Az a helyzet,hogy ezek a szelhamosok mindig ki fognak talalni valamit,hogy miert nincsen profit.Persze a management reszere boven jut a bonuszokbol. Ormosy es a tobbi meg rohog a hatterben.
Erste: Celar 202, ajanlas vetel Az AutoWallis első 9 havi árbevétele 21%-kal 353,2 milliárd forintra bővült. A növekedés nagyrészt akvizíciós hatásoknak köszönhető, hiszen a kiskereskedelmi üzletág két céggel (MILAN KRÁL GROUP és NC Auto) is bővült. Az akvizíciókon túl csoportszinten 6,1%, a kiskereskedelmi üzletágban pedig 7,5% volt az organikus növekedés. Negyedév/negyedév alapon azonban csak a mobilitási szegmens tudott növekedést (+26%) felmutatni, míg a nagykereskedelmi szegmens árbevétele 10%-kal, a kiskereskedelemé pedig 8%-kal csökkent, ami a negyedéves szezonalitással van összefüggésben. Az ELÁBÉ az árbevétellel együtt 21%-kal bővült az első 9 hónap során, így a bruttó marzs változatlan maradt. Ennek ellenére az EBITDA 10,1%-kal esett vissza, melynek elsődleges oka a megnövekedett költségek. Ezek körül is kiemelendő a PR és marketing költségek (KGM névváltoztatása, új piacokra való belépés) emelkedése, az emelkedő banki és biztosítási díjak, valamint a személy jellegű ráfordítások 33%-os megugrása. A költségek lefaragását hatékonyságnövelő intézkedésekkel igyekszik a társaság ellensúlyozni, főleg a költségoldali szinergiák kihasználásával. A szegmensek tekintetében különösen a nagykereskedelmi üzletágnál tapasztalható nyomás az EBITDA és az adózás előtti marzsok tekintetében, annak ellenére is, hogy a bruttó marzsok az előző negyedévi mélypontról már emelkedni tudtak. Ezzel szemben a mobilitási üzletág dinamikus növekedést tudott felmutatni a nagyobb flottaméretnek és a hosszabb bérleti időknek köszönhetően. Összességében jelentős bevételnövekedés volt tapasztalható, melyben akvizíciós és organikus tényezők is szerepet játszottak. Ugyanakkor jelentős költségnövekedés is tapasztalható, részben a társaság növekedéséhez, részben pedig az új márkák, új piacok bevezetéséhez kapcsolódóan, ami nyomás alatt tartja a cég profitabilitását.
Némi idöt azért engedjünk meg nekik, miután tavaly decemberben zártak egy nagyon nagy akvizíciót. Az is látszik, hogy a bérköltség növekedés onnan jön, mivel a cseh bérszínvonal magasabb. De egyértelmüen fogni kell a személy jellegü ráfordításokon. Az is látszik, hogy árréstömeg arányosan nö a bevétellel, tehát nem arról van szó, hogy áron alul kell megszabadulniuk a kocsiktól.
Tényleg nem értem ennek a bővülésnek mi értelme, egyre nagyobb a költség, egyre kisebb az eredmény...nagyon törékeny ez így... Semmi értelme a növekedésnek ilyen formában
https://invst.ly/1d8o9d 2021-ben volt egy hasonló lejtmenet, akkor is felrántásból közel 10 hónap alatt 50 pontot csorgott le. Ugyanez most kb a 13x-14x sávra lenne elég. Semmilyen akart nincs az irányváltáson, kb annyira kiszámítható szar, mint a Richter. Itt egyetlen lehetőség van, kgy pontnak fel kell venni, hogy 1. A vállalatban jelenleg működő javadalmazási rendszer felülvizsgálata. 2. Vállalat vezetőségének visszahívása. Egyiket sem fogják megszavazni, de mint kgy pont bekerülhet és kimegy a BÉT-re. VG és Portfolio felé megszellőztetve lehet annyira kínos az ügy, hogy valamit lépnek.
Sajnos odáig le kell menni,forintozó Jánosok kifulladtak teljesen erőtlen a papír.Tavasszal volt lehetőség de az előbb említettek lefojtották.A pénzesebb emberek már egy idő óta elpártoltak máshol keresik a boldogulásukat.A VEZETŐSÉG EGY NAGY NULLA!Ez van ezt kell szeretni.Célár meg egyebek itt nem érvényesek.
AutoWallis Nyrt+topic