Ez a nyereségtermelő képesség egy nagy nulla!Én elvárnám,hogy a nettó nyereség minimum az árbevétel 5%-a legyen.Ezt a "vigo" nevű marhaságot pedig meg kell szüntetni! Ez érdemi nyereséget nem fog hozni!Ennek nagyon sok /pl:egészségügyi / árny oldala van. A magyar ember még az étteremben is az otthonról hozott saját evőeszközével enne!!!! Ez a " vigo" móka halott dolog,a baj csak az,hogy az én káromra! Megmagyarázni mindent lehet,de a tények makacs dolgok!Hiába nő az árbevétel,ha a nyereség csökken! Ebből 6ft/részvényből,hogy lesz év végére 22ft/részvény?? Sehogy! Szerencsés esetben12-15ft lesz! Talán a "farizon" hozhatna egy kis pluszt,de a legnagyobb piac mereven elzárkózik a kínai autóktól.Az idei év nem hozza meg a várt eredményeket!!
A 0. perctöl mondtam, hogy a Share Now akvi semmi más, minthogy a nagytulajdonos a kisrészvényesekre löcsölte a folyamatos veszteséget. Magyarul károkozás.
Ami különösen zavaró, az a személy jellegü költségek 40%-os emelkedése. Mir fel, ha az érbevétel csak 1%-t nött? Kepeszteniük kell, ha év végére ki akarják egyenesíteni az idöarányos értékre a 2028-ig tartó növekedési pályát.
Rekord második negyedéves bevétel mellett az AutoWallis ledolgozta az első negyedévben kialakult külső okok miatti lemaradást, így a társaság árbevétele az idei első hat hónapban 195,2 milliárd, míg EBITDA-ja 9 milliárd forint volt. Az AutoWallis 2024-ben továbbra is a tavalyi évet érdemben meghaladó értékesítési adatokkal számol a jelenlegi makrogazdasági környezetben.Csatolt dokumentumok:
AutoWallis Nyrt+topic