MIGRÁCIÓ, EU-ból való kilépés ,napi hírek, Magyarország
Lassan el kell kezdeni elemezni ezt a lehetőséget is,hiszen teremthet az EU olyan új feltételrendszert ami miatt már egy olyan ország amelyik nemzetállamként képzeli a jövőjét nem maradhat a közösségen belül.
A migráns kérdés nagyon időszerűvé teszi ezt a lehetőséget,hogy számolni keljen vele.
Nagy kár, hogy DK-nak meglett az 5%, a FIDESZ-nek meg lehetett volna annyi képviselője arányaiban, mint amennyi szavazatot kapott a listán. Az jó lett volna.
Jó kis szervezet, szó-mi-szó. Már csak azt nem értem, hogy Soros miért bírálja úton-útfélen az EU-t, ha végső soron az EU jórészt azt csinálja, amit ő szeretne? Logikus válasz, hogy nem azt csinálja. És akkor itt visszakanyarodhatunk a befolyás kérdéséhez.
Orbán 49,27% (2 824 551) Vona 19,06% (1 092 806) Karácsony 11,91% (682 701) Szél 7,06% (404 429) Gyurcsány 5,38% (308 169 ) . Megint beindult a fészbukon a választási matek...... . Melyik Miniszterelnök jelölt kapta a legtöbb szavazatot? :))))
Kik irányítják valójában az Európai Uniót? Talán Jean-Claude Juncker? Vagy Frans Timmermans? Esetleg az Európai Tanács? Vagy az Európai Parlament? Vajon a formális, látható uniós fórumokon dőlnek el az igazi kérdések euróról, gazdasági lépésekről, migrációról, költségvetésről, támogatásokról, kötelességszegési eljárásokról, a 7-es cikkely megindításáról? Vagy talán a háttérben, zárt ajtók mögött? „Megelőlegezett válaszom a következő: az Európai Unióval kapcsolatos lényeges, meghatározó ügyek informális csatornákon dőlnek el” – olvasható Fricz Tamás véleménycikkében. . A Magyar Idők oldalán megjelent írásban a politológus megjegyzi: az Európai Uniót a globális – elsősorban pénzügyi – elit irányítja néha direkt, gyakrabban indirekt eszközökkel. Ettől még számos részletkérdés van, amelyben a bizottság bürokráciája vagy a tanács hoz döntéseket, de ezek általában nem a meghatározó kérdések. – Ahhoz azonban, hogy észrevegyük és felfogjuk a globális elit hálózati jelenlétét az unió körül és az unióban, ki kell lépnünk a hagyományos információs keretekből, s nem pusztán a sorok között kell olvasnunk, mint a régi pártállami időkben, hanem alternatív hírforrások után is kell néznünk, s ott keresni a hiányzó információkat – hívja fel a figyelmet. . […] Nem véletlen, hogy alig esik szó egy, az unió mellett – vagy fölött – működő szervezetről, amelyiknek azonban az unió döntéseire gyakorolt informális, de annál nagyobb és jelentősebb hatása még logikai úton is könnyen levezethető – jegyezi meg a szerző. Az European Council on Foreign Relationsról, a Külkapcsolatok Európai Tanácsáról (ECFR) van szó. Ezt a szervezetet Soros György segítségével alapították 2007-ben, aki az anyaszervezetnek, a Council on Foreign Relations (Külkapcsolatok Tanácsa, CFR) is tagja, sőt egy ideig igazgatója is volt. A tanács a honlapján megfogalmazott ars poeticája szerint a – gróf Richard Coudenhove-Kalergiig visszavezethető – páneurópai koncepció hívei, amelyet Brüsszellel és a tagállamokkal együttműködve szeretnének érvényre juttatni. Világos szavak, fordítsuk le magyarra: céljuk az Európai Egyesült Államok létrehozása – mutat rá Fricz Tamás. . […] De káprázatos azoknak a multicégeknek is a listája, akik részt vesznek a CFR tevékenységében. Csak a példa kedvéért, az alapító cégek közé tartozik többek között a Chevron, az ExxonMobil, a Goldman Sachs bankház, a Google, a J. P. Morgan, a Moody’s, a Morgan Stanley, a Nasdaq, a Pepsi és a Viasat. „De sorolhatnám tovább”, írja a politológus: Generali, BP, Credit Suisse, a mostanában bajban lévő Deutsche Bank, a Paypal, a migránsbizniszbe jócskán beleálló MasterCard, a Shell, a Toyota, a Boeing, a Fitch Ratings, az IBM, a Walmart, a Total, a Mitsubishi,és hát természetesen a Soros Fund Management LLC. Tehát: a világ legnagyobb bankjai, brókerházai, befektetőcégei, multinacionális nagyvállalatai, biztosítótársaságai, médiabirodalmai egyaránt jelen vannak ebben a különös, gigászi befolyással bíró nem is intézményben, hanem – mert ez a pontos – globális hatalmi hálózatban. "
Görögöknél egyértelműen szabályokat sértettek, amikor nehogy hagyták szabadon mozogni az embereket, se még segítették is őket a kontinensre jutni, miközben nem intézték a menedékkérelmek elbírálását. Ettől még felmerül a kapacitáskérdés. Nyilván minden országnak van befogadó- és elbíráló kapacitása, ami felett összeomlik a rendszer.
Nem tudnak sokat beadni egyszerre. . Az ENSZ feladata ezt kezelni az első biztonságos országban! Így járnak el Libanonban is. A valódi menekültek ott élnek nyomorúságos körülmények között! Azokon kellene segíteni az EU-nak, nem azokon akik embercsempészeknek fizetve próbálnak Európába illegálisan bejutni!
Megoldható. Ez csak "megmagyarázás". A görög szigetekre érkeztek. Ott kellett volna lefolytatni az eljárást. A sziget mint egy természetes tranzitzónaként működik. . Ők ezt nem tették, még nem is REGISZTRÁLTÁK az érkezőket, hanem először komppal a kontinensre szállították , természetesen a jegyet MEGVETETTÉK velük... majd VONATTAL .. a jegyet itt is megvetették velük... a határra....
HElyes, legyen tranzitzóna. A következő kérdés, hogy mi hogyan járunk el, ha újra 400 ezer ember jelentkezik a határon? Meg tudjuk oldani? Vagy addig oldja meg Szerbia, amíg mindenki sorra nem kerül? Görögország sem tud havi több tízezer főt tranzaitzónába tenni, és intézni a kérelem elbírálását. Az elosztás ötlete pont az ilyen helyzetek kezelésére merült fel. Amikor teljesíthetetlenül sok kérelmet adnak be egyszerre.
Nem. Ezért kell kialakítani egy tranzitzónát és ott elbírálni a kérelmet. Mi pontosan így járunk el. Aki nem jogosult azt nem léptejük be. Szerinted a görögök is így járnak el?
"A Penny Market Kft. megállapodott a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével, valamint a Penny Market Kft. Üzemi Tanácsával a túlóratörvénnyel kapcsolatban, melynek értelmében a Penny Market Kft. a Kollektív szerződésben meghatározott évi túlmunkakeret mértékét nem emeli” – írja közleményében az áruházlánc. Azt ugyanakkor hozzáteszik: azok számára, akik szeretnének élni a lehetőséggel, a cég lehetővé teszi a fentieknél magasabb, évente akár 400 óra túlmunkát. A diszkontlánc hangsúlyozza, hogy erre kizárólag "valódi önkéntesség" alapján van lehetőség, erről egy külön megállapodást is kell kötni a munkavállalói érdekképviseletek közreműködésével."
Az EU úgy akar bevezetni egy elosztási rendszert, hogy előtte nem dolgozza ki a kiutasítás megoldását. Mer már most is több százezerre tehető azok száma akiknek el kellene hagyniuk az EU területét, de nem tudják velük szemben érvényesíteni ezt a határozatot.
Látod ez az a bizonyos "nézőpont" kérdése..... . ne engedjük be őket, így nem kell ezzel bentről foglalkozni. . csak azokat engedjék be akiket be akar fogadni egy adott ország. így okafogyott lenne egy elosztási mechanizmus megalkotása. nem feszíteni az EU közösségét ez a kérdés.
Valóban, a státuszra nem jogosultak hatékony visszaküldését mindenképpen meg kell oldani. " . Nézd meg Ahmed H. ügyét! Bíróság által elrendelt kiutasítás van érvényben ellene! . Akkor hogyan tovább?
Ami a migráns érdekét szolgálja, az igen. Viszont az elosztást nem a menedékkérő érdekében, hanem a nehéz helyzetbe kerülő frontországok érdekében találták ki.
Valóban, a státuszra nem jogosultak hatékony visszaküldését mindenképpen meg kell oldani. De én például ezért támogatnám, hogy az EU vagy a tagállamok külképviseletein lehessen kérelmet beadni, és ott megvárni a döntést.
MIGRÁCIÓ, EU-ból való kilépés ,napi hírek, Magyarország
A migráns kérdés nagyon időszerűvé teszi ezt a lehetőséget,hogy számolni keljen vele.