Félreértett: engem nem zavar, mindenki arra költi a pénzét, amire szeretné. Én csak azon csodálkozom a tőzsdei bevezetés óta, hogy a hit/bizalom a tényekkel szemben ekkora súllyal van/volt jelen. Az én cégem a tőzsdém: talán egyszer, ha sikerült olyan szintre vinni, hogy rólam majd nem azt írják a fórumon, hogy megloptam/átvertem a kisbefektetőket... :)
csak néhány példa az Úrnak: (ESTmedia, Futuraqua, SET group, stb) Ezeknek a cégeknek az adózott eredménye úgytudom kevesebb mint a Wallisé, de nem számít veszik mint a cukrot és több mrd a kapitalizációjuk....
Nehéz azért azt nem észre venni, hogy Önt nagyon zavarja a tény ,hogy emberek pénzt adnak egy részvényért, ami Önnek valamelyest konkurenciája.(gondolok itt a szervizre) Azt nem kétlem, hogy ért az autókhoz és van fogalma hogyan működik az autós ipar viszont a tőzsdei világ sokszor kicsit sem hasonlítható össze az ész érvekkel. a hittel és a jövőben várható események nagyban befolyásolják a részvény árát ezt Ön nem számolja.... nulla bevételű tőzsdei cégek több tíz milliárdot érnek a pénzügyi világban,szerintem vigye tőzsdére a cégét és meglátja dől a lóvé
Ja, és ha már szóba került az én cégem, mielőtt annak további ócsárlásába bonyolódnánk: 2017 április 1-től vagyunk márkaszerviz, az első, valóban nyereséges évnek a 2020-at várom.
A hit mindig is egy fontos pont, én azonban inkább a tényeket kedvelem. Hit és bizalom, hogy majd beviszik a DriveNow-t? Hit és bizalom, hogy lesz osztalék? Nézzük a száraz számokat (nem holdig szinten, hanem kicsit lejjebb): -Wallis Motor Duna Kft. Forgalom: 7.473M HUF, eredmény: 6M HUF, akárhogy számolok, ez 0,8 EZRELÉK. cash év végén: 20M HUF, csak vevőktől kapott előleg: 192M HUF. -Wallis Motor Pest Kft. Forgalom 24.221M HUF, eredmény: 74M HUF, akárhogy is számolok, ez kb. 3 EZRELÉK, cash év végén: 59M HUF, csak vevőktől kapott előleg: 625M HUF. Értem, hogy a Sixt és a más márkák vezérképviseletét ellátó exportőr cég talán jól megy, de ez a kettő talán nem annyira. Mindezt egy borotvaélen táncoló piacon. Szerintem akár veszélyes is lehet. (rajtam kívül 2013 nyarán senki nem hitte el, hogy a Synergon csődbe fog menni, ki is tettek az IG-ből a véleményem miatt.). Úriember nem fogad, de ha már felajánlott, állom a tétet: várom nálunk, fogadhatunk, hogy a DriveNow bekerül-e és mondjuk 2021-es évre lesz-e osztalék.
Még csak annyit, hogy amennyiben Önnek bármilyen problémája van a Wallis "üzletelésével", módszereivel akkor jelentse fel őket és/vagy beszélje meg Müllner úrral:-)) Engem aztán nem zavar.
Kedves Uram! Akkor most mégis konkurenciája önnek a Wallis? Köszönöm megtisztelő ajánlatát de inkább nem küldeném el az önéletrajzom egyrészt mert nem tudna megfizetni (utalnék itt arra, hogy milyen nagyságú fizetéseket írt:-) másrészt nem vagyok "szakmabeli". Viszont! Előre is elnézést kérek de ismét baromságot tetszett írni? Gondolok itt erre a megjegyzésésre: "Ja, és a kedvencem: a vélelmezhetően a jövőben esetleg sikeres DriveNow franchise miért nem a tőzsdei cég egy újabb lába lett, miért azon kívül van? :)"Na vajon miért nem hozták be azonnal a DriveNow szolgáltatást? Önnek mint szakembernek nyilván tudnia kellene a választ! Ha nem megy akkor segítek. Nyilvánvaló, hogy üzleti év közben nem fogják behozni és addig sem amíg nem látszódik, hogy milyen eredményeket fog produkálni. Ők is leírták, hogy majd behozzák és én is egy hónapja, hogy 2021-re várom. Fogadunk, hogy jön a cégbe a DriveNow??? Annak ellenére is hitelesnek tartanám a véleményét ha véletlenül még igaza is lenne(egy kérdésben talán van is) de így kilóg a lóláb.Mivel ugye nem asztalos..... Ön részvényes? Ha nem akkor miért zavarja ha más itt égeti a pénzét? Véleményem szerint Ön nagyon de nagyon haragszik a Wallisra amiben még igaza is lehet de ilyen az üzlet. Ön szerint nem fog osztalékot fizetni a cég? Ezen kijelentését komolyan gondolja: "Nyereséges cég? :DDDD Osztalék visszafizetés a nyereséges cégek régi ismérve..." Ön szerint veszteséges a cég??? Sajnos az Ön cégének eredményességét nem tudom megtekinteni de akár le is írhatja... "Nem hiszem el, hogy bárki is normálisnak értékel 1 és 3 ezrelékes (!) eredményt," NEM 1-3 EZRELÉK hanem SZÁZALÉK! Maga a saját üzletében is ilyen slendriánul számol? Ebben mondjuk hasonlít Székely úrra. Közgyűlésen részvtettem így a nevem ismert a cég menedzsmentje és az ott jelenlévők számára is. Most csak ennyi mert nincs időm többre. De ha igényli akkor még szakítok majd időt azon kijelentéseinek a boncolgatásásra amit baromságnak tartok.
Kedves Nyeretlen Kétéves! néhány dolgot tisztáznék, így névvel. A Bavarian Classics, mint hivatalos márkaszerviz nem árul új autót, azaz nem konkurenciája a Wallis. A Bavarian Classics kizárólag autókat javít (esetleg tartós bérbe ad). A Wallis talán annyiban konkurencia, hogy mindenki által ismert fusizásos megoldásokkal (független partnereknek "okos" alkatrész értékesítés, illetve "torkos csütörtök" nevű intézmény) jelentősen rombolja a privát vevők piacát (a sajátját is). Fikázásról nincs szó, egyszerűen értetlenül állok a fórumozók nagy többségének a részvény árfolyamot furcsálló hozzáállása előtt. Furcsa, hogy hogy sokan pusztán a név és a színes máz miatt (jelentős) összegeket fektettek be egy olyan cégbe (Nyrt), ami egy holding cég és -jó eséllyel- a holdingba tartozó cégek tulajdonosainak pénzhez jutását volt hivatott megoldani - jelen állapot szerint a kisbefektetők "kárára". Értem én, hogy itt senkinek nem fontosak az egyes leányvállalatok számai, de akkor mégis miért várják, hogy a nem túl fényes számokból egyszer osztalék, illetve annak reménye lehet, ami ugyebár felhajthatja az árfolyamot. Nem hiszem el, hogy bárki is normálisnak értékel 1 és 3 ezrelékes (!) eredményt, illetve gyakorlatilag zéró készpénz állományt. Ha ehhez valaki csak hozzászámolja, hogy a bruttó 210 ezres átlagbér (nettó 350-400 a valóságban) rendbe tétele mibe kerülne, akkor már elég csúnya számok jönnek ki. Kedves Nyeretlen Kétéves: lehet tehát engem fikázni, meg okosabbnak lenni (igyekszem nálam okosabb embereket alkalmazni, így az önéletrajzát várom), vagy esetleg tájékozódni egy cég gazdálkodásáról, aminek a részvényeibe pénzt fektet. Ja, és a kedvencem: a vélelmezhetően a jövőben esetleg sikeres DriveNow franchise miért nem a tőzsdei cég egy újabb lába lett, miért azon kívül van? :) Így, névvel, tisztelettel: Naményi Péter
AutoWallis Nyrt+topic