Az elektromos autó olcsóbb lehet majd, mint a benzinnel, diesellel működő, mert egyszerűbb szerkezetű, sokkal kevesebb alkatrész kell bele. Viszont az aksi hosszabbtávon nagy gond lehet, ennek az ökológiai lábnyoma nagyon nagy lehet. Aksi előállítása, használt megsemmisítése. Plusz drága is lehet az aksi, ha fogyóban lesznek a szükséges alapanyagok hozzá. Szóval, hosszabbtávon se biztos, hogy az elektromos autóké a jövő.
MOL daytrade Az utolso varakozas 2 ALT esetre szolt, ebbol a bal oldali valosult meg, a-b-c korrekcios forma lett, igy nezett ki: , http://keptarhely.eu/view.php?file=20201020v01tgysrd.jpeg . es bizony mostanra ebben a (c) hullam lejott addig a maximumig, amig nincs sulyos kar a bullos tovabbi varakozasban. Egyelore marad a Bullos folytatas. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20201022v01tyi4nn.jpeg . 2)De 616 ala nem mehet, mert akkor leszakitja a fibo 78% korrekcios supportot, es onnan mar valoszinutlen, hogy vissza tud jonni. Akkor legalabbis gyanus, hogy nem tud emelkedni, es meg egy eses lehet ujabb ATL szintre, 1534 ala. Most a MOLnak sem erdeke ujabb nagy eses, szoval alighanem veteli kampany folytatasra szanja el magat MOL brokere. .
Nem lennék meglepődve, ha az órás fej-váll alakztat miatt többen shortolták volna most. Csak mi lesz akkor, ha az srv miatt majd épp az ellenkező irányba inul meg?
Ez eddig ma dugóhúzó alakzat. Reggel kialakult a markolati fogangyús rész, valamint ezt követően a vízszintes menetes rész alakul. A nap végére kiderül, hogy kihúzza-e a dugót.
Mint egy halott ember ekg ja 😁 Utolsó pillanatig kivár, pattanásig feszült pillanato, ki/le/töres elötti pillanatok. . . . . És. . . semmi 😁 26 os záró.
26 alatt marad eső csatiba, felette kinnt van belőle, azért nagy a küzdelem itt. De legalább jővő héten kiderül most már vegre, hogy merre az arra, mert nagyon beszűkült.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.