Topiknyitó: Törölt felhasználó 2014. 02. 20. 15:09

EUR/HUF  

Sziasztok!

Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.

Szóval EUR/HUF.

308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.

Real:313 (ma volt 314,7 is)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
N0MAD ma, 22:59
Előzmény: #82219  Bandita
Nehari, amatőr vagyok, ezek a pánikolós garbojov számok vagy az optimális?
Bocs ha hülyét kérdezek.
Bandita ma, 22:53
Előzmény: #82218  N0MAD
400+-50
N0MAD ma, 22:44
Végigolvastam a szakmai részét, nagyjából tiszta minden csak egy kerdésem maradt így amatőrként: 
Elég ha a 350től és a 450től pánikolok vagy a 400tól,is kell?
Tisztára mint amikor még tanultam. Kéthétig semmi infó csak a pelyvacséplés, kihagyok pár őrát és és valami félelmetes tudáshalmaz amit kihagytam. 
Összefoglalnátok? 
Mennyi az optimális árfolyam?
x2029J ma, 22:32
Előzmény: #82216  Fsociety

A pánik tényleg költői túlzás tőlem pedig nem is vagyok költő. (abban az értelemben)
Pár éve erős forintesést várnak itt sokan, és csak annyi jött be amennyit én láttam bele: mérsékelt leértékelőkés ami bőven alatta van a PMÁP kamatnak.
De ügyesen kifaroltak ebből sokan, köztük te is.
Amikor a csipkelődő árfolyamot beíró kommentemre jöttél azzal a ***semmi pánik, minden jó, EURUSD szuper, a forint már kifejezetten jó ha erősödik neked, ez már eléggé felpuhult álláspont.
Elhiszem, biztos így is van csak ez a várakozásod már nem ugyanaz mint mondjuk 1 éve decemberben, amikor idecsöppentem.
*** https://kephost.net/p/MTU0Nzk2MQ.png
Fsociety
Fsociety ma, 21:54
Előzmény: #82215  x2029J
Meg abban,hogy szerinted itt rajtad kivul mindenki vegigpanikolta a forintot.  De azert ossze ne keveredjetek,zajecnal ez azert mar elofordult. 😏 Igaz,nudli? 
x2029J ma, 21:49
Előzmény: #82211  zajec

"Ráadásul mindenki Zajec aki mást gondol mint ő."
----------------------------