Topikgazda: 2007. 08. 17. 09:53

MOLly tulajok topikja  

Hi!



Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
vaczak 2024. 03. 25. 15:51
#366500
Legjobb 5 vételi ajánlat
MennyiségÁr
7802.926
7502.924
6282.922
12.6232.920
3002.918
Legjobb 5 eladási ajánlat
MennyiségÁr
2.4792.928
6.9772.930
3632.932
1.3422.934
2.7742.936
matatakakiba 2024. 03. 25. 14:15
Előzmény: #366441  1valaki
#366499
Igen az inflaciot le kene vonni a papir pillanatnyi ertekebol es ugy szamolni a ezt a "brutalis" osztalekot (igy irta az index). Ezentul mint (kis-)befekteto nem ertek egyet a ceg uzleti politikajaval (kukazas, focicsapat, stb). Vagyis felszamolom (a pakk fele kibocsataskor vagy akkoruli arfolyamon kerult be, szoval lesz rajta nagy ado). A kovetkezo evekben sem lesz kisebb az inflacio mint a netto osztalek, es gondolom a tovabbiakban is megeszi az (esetleges) arfolyamnyereseget kormanyunk kreativ adopolitikaja.
Szeretnem beloni a cutoff date-1 napi arfolyamot. Jelenleg 3196Ft -ot latom realisnak (nemi tartalekkal). Minden velemenyt koszonok...
Fibonacchi
Fibonacchi 2024. 03. 25. 11:07
Előzmény: #366396  Fibonacchi
#366498

https://invst.ly/144imr
0.382  / 2932 első támasz, egyelőre próbálja tartani!
wtcsab 2024. 03. 25. 10:53
Előzmény: #366496  Bpali
#366497
Persze, hogy óvatos, de azért minimálisan magasabb az idei első várakozás, mint a tavalyi év eleji várakozás... Úgyhogy közben zajlik egy szerkezetátalakítás...ha minden jól megy majd szokás szerint finomítanak q3 után...
Bpali
Bpali 2024. 03. 25. 10:17
Előzmény: #366495  ERA
#366496
Az odáig ok.. Csak ugye ha a járműipar, az építőipR nem pörög a kiskereskedelmi forgalom stagnál az út díjak az egekbe , ÁFA is ... jövedéki adó ... Úgy azert nehéz hozni az eredményeket .  Mindamellett azert Hernádi éppen ezért óvatosabb a várható eredménnyel kapcsolatban ... Lássuk Nagy Marci mit talál ki.. Illetve második félév már jó lehet..
ERA 2024. 03. 25. 10:09
#366495
Mol két rész befektetésére Alteo és Waberers hívnám fel a figyelmet: eredmények és elemzői vélemények alapján 30-40% felértékelődés várható éves alapon. Nem tűnik kidobott pénznek sőt további tulajdonszerzés is indokolt. UTE negatívnak vélt befektetése mellett persze.
wtcsab 2024. 03. 25. 09:58
Előzmény: #366491  Bpali
#366492
két cég azonos benzinjénél 95-95 is érezhetően másként megy egy autó, milyen lehet az? omw/lukoil hogy mást ne mondjak...
Bpali
Bpali 2024. 03. 25. 09:52
Előzmény: #366490  Kvazir
#366491
Majd rájönnek javításkor...
Kvazir 2024. 03. 25. 09:51
Előzmény: #366477  Szabi2280
#366490

Számomra elég furcsa, hogy valaki pár éves diesel motoros autóba, - amiben annyi kényes alkatrész van - valamilyen szart tankoljon. A fillérb@szás nem ismer határokat.
Más egy 30 éves örvénykamrás diesel autót etetni vele /az mindent kibír és értéke nincs/, de egy taxis, aki a kenyerét ezzel keresi -szerintem- nem kicsit hülye.
wtcsab 2024. 03. 25. 09:21
Előzmény: #366485  HuTi
#366489
plusz a kannák ára....az utána menés,...a rizikó....a vagy működik, vagy nem....amúgy régen mintha ment volna a dizelmozdonyból autóba tankolás.....minek átmenni_
wtcsab 2024. 03. 25. 09:19
#366488
értékelendő a mol osztalék, hiszen az ot 3, a richter 4,5% osztalékot fizet. ...
wtcsab 2024. 03. 25. 09:00
#366487
ny2940
HuTi 2024. 03. 24. 17:18
Előzmény: #366484  HuTi
#366486
MentességNem kell azonban szociális hozzájárulási adót fizetnie a magánszemélynek az Európai Gazdasági Térség (EGT) bármely tagállamában működő, a tőkepiacról szóló törvény szerint elismert (szabályozott) piacon tőzsdére bevezetett értékpapírra fizetett, az adott tagállam jogszabályai szerint osztaléknak (osztalékelőlegnek) minősülő hozam után.[3]Ebből következően például, ha a magánszemély a Budapesti Értéktőzsdén vagy a párizsi tőzsdén forgalmazott részvényekkel rendelkezik, amelyek hozamát osztalékként fizették ki, akkor ez után az osztalék után mentesül a szociális hozzájárulási adó megfizetése alól.” 
HuTi 2024. 03. 24. 17:14
Előzmény: #366478  Szabi2280
#366485
Felőlem aztán töltögesse mindenki kannából a tankba azért a literenkénti talán 150Ft megtakarításért 🤷🏻‍♂️
HuTi 2024. 03. 24. 17:11
Előzmény: #366479  Szabi2280
#366484
EGT lesz az és Magyar tőzsdei cég részvénye után nincs szocho. 15% van amit kifizetéskor vonnak.
Szabi2280
Szabi2280 2024. 03. 24. 17:00
Előzmény: #366481  NZI
#366483
 DIN 51603-1 szabvány..... (heizöl Hel) A MOL bunkergázolaj a hajózás korszerû üzemanyaga, amely megfelel a DIN 51603-1 szabvány elôírásainak. A MOL bunkergázolaj nagy energiatartalmú, alacsony kéntartalmú, megfelelô cetánszámú és hideg-felhasználási tulajdonságokkal rendelkezô üzemanyag a hajómotorok számára. Több gyártó a MOL bunkergázolajat megfelelônek minôsítette az általa elôállított motorok számára. A bunkergázolajat Magyarországon a jövedéki törvény elôírásainak megfelelôen Solvent Yellow 124 markerrel jelöltük. A jelelôanyag nem változtatja meg a termék színét, de pontosan azonosíthatóvá teszi azt. Minôségi jellemzôk (DIN 51603-1) A legfontosabb szabványelôírásokat az alábbi táblázat foglalja össze. A mindenkor érvényes vizsgálati szabványok az irányadóak. Használati értékek A MOL bunkergázolaj ideális üzemanyag a dízelmotor hajtású hajómotorok számára. Alacsony kéntartalma következtében kevésbé szennyezi a környezetet, jó gyulladási készséggel rendelkezik, ezáltal stabil mûködést biztosít. A kénmentes bunkergázolaj használata során jelentôsen csökken a környezetbe kerülô káros anyagok mennyisége, az erre történô átállás a felhasználó számára nem jelent többletköltséget és nem igényel külön felkészülést. 
Szabi2280
Szabi2280 2024. 03. 24. 16:16
Előzmény: #366480  oldrider
#366482
Á.. semmi, a ként már rég, vagy 10 éve kivonták abból is. piros, és -10 ig jo. A részecskeszűrős dieselnek  főleg az vág oda ha csak városban van használva. nincs kiégetve hosszutávon. hány diselben kell porlasztócsúcsot cserélni 150 ezernél..

friss hírek További hírek