Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
feel
feel 2025. 11. 17. 17:09
Előzmény: #34158  HARDCORETERROR
#34159
Az a helyzet,hogy ezek a szelhamosok mindig ki fognak talalni valamit,hogy miert nincsen profit.Persze a management reszere boven jut a bonuszokbol.
Ormosy es a tobbi meg rohog a hatterben.
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2025. 11. 17. 16:46
#34158
Erste:
Celar 202, ajanlas vetel
Az AutoWallis első 9 havi árbevétele 21%-kal 353,2 milliárd forintra bővült. A növekedés nagyrészt akvizíciós hatásoknak köszönhető, hiszen a kiskereskedelmi üzletág két céggel (MILAN KRÁL GROUP és NC Auto) is bővült. Az akvizíciókon túl csoportszinten 6,1%, a kiskereskedelmi üzletágban pedig 7,5% volt az organikus növekedés. Negyedév/negyedév alapon azonban csak a mobilitási szegmens tudott növekedést (+26%) felmutatni, míg a nagykereskedelmi szegmens árbevétele 10%-kal, a kiskereskedelemé pedig 8%-kal csökkent, ami a negyedéves szezonalitással van összefüggésben.
Az ELÁBÉ az árbevétellel együtt 21%-kal bővült az első 9 hónap során, így a bruttó marzs változatlan maradt. Ennek ellenére az EBITDA 10,1%-kal esett vissza, melynek elsődleges oka a megnövekedett költségek. Ezek körül is kiemelendő a PR és marketing költségek (KGM névváltoztatása, új piacokra való belépés) emelkedése, az emelkedő banki és biztosítási díjak, valamint a személy jellegű ráfordítások 33%-os megugrása. A költségek lefaragását hatékonyságnövelő intézkedésekkel igyekszik a társaság ellensúlyozni, főleg a költségoldali szinergiák kihasználásával.
A szegmensek tekintetében különösen a nagykereskedelmi üzletágnál tapasztalható nyomás az EBITDA és az adózás előtti marzsok tekintetében, annak ellenére is, hogy a bruttó marzsok az előző negyedévi mélypontról már emelkedni tudtak.
Ezzel szemben a mobilitási üzletág dinamikus növekedést tudott felmutatni a nagyobb flottaméretnek és a hosszabb bérleti időknek köszönhetően.
Összességében jelentős bevételnövekedés volt tapasztalható, melyben akvizíciós és organikus tényezők is szerepet játszottak. Ugyanakkor jelentős költségnövekedés is tapasztalható, részben a társaság növekedéséhez, részben pedig az új márkák, új piacok bevezetéséhez kapcsolódóan, ami nyomás alatt tartja a cég profitabilitását.
maveryck 2025. 11. 17. 14:50
#34157
Ez  a lényeg: a nyáron megszerezte a motoros hajózási vizsgát 
https://youtu.be/CdhHX2fsgaY?t=1670
maveryck 2025. 11. 17. 11:21
#34156
Az árfolyam minket igazol, hiába hantáznak: szar lett.
feel
feel 2025. 11. 17. 11:19
Előzmény: #34154  orbitalis
#34155
Szelhamos banda Ormosy meg a tobbi.
orbitalis 2025. 11. 17. 10:25
#34154
Arra volt pénzt persze, hogy új irodába bútorozzanak be.
FTL85
FTL85 2025. 11. 17. 10:17
#34153
Na mi van itt már megint kérem, 150? Skandallum!
kenyeres2
kenyeres2 2025. 11. 17. 10:07
#34152
Nagyon szép számokat közölt az AutoWallis!!!-:)))))))))))))))))))))
https://privatbankar.hu/cikkek/makro/nagyon-szep-szamokat-kozolt-az-autowallis.html
kenyeres2
kenyeres2 2025. 11. 17. 09:25
#34151
Hozta a szokásost!Ennyi 1-2 évig biztosan felejtős,a célár meg kamu.Sok szerencsét!
signal2
signal2 2025. 11. 17. 09:16
Előzmény: #34149  signal2
#34150
Én egyébként jobb Q3-at vártam egészen addig, amíg ki nem jött a negyedéves értékesítési flash riport. 
signal2
signal2 2025. 11. 17. 09:15
Előzmény: #34148  Donqatto
#34149
Némi idöt azért engedjünk meg nekik, miután tavaly decemberben zártak egy nagyon nagy akvizíciót. Az is látszik, hogy a bérköltség növekedés onnan jön, mivel a cseh bérszínvonal magasabb. De egyértelmüen fogni kell a személy jellegü ráfordításokon. Az is látszik, hogy árréstömeg arányosan nö a bevétellel, tehát nem arról van szó, hogy áron alul kell megszabadulniuk a kocsiktól. 
Donqatto
Donqatto 2025. 11. 17. 08:34
#34148
Tényleg nem értem ennek a bővülésnek mi értelme, egyre nagyobb a költség, egyre kisebb az eredmény...nagyon törékeny ez így...
Semmi értelme a növekedésnek ilyen formában 
Donqatto
Donqatto 2025. 11. 17. 08:29
#34147
Minden nagyon szép, csak az a fránya eredmény...XD
orbitalis 2025. 11. 17. 08:20
#34146
EBIDTA -10%, ha nincs a 4MRD-os personnel cost növekedés, akkor +10%
Részvényesi értékteremtés nincs, humán költség az bezzeg van.
Baszódjatok meg!
orbitalis 2025. 11. 17. 08:19
#34145
EPS -22%
Személyi jellegű ráfodítások (értsd költség): +33% ->4 Milliárddal több!!!
Indulhat a lejtmenet.
Mocskos menedzsment!
salaxx
salaxx 2025. 11. 17. 08:11
Előzmény: #34143  feel
#34144
kint van mar 7:30 ota
feel
feel 2025. 11. 17. 08:10
#34143
2025. november 17. A 2025. évi III. negyedéves jelentés közzététele
orbitalis 2025. 11. 12. 08:12
#34142
https://invst.ly/1d8o9d
2021-ben volt egy hasonló lejtmenet, akkor is felrántásból közel 10 hónap alatt 50 pontot csorgott le.
Ugyanez most kb a 13x-14x sávra lenne elég.
Semmilyen akart nincs az irányváltáson, kb annyira kiszámítható szar, mint a Richter.
Itt egyetlen lehetőség van, kgy pontnak fel kell venni, hogy 
1. A vállalatban jelenleg működő javadalmazási rendszer felülvizsgálata.
2. Vállalat vezetőségének visszahívása.
Egyiket sem fogják megszavazni, de mint kgy pont bekerülhet és kimegy a BÉT-re.
VG és Portfolio felé megszellőztetve lehet annyira kínos az ügy, hogy valamit lépnek.
kenyeres2
kenyeres2 2025. 11. 11. 18:32
Előzmény: #34140  Catles1
#34141
Sajnos odáig le kell menni,forintozó Jánosok kifulladtak teljesen erőtlen a papír.Tavasszal volt lehetőség de az előbb említettek lefojtották.A pénzesebb emberek már egy idő óta elpártoltak máshol keresik a boldogulásukat.A VEZETŐSÉG EGY NAGY NULLA!Ez van ezt kell szeretni.Célár meg egyebek itt nem érvényesek.

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek