Topiknyitó: ________ 2012. 10. 18. 19:39

ORBÁN TAKARODJ !!!  

Ez a topik azoknak a jóérzésű, jóravaló, szorgalmas magyar embereknek jött létre, akik megunták az elmúlt két év:

- gazdasági barkácsolását

- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait

- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését

- gazdasági visszaesést

- korlátozott szólásszabadságát

- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését

- az ellenség nélküli szabadságharcát

- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait

- stb......



magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy



ORBÁN TAKARODJ!!!!!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
ronaldinyo 2024. 08. 27. 16:33
#142740
szép nyakunkba kaptuk a kgbs viktoer és még az időjárás is.brutál.mi lesz itt még 2026 ig? de utána meg pláne
wels67 2024. 08. 27. 16:28
Előzmény: #142730  SeldonKuper
#142739

Jaja. Az Uniónak kell a pénzt adnia a pedagógusok bérére, az egészségügy fejlesztésére, az úthálózat és közművek fejlesztésére és természetesen a vasutak fejlesztésére is. A kormánynak a Vodafone-ra, a reptérre, irodaházakra, stadionokra, tűzijátékra kell költenie.
Nem is tudom, mit nem lehet ezen érteni!
bigyula 2024. 08. 27. 16:22
#142738
"A spanyol kormány nemzetbiztonsági kockázatok miatt megvétózta a Talgo vonatgyártó magyar felvásárlását
.
A spanyol gazdasági sajtó szerint az volt a spanyol kormány elutasító álláspontjának egyik oka, hogy Orbán Viktort sejtik az ajánlat mögött, és úgy vélték, hogy a magyar konzorciumnak orosz kötődése is lehet."
.
https://telex.hu/gazdasag/2024/08/27/talgo-vonat-spanyolorszag-ganz-mavag
bigyula 2024. 08. 27. 16:21
Előzmény: #142727  SeldonKuper
#142737
Van bennfentes ismeretségem a vasútnál. Nálad jobban képben vagyok vagy 35 éve, hogy mi a helyzet ott. :)
SeldonKuper 2024. 08. 27. 16:18
Előzmény: #142734  Lowrider
#142736
Tudod a ceglédi vonalon még soha nem volt olyan, hogy nem késtek volna a vonatok!
Annak is vannak okai, amit a nagy forgalom generál.Ami nem is személyforgalom.
Nálunk megy keresztül "egész" Európa vasúti közlekedése, de azt nekünk kellene egedül szinten tartani. Unió hol van ilyenkor?
SeldonKuper 2024. 08. 27. 16:17
Előzmény: #142734  Lowrider
#142735
Tudod a ceglédi vonalon még soha nem volt olyan, hogy nem késtek volna a vonatok!
Annak is vannak okai, amit a nagy forgalom generál.Ami nem is személyforgalom.
Nálunk megy keresztül "egész" Európa vasúti közlekedése, de azt nekünk kellene egedül szinten tartani. Unió hol van ilyenkor?
Lowrider 2024. 08. 27. 16:04
Előzmény: #142730  SeldonKuper
#142734
Egyrészt azért, mert nem ott élek, másrészt meg ott ezek egyedi esetek. Az, hogy MÁV -val egy 200km -s távon eleve számolnod kell 20-30 perc késéssel az a minimum. És ez már akkor is így volt, amikor 2000 -ben elkezdtem dolgozni, és napi szinten ingáztam Pilisről Budapestre. Ott az az alap, hogy működik és pontos. Itt az, hogy akadozik, és pontatlan. Talán érzékeled a különbséget. Képzelt valóság, igaz?
Ivanhoe 2024. 08. 27. 16:04
Előzmény: #142725  SeldonKuper
#142733
Tudod mi az a pályakarbantartás? Amit folyamatosan kellene végezni ezeken a vonalakon, ugyanis minél magasabb egy pályán a vonatoknak a sebessége, annál egyenesebbnek kellene lenni a sínnek. Ezt szerinted ki végzi el mostanában? Szerinted a Volán és a MÁV  Lázár János általi összevonásában nincs összefüggés azzal kapcsolatban, hogy a vasút bajban van? Most jutottunk el arra a szintre, amikor már balesetveszélyessé váltak a vasúti vonalak, évekig, évtizedekig hagyták lerohadni. A kocsik javítását végző cégeket bezárták, a vonalak szabályozását nem végzik megfelelően, abban ugyanis nincs Lőrincnek ellopható pénz. A Fidesz hazárdjátékot játszik folyamatosan. 
SeldonKuper 2024. 08. 27. 16:03
Előzmény: #142721  Zanza2
#142732
Fel vagyunk készülve a késésekre is, de az legyen a magyarok kiváltsága, hogy megengedhetik maguknak.
SeldonKuper 2024. 08. 27. 16:00
Előzmény: #142721  Zanza2
#142731
Fel vagyunk készülve a késésekre is, de az legyen a mi bajunk, hogy figyelembe vesszük!
SeldonKuper 2024. 08. 27. 15:57
Előzmény: #142728  Lowrider
#142730
Miêrt nem szóltál akkor is így elmélkedve, amikor Németországban vagy Franciaországban "véletlenül" kisiklottak vonatok?
Kérdezzed az UNIÓt is,  hogy hol a pénz? Ne csak korona sétányokra adjanak,  hanem amit fejleszteni is kellene, arra is!
SeldonKuper 2024. 08. 27. 15:51
Előzmény: #142726  Lowrider
#142729
Csak nem éppen a Bukaresti ICvel ugye?
Meg nem a balatoni nyári 8 kocsis ilyen-olyan szerelvénekkel, amelyek már induláskor, akár 5 percet is késhetnek! ( Ez csak a vicc volt.)
Nem vagy hozzászokva a kemény kritikai hozzaszólasokhoz, mert azok a képzelt világodat felforgathatják!
Lowrider 2024. 08. 27. 15:47
Előzmény: #142726  Lowrider
#142728

Azt pedig, hogy a MÁV -val gondok vannak, nem most kezdtem el látni. Sőt még Lézer Jani sem. Itt is egy idézet tőle: " A MÁV nem olyan, mint amilyennek szeretnénk, de a biztonságból nem engedünk."
14 év 2/3 -os kormányzás után, had kérdezzem meg: MIÉRT IS NEM OLYAN A MÁV, AMILYENNEK SZERTNÉNK????? Persze, tudom! Gyurcsány, Soros, LMBTQ, Brüsszel.
Nevetségesek vagytok!
SeldonKuper 2024. 08. 27. 15:45
Előzmény: #142722  bigyula
#142727
Ja te most Alaszkára gondolsz, vagy Szibériára! 
Csakhogy szólhass egy nagyot a nemtudáasodat fitogtatva, amit relevánsnak tételeztél.
Nem beszélve a tudományos felkészültségedről sem.
Lowrider 2024. 08. 27. 15:45
Előzmény: #142725  SeldonKuper
#142726
Természetesen van fogalmam, rendszeresen járok vonattal Ausztriába és Csehországba is. Alkalmanként (évi 1-2 alkalom) Németországba és Olaszországba. Te, a vagdalkozáson kívül valóban nem értesz semmihez!
SeldonKuper 2024. 08. 27. 15:41
Előzmény: #142724  Lowrider
#142725
Te most 3 esetből fabrikálnál világvégét! Nem zavar, hogy hazugságot akarsz eladni!
 Azt sem látod milyen vasúti forgalom van az általad említett országokban!
Neked egy érdeked maradt, beletörölni az éles eszeddel, a MÁV rendszerét kritizálva. Neked az a meggyőződésed tegnap óta, hogy nem a kedved szerint költött a vasút fejlesztésre a kormány.
Ráadásul a focival is összefüggést látsz!
Nem tudlak komolyan venni, ha ilyen fáról szakadt gondolatokkal akarsz meggyőzni a magyar vasút jelenlegi állásáról. Ami tegnap volt az mára elmúlt. Vedd figyelembe!
Lowrider 2024. 08. 27. 15:29
Előzmény: #142716  SeldonKuper
#142724
Csak Európában van még 8-10 ország legalább (teljes Mediterráneum, Balkán, Kelet-Közép Európa), amit tartós, 35 fok feletti hőség sújtott ezen a nyáron, máshol mégsem rohadt le az infrastruktúra ilyen léptékben. Vajon miért? Nekem az a megfejtésem, hogy azokban az országokban a tömegközlekedés stratégia fontosságú, és foglalkoznak vele, költenek rá. Nálunk ezt a szerepet a foci tölti be. Vasút felújítással is el lehetett volna lopatni ugyanazokat a milliárdokat, csak akkor legalább valami értelmesre ment volna el.
euler 2024. 08. 27. 15:26
Előzmény: #142721  Zanza2
#142723
- ...a MÁV bejelentette, hogy többé nem közlekedtet vonatokat. A jegy- és bérletváltás továbbra is zavartalanul működik, és az előre megváltott jegyek és bérletek is érvényesek, bár okafogyottak.
- Azért ilyenkor kurva nagy mázli, hogy az Északi pályaudvar nem tud bedőlni! - /Konok Péter/
bigyula 2024. 08. 27. 15:17
Előzmény: #142716  SeldonKuper
#142722
Télen miért törnek el a sínek? Akkor 25 fok alatt van a napi középhőmérséklet... ;)

Topik gazda

________
________
3 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek