Mivel a vezetők is benne vannak az mrp bonusz részvény programban, így nem tudom elhessegetni azt a gyanúmat, hogy mindez teljesen tudatos és kollektív döntes a tulajok/ menedzsment részéről. Pl. a jelenlegi helyzet szerint 10 Ft/ részvény osztalék simán beleférne a büdzsébe, bőven maradna pénz a kasszában és ez mindenkinek jó lenne, tulajnak, menedzsmentnek, kusbüfinek, részvény árfolyamnak stb. Mégse akarjak. Vajon miért nem? Hogyan akarnak ebből a cégből profitálni?
Én nem sokat remélek attól,hogy kormányzati hátszéllel majd a wallis sok bydet fog értékesíteni.Mivel a fő részvényes ellenzéki oldalon áll a kormány,ha támogatja is a byd vásárlást,akkor azt az auto dunán keresztül teszi,vagy esetleg valamelyik jó pajtás vagy rokon felvásárolja a wallist.Ez utóbbi jót tenne a papírnak.
fogalmam sincs. de nem misztifikálnám túl a dolgot. szerintem van egy nagy dumás ceo és egy borász befektetési tanácsadó és amíg ki nem lesz baszva a második, addig az első csak dumálni tud.
Nem hiszem, hogy egy menedzsment sokáig (bármeddig) a tulajdonosok érdekei ellen dolgozhatna. Egyszerűen nem érdekli ezeket az árfolyam, de ez bármikor változhat.... A cég valódi értéke és a részvény árfolyam között már akkora a differencia, hogy ez meg az 5 órai szivarklubban is feltűnhetne a tulajoknak. És nyílván fel is tűnik, hát akkor meg miért nem csinálnak semmit?
Nem a nagytulaj vezeti a céget, hanem egy olyan management, akik direkt az árfolyamemelkedés ellen dolgoznak. Ha picit végig gondolod, akkor rájössz, hogy a nagytulaj is részvényes. Két módon teremt magának értéket: - árfolyam, - osztalék. Jelenleg egyikből sem tud. Minden nagytulaj portfolioban gondolkodik, és nem azért tart egy céget a portfoliojaban, mert szereti, hanem mert pénzt akar belőle keresni. Eddig az volt a kotta, hogy hamarosan lehet már osztalékról is beszélni, most már ott tartunk, hogy nem. Szóval pontosan mi a faszomnak örüljön a nagytulaj???
Jelenleg sokkal rosszabb a helyzet, minthogy a kitörés elmarad. Ha 110 alá benéz, akkor 103-105 az alja, de még ez is a kisebb gond. A nagyobb, hogy legközelebb valamikor MÁRCIUSBAN kerülhet megint olyan helyzetbe, hogy újra nekivágjon. A következő alkalom kritikus, ha nem viszi át akkor sem a 120-at, akkor évekre megy a levesbe.
Szerintem a BYD elektromos autók robbantani fogják a piacot Magyarországon, sőt még az is lehet, hogy komoly politikai hátszéllel fognak kormányzati megrendeléseket.is kapni. Francia helyett kínai kapcsolat... Szóval van itt bőven még sztori, ha én lennék a nagytulaj, engem sem erdekelne túlzottan a jelenlegi árfolyam meg az sem, hogy a kisbüfik mit gondolnak...
Vannak részvények a tőzsdén amikkel szabad és vannak amelyekkel nem szabad foglalkozni. Idén, ez a részvény az utóbbi sorba sorolható. Sajnos meg kell tanulnia mindenkinek, hogy olyan xarokkal mint ez, amiben mesterségesen generált tili-toli forgalom van, azt messziről kerülni kell. Hát ennyi erre az évre. Amíg 100 M-s forgalma nincs ennek a papírnak 3-4 napon át addig én a figyelőlistámról is levettem, sajnos!
Ez az árfolyam a 117 ft-os részvény kibocsájtás eredménye! Olyan emberek vettek részvényt,akiknek lyukas 2 fillér sem volt a zsebükben. Most meg eladja a szaros tízezer darabját mindegy,hogy mennyiért,mert kell karácsonyra a pénz,hogy legyen vacsora a családnak.
épdufernél senki nem picsog a rádióban, hogy 300Ft lenne az ideális árfolyam. ott az MVM - Geoakku zöldhidrogén energiatárolót várjuk. ha bejön, akkor 3 számjegy. ha nem, akkor ennyi mint most. az egy kis lottószelvényke.
AutoWallis Nyrt+topic