a „Kelenföld–Hegyeshalom vasútvonal nemzetközi átjárhatóságának fejlesztése” projekt 23,25 milliárd forintnyi nettó költségéből 19,76 milliárd forintot tervez CEF-forrásból megvalósítani a kormány
A „Budapest – ukrán határ közötti egyes vasúti vonalszakaszok korszerűsítésének előkészítése” című projekt nettó 27,3 milliárdos költségéből pedig nettó 23,2 milliárd forintot szeretne elnyerni CEF-pénzből
RKORD, MÉSZÁROS ÉS MÉSZÁROS KFT a buliból szerintem nem fog kimaradni... A 2 összeg együtt : 47,06 milliárd Ft.
tiszta Exatlon, ott is csak egy dolog változatlan, a fődíj, itt meg a nap végi mínuszos záró. Már csak egy Palik kéne, aki közvetítené a napi eseményeket :)
Amig több az eladó , mint a vevő, addig lóf....t sem fog emelkedni. De már 2 éve ez folyik a piacon. Eladó mindig több van. Kinek éri meg adni ennyiért? Szerintem ők adják a sajátjukat brókereken keresztül. Nekik megéri ennyiért adi. Vagy azok akik súgásra bevásároltak fillérekért. Nekem gyanús. Szvsz.
azert az vicci, hogy mindegyik shitty reszveny korrigal, de az opus es a 4ig pont nem.. ket legtolvajabb brigad tartja lent ezeket a szarokat,, eleg idegesito. megindulhatna az opus..
NEW OPUS GLOBAL