Jaja. Az Uniónak kell a pénzt adnia a pedagógusok bérére, az egészségügy fejlesztésére, az úthálózat és közművek fejlesztésére és természetesen a vasutak fejlesztésére is. A kormánynak a Vodafone-ra, a reptérre, irodaházakra, stadionokra, tűzijátékra kell költenie. Nem is tudom, mit nem lehet ezen érteni!
"A spanyol kormány nemzetbiztonsági kockázatok miatt megvétózta a Talgo vonatgyártó magyar felvásárlását . A spanyol gazdasági sajtó szerint az volt a spanyol kormány elutasító álláspontjának egyik oka, hogy Orbán Viktort sejtik az ajánlat mögött, és úgy vélték, hogy a magyar konzorciumnak orosz kötődése is lehet." . https://telex.hu/gazdasag/2024/08/27/talgo-vonat-spanyolorszag-ganz-mavag
Tudod a ceglédi vonalon még soha nem volt olyan, hogy nem késtek volna a vonatok! Annak is vannak okai, amit a nagy forgalom generál.Ami nem is személyforgalom. Nálunk megy keresztül "egész" Európa vasúti közlekedése, de azt nekünk kellene egedül szinten tartani. Unió hol van ilyenkor?
Tudod a ceglédi vonalon még soha nem volt olyan, hogy nem késtek volna a vonatok! Annak is vannak okai, amit a nagy forgalom generál.Ami nem is személyforgalom. Nálunk megy keresztül "egész" Európa vasúti közlekedése, de azt nekünk kellene egedül szinten tartani. Unió hol van ilyenkor?
Egyrészt azért, mert nem ott élek, másrészt meg ott ezek egyedi esetek. Az, hogy MÁV -val egy 200km -s távon eleve számolnod kell 20-30 perc késéssel az a minimum. És ez már akkor is így volt, amikor 2000 -ben elkezdtem dolgozni, és napi szinten ingáztam Pilisről Budapestre. Ott az az alap, hogy működik és pontos. Itt az, hogy akadozik, és pontatlan. Talán érzékeled a különbséget. Képzelt valóság, igaz?
Tudod mi az a pályakarbantartás? Amit folyamatosan kellene végezni ezeken a vonalakon, ugyanis minél magasabb egy pályán a vonatoknak a sebessége, annál egyenesebbnek kellene lenni a sínnek. Ezt szerinted ki végzi el mostanában? Szerinted a Volán és a MÁV Lázár János általi összevonásában nincs összefüggés azzal kapcsolatban, hogy a vasút bajban van? Most jutottunk el arra a szintre, amikor már balesetveszélyessé váltak a vasúti vonalak, évekig, évtizedekig hagyták lerohadni. A kocsik javítását végző cégeket bezárták, a vonalak szabályozását nem végzik megfelelően, abban ugyanis nincs Lőrincnek ellopható pénz. A Fidesz hazárdjátékot játszik folyamatosan.
Miêrt nem szóltál akkor is így elmélkedve, amikor Németországban vagy Franciaországban "véletlenül" kisiklottak vonatok? Kérdezzed az UNIÓt is, hogy hol a pénz? Ne csak korona sétányokra adjanak, hanem amit fejleszteni is kellene, arra is!
Csak nem éppen a Bukaresti ICvel ugye? Meg nem a balatoni nyári 8 kocsis ilyen-olyan szerelvénekkel, amelyek már induláskor, akár 5 percet is késhetnek! ( Ez csak a vicc volt.) Nem vagy hozzászokva a kemény kritikai hozzaszólasokhoz, mert azok a képzelt világodat felforgathatják!
Azt pedig, hogy a MÁV -val gondok vannak, nem most kezdtem el látni. Sőt még Lézer Jani sem. Itt is egy idézet tőle: " A MÁV nem olyan, mint amilyennek szeretnénk, de a biztonságból nem engedünk." 14 év 2/3 -os kormányzás után, had kérdezzem meg: MIÉRT IS NEM OLYAN A MÁV, AMILYENNEK SZERTNÉNK????? Persze, tudom! Gyurcsány, Soros, LMBTQ, Brüsszel. Nevetségesek vagytok!
Ja te most Alaszkára gondolsz, vagy Szibériára! Csakhogy szólhass egy nagyot a nemtudáasodat fitogtatva, amit relevánsnak tételeztél. Nem beszélve a tudományos felkészültségedről sem.
Természetesen van fogalmam, rendszeresen járok vonattal Ausztriába és Csehországba is. Alkalmanként (évi 1-2 alkalom) Németországba és Olaszországba. Te, a vagdalkozáson kívül valóban nem értesz semmihez!
Te most 3 esetből fabrikálnál világvégét! Nem zavar, hogy hazugságot akarsz eladni! Azt sem látod milyen vasúti forgalom van az általad említett országokban! Neked egy érdeked maradt, beletörölni az éles eszeddel, a MÁV rendszerét kritizálva. Neked az a meggyőződésed tegnap óta, hogy nem a kedved szerint költött a vasút fejlesztésre a kormány. Ráadásul a focival is összefüggést látsz! Nem tudlak komolyan venni, ha ilyen fáról szakadt gondolatokkal akarsz meggyőzni a magyar vasút jelenlegi állásáról. Ami tegnap volt az mára elmúlt. Vedd figyelembe!
Csak Európában van még 8-10 ország legalább (teljes Mediterráneum, Balkán, Kelet-Közép Európa), amit tartós, 35 fok feletti hőség sújtott ezen a nyáron, máshol mégsem rohadt le az infrastruktúra ilyen léptékben. Vajon miért? Nekem az a megfejtésem, hogy azokban az országokban a tömegközlekedés stratégia fontosságú, és foglalkoznak vele, költenek rá. Nálunk ezt a szerepet a foci tölti be. Vasút felújítással is el lehetett volna lopatni ugyanazokat a milliárdokat, csak akkor legalább valami értelmesre ment volna el.
- ...a MÁV bejelentette, hogy többé nem közlekedtet vonatokat. A jegy- és bérletváltás továbbra is zavartalanul működik, és az előre megváltott jegyek és bérletek is érvényesek, bár okafogyottak. - Azért ilyenkor kurva nagy mázli, hogy az Északi pályaudvar nem tud bedőlni! - /Konok Péter/
ORBÁN TAKARODJ !!!
- gazdasági barkácsolását
- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait
- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését
- gazdasági visszaesést
- korlátozott szólásszabadságát
- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését
- az ellenség nélküli szabadságharcát
- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait
- stb......
magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy
ORBÁN TAKARODJ!!!!!