https://www.linkedin.com/pulse/financial-times-toyot%C3%A1nak-v%C3%A9gig-igaza-volt-zsombor-varga-rztaf A Toyota többször is figyelmeztetett, hogy a fogyasztók nem szívesen vásárolnának drágább, tisztán elektromos autókat. Most, hogy a makacsul magas árak és a nem megfelelő töltőinfrastruktúra miatti aggodalmak együttesen befagyasztották az akkumulátoros elektromos járművek (BEV) iránti lelkesedést Európától az Egyesült Államokig, a Toyota egykor eretnekségnek számító törekvései újraértékelődnek. Adam Jonas, a Morgan Stanley elemzője, aki magabiztosan jósolta, hogy az agresszív kormányzati szabályozás és a tisztán elektromos modellek iránti fogyasztói preferencia gyorsan kioltja a hibridpiacot, ebben a hónapban elismerte: „bocsánatkéréssel tartozom a Toyotának”. Miközben a Jato Dynamics által összeállított adatok szerint az elmúlt három évben nőtt a kereslet a BEV-k iránt, az Egyesült Királyságban csökkent a részarányuk az új autók piacán, az Egyesült Államokban és Európában pedig lelassult az eladások növekedése. A piaci váltás máris erősítette a Toyota eredményét: a világ legnagyobb autógyártójának hibrid eladásai tavaly közel 1 millióval, 3,4 millióra emelkedtek, ami hozzájárult ahhoz, hogy a vállalat a márciusig tartó pénzügyi évre rekordszintű 4,9 milliárd jenre (33 milliárd dollár) emelte az üzemi eredményre vonatkozó előrejelzését.
Tudják hol kell támasztani! Ha visszazár 2948 alá az gáz! 2962 felett kell tartani! :) De ezt mát úgy is kívülről tudja mindenki annyiszor leírtam!! :)))
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.