuk, izgalmas lesz.
Sziasztok nekem a tegnapelőtti portfóliós on-line tájékoztató nagyon meggyőző volt. Komolyak a tervek és nagyon profi a management. Nem kétséges számomra merre megy a cég és merre kell mennie a papírnak. de hát ez a magyar tőzsde, ne legyenek illúzióink.... jó kereskedést!
Szia. Jó reggelt Feel. Tegnap sok minden nem történt. Az egész BET egy "agyhalott" állapotban volt. Várom neked bejön e a számításod a nagy felmenetellel..:).
Ma nem irtad be a zarot :-) remelem nem azert mert zold lett. Tegnap olyan lelkesen jelezted a 118ft-ot :-) igaz a napi atlag felette volt.Nem igazan akar ez beszakadni egyelore.Csak nehogy tuljegyzes legyen az intezmenyiek reszerol.Aztan jegyzes utan szepen felhuzzak,hogy az ev vegen szepen zoldben legyen a befektetesuk.Jo lesz a bonus a brokiknak :-)
Voltam ma számlát nyitni az OTP-nél. Elküldtek, hogy nem tudok, értékpapír számlát nyitni, mert rossz a rendszer....Így nem lesz könnyű jegyezni. Holnap újra megpróbáljuk.
Én nem a máról beszélek, hanem az elkövetkezendő 5 évről. A németek sem a Li akksik mellé tették le a voksuk. Jönni fog egy új energia forrás, csak idő kérdése. plug power, ballard, fuelcell, ezeket is érdemes nézni, mert jó indikátor papírok.
Azért köszi amit leírtál. "a tegnapi ingyenes Portfolio online rendezvényen nem voltunk túl sokan, ez azt jelenti, hogy jelentős lekossági érdeklődés nincs" ."A legrosszabb dolog, ami történhet, hogy 107 Ft-on kapunk sokat" Valami csúnya erősebb lefordulás jön a tőzsdén akkor lehet a 107 ft még sok is....
a félreértések elkerülése végett az eleje a magán véleményem, és a "tegnapi plusz" infó résztől, ami elhangzott. Nem az akkumulátoros elektromos autózás fogja megmenteni a földet.Nincs elég nyersanyag hozzá. Az előállítása meg brutál szennyező. Ez csak egy köztes megálló.
Két autó kapható jelenleg Németországban összesen. ( hidrogén). Toyota. Olaszban 1! helyen tankolhatsz hidrogént. Frankfurtban a reptéren viszont buszok, vontatók ezt a hidrogén üzemanyagot használják.
Ott konkrétan durva munkaerőhiány van. A logisztikai cégek lelépnek a GB-ből, mert nincs munkaerő a brexit miatt. Maguknak keresték a bajt. Szerintem 5-10 éven belül vissza fogják könyörögni magukat, hacsak nem omlik össze addig az egész EU.
Szerintem azért fejben te most nagyon összekeveredtél. Abban igazad van, hogy az inflációban vannak kisebb és nagyobb vesztesek. Kenyér, tej és wc papír részvény nincs a béten. Az autógyártásban most van egy feszítő erő, ez pedig a klímapolitika.Ez fel fog erősödni, csak idő kérdése. A magas üzemanyag és olaj ár csak segíti ezt a folyamatot, egyáltalán nem hátráltatja. Az elektromos autók gyártása sokkal egyszerűbb és gazdaságosabb, mint a robbanó motoros járműveké. Kevesebb az alkatrész, könnyebb a karbantartás. Az árat az akkumulátorok hajtják fel. Én ezért is hiszek a cellás megoldásban, hidrogénben. Pár év és meglátjuk mi lesz. A pénzem egy részét azért én már hidrogénbe rakom és nem olajba. Az, hogy A-ből B-be eljussunk, járműveket fogunk használni a jövőben is. A Wallis stratégiája világos: terjeszkedni. Tehát nem a lokális piacot akarja tovább csavarni, hanem kilépni arról és növelni a piacot. Szerintem ez egy jó stratégia. 165-ig nem kívánok nagy tétellel kiszállni.
Valószínűleg az összeset fogja érinteni.De a szükség nagy úr. Lesznek nyertesek. De ebben az autóipar nem lesz bent. Magyarországnak nagyon nem fog jól esni.A gazdaságunk az autóiparból él. Autó nem kell,termelés minek,nincs fizetés,nincs vásárló erő.Mindenek odavág. Forint gyengül,árak az egekben. Pont autóra lesz szüksége az embereknek. Kezdjük a Chip hiánnyal.Most ezért nem termelünk. Jön az áremelkedés,autóra nem lesz kereslet. Ördögi kör.Elektromos autókkal is az emberek azon gondolkodnak,hogy most vegyek egy benzinest, mikor lassan kitiltják.700 forintos benzinárnál.Most gáz nincs aztán jön a benzin. Anglia jópélda.
a tegnapi ingyenes Portfolio online rendezvényen nem voltunk túl sokan, ez azt jelenti, hogy jelentős lekossági érdeklődés nincs. Vagy már mindenki tud mindent. Az 1-1,5Mrd-os lakosági tétel méretét tekintve akkor sem kihívás. A legrosszabb dolog, ami történhet, hogy 107 Ft-on kapunk sokat- merthogy ettpől még jegyzek természetesen-. Hát, nem tűnik katasztrófának. Az autózásról.Ha piaci korrekció vagy összeomlás jön, akkor az, akinek van pénze könnyebben és olcsóbban tudja felvásárolni konkurenseit. Nyilván az árfolyam sérülni fog, de maga a cég lehetőségeket is kap nem csak kihívásokat. Másik oldalról ha ilyen lesz, az minden részvényre negatív hatással lesz, mindegy, hogy AW-t vagy 4IG-t vagy MOL-t vettél. Tudott, hogy idehaza az egyik legöregebb a személygépkocsik átlagéletkora. Hacsak nem súlyedünk le mondjuk Ukrajna szintjére, ez azért nagyon romlani nem fog. Javulni sem fog drasztikusan, a jövünk fel Ausztriára duma mese, a valóságban távolodunk tőlük szép lassan folyamatosan. Az emberek autó - mozgás igénye csökkeni nem fog. Ez bennünk van. A magas benzinárak és a gyenge forint valószínűleg nem használ a biznisznek, de évek óta ilyen körülmények között dolgoznak az AW-nél, ez sem új pálya. jövő év választási év, lesznek családok, akik 1,6M ft hoz jutnak hozzá.Ez olyan pénz, amit az emberek szívesen el is szornak,lesznek, akik kocsit vesznek. A lényeg másik részen a vállalati gépjármű vásárlások. Több cég a pandémia idején az autó cseréket visszafogta, az idei nyártól , főleg, ha ősszel tényleg nem lesz lezárás, az elhalasztott cseréket megtehetik. Tegnapi plusz infó: a mindenféle kosarakban várhatóan nőni fog az AW súlya.Ez logikusnak tűnik, vételeket generál. Egy bizonyos méret és forgalom után nem kizárt a külföldiek vásárlása a részvényben...hát, mondjuk, de valóban előfordulhat. Számomra mondjuk megfejthetetlen, hogy a 260as elemzés a német cégtől miért jött, és miért ennyi. Ami még volt: nem cél a minél több részvény kibocsájtása, az intézményi ár meghatározásánál fontos, hogy jócskán maradjon kielégítettlen vétel is. Volt előzetes monitoring, és nagy az érdeklődés intézményi oldalon. Illetve nő a közkézhányad, ami szintén hozhat olyan vevőket, akik eddig távol maradtak. kb ennyi.
hetek óta próbáljátok 100 alá beszélni, sikertelenül. intézményi befektetők kezdik hétfőn a vételt, addig 3 nap van ezzel együtt. na most ha azok feltúrják 115-116ig, akkor az egész teóriátok összeomlott.
ez a világ összes piacát érintheti nem csak az AW. tehát a te meglátásod akkor az, hogy mindenki minden papírt adjon el. csak az a gond, hogy a cash-ed sem fog lófaszt sem érni, ha hiperinfláció lesz.
Szia. Jó reggelt Feel. "Mert itt meg mindig slager a kinek van jobb autoja". Ez a magyar gondolkodásmód. SZEGÉNYES sajna nagyon sok értelemben!!. Kint soha nem is kerestem honfitársaink "barátságát". Új autó első éven 24% veszít az értékéből. Nem létszükséglet számomra sem.
Nem riogatni akarok senkit. Valamennyire ismerem a Magyar mentalitást. Hát kíváncsian várom a fejleményeket. Szerintem ami most jön az nagyobb horderejű lesz mint a vírus. Pengeélen táncol a világ.Nagy pofára esés lesz.
Lehet az áremelések előtt még sokan autót cserélnek. Mindenesetre én úgy gondolom az autó nem létszükséglet. Ahhoz pénz kell az meg az áremelések miatt elmegy másra. Még az elején vagyunk. Rövidesen 30-50% áremelkedések jönnek. Örülhetünk ha csak ennyi!
Akkor nem ismered a vasarlasi szokasokat ebben az orszagban.Mert itt meg mindig slager a kinek van jobb autoja :-) legyen az uj vagy hasznalt.Szoval aki autot akar venni az megveszi es olyan hiany nem lesz,hogy ne kapja meg max varnak egy kicsit tobbet nehany tipusnal.Az is csak atmeneti lesz.
Én arról írtam, amit tapasztaltam, nem láttam, hogy az értékesítők unatkoztak volna, sőt még előttem is voltak vevők. A kereslettel nem lesz hiány, Viktorunk pánikpénze (adóvisszatérítés) is az autópiacon lecsapódni.
Pontosan. A Wallis elég jól diverzifikált tevékenységű, itt igazából csak egy helyi vagy globális válság és/ vagy járvány tehet keresztbe. Esetleg a menedzsment hülyesége....😊
Párom autóiparban dolgozik.10 cég is van a környéken. Beszállítok Merci,Bmw,suzuki......stb. Elég nagy a vergődés. Nincs megrendelés.Az alapanyagok késnek. 4 napos munkahét már 1.5 hónapja. Itt begyürüzik minden. Ha lesz is eladó autó az infláció és az áremelkedések miatt,nem lesz igény az autóra. Vagy inkább spórolnak,tartalékolnak a bizonytalan miatt. Az autó lesz az utolsó ami fontos lesz. Nem beszélve az üzemanyag árakról. Elektromos autózás nagyon távlati dolog.Nincs infrastruktúra ami azt elbírná.
És egy paramétert még ne feledjünk el hosszabb távon. Magyarország a lehuggyant dízel autók tetemője. Ha a klímapolitika miatt rá tudnak minket kényszeríteni a változásra és ehhez megfelelő támogatások lesznek, lásd CSOK az építőiparnak, akkor nagyon meg tudja majd pörgetni a hibrid és elektromos (vagy esetleg később cellás) járművek eladását. Az pedig a wallisnál is le fog csapódni.
Én nem tudom, hogy ebből mi az igazság, de pont tegnap vettem egy középkat új kocsit a Wallisnál, és legkésőbb a jövő héten át is veszem. Igaz viszont az is, hogy a leadott pár évesért viszonylag jó árat adtak. Kicsit túlhájpoltnak látom ezt az egészet, most voltam a sógoroknál, tele vannak az autókereskedések új és használt autóval. A csiphiány pedig a drága autókat kevéssé érinti, inkább a tömegcikk autókat. A Wallisra visszatérve, az autó drágulás miért is lenne számára hátrányos? Lehet, kevesebbet fog eladni, de drágábban, az árrés nőni fog, nem csökkenni. A szervizköltségek szintén növekedni fognak. Az autóbérlés, közte a tartósbérlet pedig egyre népszerűbb...Ez nem felbeszélés, csak szerény véleményem.....
hát te jelentetted ki, hogy 150 az 2024 :) ja, lehet medve piac is, de azért tegyük azt hozzá, hogy itt most nem ATH-n vagyunk, mint mondjuk a FAANG papírok vagy a gáz/olaj. Innen még lehet esni, de azért az akvik alapján nagy a növekedési potenciál. ami berakhatja a kaput és hiperinfláció, ami elviszi a vásárló kedvet.
A tőzsdén bármi jöhet. Én nem szeretem így kijelenteni. OTP is 9000 Ft volt hirtelen a covid miatt. Most is van elég baj szerintem még..Alkatrész hiány ( Skoda,Opel stb mind vár mert nincs alkatrész), infláció, Usa plafonon..stb. Legyen neked igazad
Sokat nem csipegethettel mivel napok ota azt mondtad te lejjebb allsz.Kiveve,ha varazslo vagy es azt a nehany118ft-os pakkot pont te kaptad meg:-) Szerintem 1db-ot sem vettel ma mivel joval a mostani szint alatt akarsz.
Hát ez nem jött be...:) Mi is kapunk szerintem különben szembekö...s a részvényesek felé. Lentre tettem nagyobb pakkot korábban. Most itt kezdem csipegetni de csak finoman..:) 150 es árfolyam irogatták korábban. Aham majd 2024 ben lehet. Nekem 10-15 Ft elég . Szép haszon az is ha van elég. Szép estét sok nyerőt mindenkinek
AutoWallis Nyrt+topic