Nem értem én sem.. talán azért is, mert tojik a menedzsment az árfolyamra. De megmondom őszintén, kezdem unni, hogy elég komoly összegem parkol benne, ami jó lenne, ha dolgozna, mert most már minden hír megjött, meg jó számok is vannak a cég irányából. Viszont nem nagyon fogok várni még egy évet, hogy hátha hoz pár %-ot.. Akkor inkább átviszem MOLba és osztalékra beleülök..
Nem azzal van a gond, hogy elad, hanem, hogy záróban nem teszi be a könyvbe, hanem az utolsó másodpercekben dobja rá. Ez előre megfontolt lekötési cél..
A logisztika majd újra felpörög, már le lett írva, hogy sok cég becsődölt, tisztult a piac, aki túlélt, az dübörögni fog és itt már vasúti szállítás, személyszállítás is a portfólió része, szóval ott is megy a diverzifikáció.
Tetszik a jelentés és az irány is jó nagyon, szóval én sem adom el. Nekem ez volt a fontos, hogy fejlődik, és nem "dagonya" van, különben eladogattam volna most már. Az árfolyam is követni fogja.