Négy olyan terület létezik, ahol muszáj elérni, hogy a hazai tőke a nemzetközi fölé nőjön. Ezek a média, a bankok, az energia és a kiskereskedelmi hálózat. Hárommal megvagyunk, a negyedikbe beletörött a fogunk. Kénytelenek vagyunk ezért új ötleteken dolgozni. Sajnos a kereskedelmi hálózatok furfangosabbak nálunk. Még néhány év, és ezt a célt is teljesítjük. https://index.hu/gazdasag/2021/09/23/magyar-kezbe-kerulhet-a-francia-hipermarket/
Szintén kínai vonatkozású a Budapest–Belgrád (BuBe) vasútvonal, amelynek első hazai szakaszán, Kiskunmajsa és a déli határ között a kivitelezés már október közepén megkezdődik. A BuBe fontos társprojektje a Szeged–Szabadka vasúti elkerülő vonal, amely jövő őszre készülhet el. Ennek az a jelentősége, hogy biztosítsa a vasúti átjárhatóságot Magyarország és Szerbia között. BuBe a világ áruforgalmát tekintve a legoptimálisabb, leggyorsabb útvonal a görög kikötőkön át Ázsia és Európa között.
mutatott rá Palkovics László, aki reálisnak ítélte a beruházás befejezésének 2025-ös céldátumát
pompás...itthon megy az oktatás béka segge alá való lezüllesztése, a "saját lábán álló" lányka meg svájci magániskolában tanult, az unoka meg spanyol-angol nyelvű magániskolába jár...a nagypapa meg 07.30-kor megint löki majd a brüsszelezést, meg a bölcsödei/óvodai buzizást
NEW OPUS GLOBAL