Ezt a fórumot azért hoztam létre hogy a régi Estmédiások tudjanak beszélgetni trollmentesen.
Nem felbeszélő fórum,de sok régi tagunk visszavonult a lebeszélő trollok miatt.
Előre szólok aki trollkodik vagy siránkozik az válasszon másik topikot.
Amúgy nincs is szükség dugóra(túl feltűnő), elég ha a mostani könyvet nézem beáll valamennyivel 36ra, ha elmegy, a telefonja úgyis rezeg(persze csak akkor ha nem az MBH online rendszerét használja) utána bőven ráér megint magára önteni, ez simán kivitelezhető akár egy maybach hátsó üléséről is!
Sajnos, nem kell már ennek dugó se.... Én az elmúlt napokban inkább adnám, mivel túl sokat kéne befizetni a NAV-nak, de sajnos nem kell senkinek se 35 fölött a csodaváró papír :( Nincs élet, forgalom, így igazi szívás az egész....
Minden ügyfélkör számára fontos szempont lehet a digitalizáció – mikorra várhatóak az ígért „digitális bakugrás” első eredményei, amelyekkel a fintech és egyéb technológiai szolgáltatókkal vennék fel a versenyt? A technológiai terület kulcsfontosságú, de nem csak a technológiai forradalom hatásai miatt, hanem azért, mert ez az üzleti kitörésünk alapja. A technológia mindig csak egy alap, az arra épülő üzleti modellek okozzák a változást. A filmipart sem az internet változtatta meg, hanem a technológia lehetőségeit kihasználó szolgáltatók, akik bárhol, bármikor elérhetővé tették a mozizás élményét. A fúzió és a háttérrendszerek összehúzásának lezárásával technológiai és üzleti értelemben is erőteljes megújuláson megyünk keresztül, előtérbe kerül a folyamatok és a kiszolgálás ügyfélközpontú újragondolása. Az új, egész ügyfélkörre egységes mobilapplikációnk már bevezetés alatt van. Azzal, hogy létrejött az MBH, egy olyan teljes digitális szolgáltatási platformot hozunk létre, amire egy fintech nem képes. Most kezd összeállni a puzzle.
Lehet, hogy egy vitorlásversenyen mindenki jobban halad, ha megfelelő a szél, de ott is lesz egy győztes, aki a legügyesebben alkalmazkodott a körülményekhez.
Várható még hasonló leállás, vagy készen vannak az informatikai rendszerekkel? A „készen vannak” szerintem a mai bankrendszerben már nem létező fogalom, hiszen mindig fejleszteni kell. A korábbi három bank rendszereiből technológiailag egyet kell összeállítani, ennek során, az ügyfél a folyamat egy-egy szakaszában negatív változást, leállást, kellemetlenséget is érezhet, de mindez az ügyfelek hosszú távú kényelmét és érdekeit szolgálja. A piacon ilyenkor – fogalmazzunk finoman – a versenytársaink nem biztos, hogy kellő empátiával viseltetnek, talán még kárörvendő hangok is vannak. Ami azonban fontos, aki úgy érzi, hogy ő egy ugyanilyen feladatot sokkal problémamentesebben véghezvitt korábban, annak üzenem, egészen biztos, hogy a feladat nem volt még hasonló sem, ilyen komplexitás mások feladatainál várható. A továbbiakban is folyamatosak lesznek a fejlesztések, és mi mindent megteszünk azért, hogy az MBH 2025-re a legjobb digitális bank legyen.
Nem csak az állami banki bélyeget sütik az MBH-ra, de a közvélemény előszeretettel azonosítja önöket Mészáros Lőrinc bankjaként. Nem zavarja ez a bélyeg? A tulajdonosokkal a közgyűlésen találkozom, a döntéseikkel ott szembesülök. Semmifajta szakmai folyamatba nem szólnak bele, teljesen szabad kezet kapunk. Azért vagyunk sikeresek, mert a legjobb szakmai tudásunk szerint végezzük a munkánkat. Én magam is azért vállaltam el ezt a munkát, mert a leghatékonyabban szerettem volna végrehajtani a feladatot. Számomra ez egy nagyon komoly, személyes kihívás. Egyébként nem titok: Mészáros úrral nagyon jó a kapcsolatom.
Delta Szekta
Nem felbeszélő fórum,de sok régi tagunk visszavonult a lebeszélő trollok miatt.
Előre szólok aki trollkodik vagy siránkozik az válasszon másik topikot.