Megfogtál, túloztam azzal, hogy “senki”. Ez valóban az az ország ahol nem fognak az emberek tömegesen több kútról összevadászni egy tank 480-as benzint, dehogy :D Örülök, ha neked mások a tapasztalataid a nagy tömeget illetően (hagyjuk az egymás környezetében lévők emlegetését szerintem).
.
Itt nálunk (fővárosi kút, igaz szélső kerület) múlt héten végig ki volt rakva, hogy 20L-t tudnak kiadni, pár km-rel arrébb lévő másik kúton több nap is készlethiány volt. Ez teljesen független attól, hogy mennyi a jogszabályban meghatározott hatósági áron kiadható mennyiség.
.
És igen, szerintem ezt fogják csinálni az emberek. Tömegesen. Ha kell, akkor 4 kútról fogják összetankolni 20 literenként. Nem tudom, hogy honnan lesz rá idejük és nekem miért nincs, de megoldják.
Senki??? A te környezetedben lévőkről beszélsz remélem. Jó kis ellentmondásba keveredtél. Tehát eddig papiron 100 litert lehetett tankolni, mától 50-et, de nálatok már csak 20-at. De "okos magyar" elmegy a másik kútra ahol nincs 480-ért és a 3. kúton sincs. De szerinted kútról kútra fognak autózgatni emberek, hogy kapjanak ócsó benyát. Az a réteg aki a "mutert is 2 forintért" az biztos. Én például a 20 mellé veszek 20-at piacin és akkor 640-ért tankoltam. Biztos, hogy nem fogom bezinvadászattal tölteni a napomat, mint ahogy sokan így fogják csinálni.
800 Ft árnál nem gondolnám, hogy valakinek is igaza lenne pl. 550-re emelt ársapkánál, háborogni meg mindig fognak egyesek, minden csoda három napig tart a mondás szerint
Pontosan erről beszéltem!!! Orbán erre számít, hogy az átlag ember nem gondolja végig a piaci folyamatokat és következményeket. Egy tény viszont vissza fog ütni Orbánra: minél tovább elhiteti a néppel az olcsó élet lehetőségét annál nagyobb lehet a pofára esés. 50 liter korlátozás már nagyon határérték, hogy a nép számára ne legyen kézenfekvő valami nincs rendben! szgk- üza. tartály átlag 40-70l kb. ,nyár mindig a csúcs fogyasztás, nem véletlen, hogy a Molnak is Q2 és Q3 a kiemelkedő negyedéve átlagban. Pozsonyi finomító is karbantartás alatt így onnan sem érkezik a szokásos mennyiség, dunai finomító augusztusban leáll a már halasztott karbantartás okán, OMV mikor indul kitudja? megjegyzem az osztrákok még szállítottak nagyker mennyiséget, nem véletlen a kormány segítsége a tartalékokból ami akár még a hazai piacra is kerülhet.
Már csak miattad is azt kívánom, hogy ne vezessenek be ársapkát és/vagy exporttilalmat, de gyakorlatilag létbizonytalanságban élnek ma az országban a termelők és kereskedők. Bármelyik nap dönthetnek az ember sorsáról. El kéne végre fogadni a politikának, hogy sokszor-sokan próbálták már az árkorlátozó intézkedéseket a történelem során és mindig kudarc lett a vége.
köszönöm a választ ezen esetekben nem látom annak veszélyét, hogy az EU versenykorlátozónak találná, hiszen ezekben azért a MOL szerintem törekszik az egységes fejlesztésre, megjelenésre
Normál piaci működésben eleve több nagykereskedő folytatta tevékenységét ami versenyt teremtett és fel sem merült az ellátás biztonsága, az üzemanyag hiánya!!!! 20-50 Ft eltérést is lehetett tapasztalni és nem az autópálya árakra utalok. Ezen felül különböző adalék anyagokat alkalmaznak egyes társaságok, a kúthálózat fejlesztése és a szolgáltatások bővítése mind verseny helyzetet teremt. stb
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.