Topiknyitó: Lorne_Malvo 2020. 05. 25. 21:13

Wizz Air részvényesek topikja  

Üdv!
Azért nyitottam ezt a témát, hogy a Wizz Air részvényesekkel meg tudjuk beszélni az aktualitásokat a vállalattal kapcsolatban.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Fecske 2025. 11. 03. 09:27
#2020
A dublini székhelyű Ryanair közölte, hogy az adózás előtti nyereség a szeptember 30-ával záruló első félévben 40%-kal, 2,89 milliárd euróra nőtt a 2,07 milliárd euróról. A bevétel 13%-kal, 8,69 milliárd euróról 9,82 milliárd euróra nőtt. A nettó nyereség 42%-kal, 1,79 milliárd euróról 2,54 milliárd euróra nőtt.„A viteldíjak javultak, mivel az első negyedévben teljes húsvéti ünnepek voltak (gyenge előző évi eredmények mellett), és teljes mértékben sikerült helyrehoznunk a tavalyi második negyedévben elszenvedett 7%-os viteldíj-csökkenést. A kiegészítő bevételek stabilak voltak” – nyilatkozta Michael O'Leary vezérigazgató.A Ryanair arra számít, hogy az egész éves forgalom több mint 3%-kal, 207 millió utasra fog növekedni, szemben a korábbi 206 milliós előrejelzéssel. Ez a „vártnál korábbi Boeing-szállításoknak és az erős első féléves keresletnek” köszönhető.A cég közölte, hogy a harmadik negyedéves foglalási adatok kissé meghaladják az előző évit, „különösen az októberi félidős és karácsonyi csúcsidőszakokban”. Megjegyezte azonban, hogy a második félévben „kihívást jelentőbb” összehasonlító adatok várhatók.„Ahogy az az évnek ebben az időszakában megszokott, nulla a negyedik negyedéves rálátásunk, és az idei negyedik negyedévben nincs húsvéti juttatás” – tették hozzá.A Ryanair azt nyilatkozta, hogy túl korai lenne szilárd nyereség-előrejelzést adni, de mivel a várakozások szerint az előző évhez képest 7%-os viteldíj-csökkenést teljes mértékben vissza tudják állítani, ez „észszerű nettó nyereségnövekedéshez” vezethet.A 2025-ös pénzügyi évben a nettó nyereség 1,61 milliárd eurót tett ki.
kingfisher79MT 2025. 11. 03. 08:54
Előzmény: #2017  OSZLOPOS
#2019
Megtette...
Joleszminden 2025. 11. 03. 07:33
#2018
Nem lett rossz🥰
OSZLOPOS 2025. 10. 31. 14:22
Előzmény: #2016  Garajc
#2017
Ryanair megtehetné azt a szívességet, hogy negatív meglepetéssel nem jön ki.
Garajc 2025. 10. 31. 00:03
#2016
Október          2024                               2023
Utasszám:     5.627.110 utas             5.404.480 utas
Load factor:   92,9%                             92,5%
.
Akkor, aki bátorkodni szeretne, most lehet beszállni egy kisebb körre, ha bízik az októberi jó utasszámokban és load factorban, illetve hogy a Ryanair is a szektorra vonatkozó üzleti számaiban és a jövőt illető előrejelzéseiben minimum jót fog jelenteni hétfőn.
Utasszámokban 6.100.000 utas, ami alatt szomorúak leszünk. 6.150.000 pedig az az alsó szám, amit a piac minimum látni akar. Load factor pedig adja magát, hogy a minimum az a 93%.
.
https://www.tradingview.com/x/rppSpGdl/

betesharcos 2025. 10. 30. 13:51
#2015
minden nap esik, csak szólok, aki ma vett bele. nincs nap, hogy ne
HuTi 2025. 10. 30. 11:07
#2014
Belevettem, nem bírok ellenállni ilyen árazás mellett. Egy technikai felpattanásban is lehet 20-30% rövid távon.
betesharcos 2025. 10. 30. 10:30
#2013
bocsi már esünk
hát ez legendás 
betesharcos 2025. 10. 30. 09:16
#2012
Ennyi emelkedést sikerült bemutatni folyamatos zuhanás után, mint ma reggel?
Garajc 2025. 10. 29. 23:56
Előzmény: #2008  bandimester69
#2011
Itt nyomon követheted valamelyest. Volt aki látott még fantáziát a még alacsonyabb árfolyamokban és tegnap még rádobott kábé 100.000 darab részvényt a tőzsdére...
https://shorttracker.co.uk/company/JE00BN574F90/
.
https://www.tradingview.com/x/3PXOMDP7/
A csatorna alján vagyunk, de ne lepődjünk meg ha a vonal alatt a stopokat kipucolják!!
OSZLOPOS 2025. 10. 29. 14:29
#2010
nem kell ehhez shortos. vannak, akik tudatosan kereskednek, stoppokat használnak. Eladó mindig van, a vevők tűntek el. Önmagában az is fura, hogy a hírekre sincs semmilyen reakció, a vezetés bizalmi értéke 0. Eddig az volt a baj, hogy túl nagy a növekedés, nem lehet majd bírni. Most csúsztatni akarják az új repcsik vételét, elvileg ez lassítja a növekedést. nem örülnek a befektetők (nem hozott új vevőket). Amúgy meg...könnyen lehet, igazából nem is lassul az, csak sikerült megegyezni a hajtóművek javításának felgyorsításáról. Ha azon gondolkodunk, mennyi gépe lesz a következő időszakban a a cégnek a levegőben, akkor az jöhet minimum 2 oldalról: vásárlás, hajtómű javítás...és még lehetnek egyéb meglepetések is akár.   Utas van, a gépek repülnek. ez a bevételi oldal. sokkal kevésbé látjuk a kiadási oldal, ha valami gebasz lesz, az onnan jöhet a jelentésben. Az árfolyam meg a harmadik dolog.
IF 2025. 10. 29. 11:34
Előzmény: #2008  bandimester69
#2009
Szisztematikus lenyomás megy. De én azt mondom addig kell adni amíg van vevő. Ez csúnya játék már.
bandimester69 2025. 10. 29. 11:21
#2008
Szerintem a shortosok szép lassan csurgatják le az árfolyamot, ameddig nem jelenik meg egy komoly vevő,aki azt mondja,hogy na már ennyiért skandallum, vagy új komolyabb impulzusok érik a céget. Az 1000 p. egy lélektani határ. Megeshet az is,hogy mesterségesen viszik le az árfolyamot,mert lesz esetleg egy komoly felvásárlási ajánlat,ezt is bele tudom képzelni.
betesharcos 2025. 10. 29. 11:11
#2007
van ennek bárhol alja? minden egyes nap esik. 
12 lesz-e?
betesharcos 2025. 10. 29. 09:14
#2006
Jelenleg is, ma is, és újra, mínuszban a Wizz Air.
Szavak elfogynak.
Garajc 2025. 10. 28. 19:36
Előzmény: #2003  DrWatson
#2004
Ez csak látszólag ellentmondás! Mielőtt fordulna már mindenkinek tele lesz a gatyája s gyaníthatóan lesz előtte egy komolyabb leszúrás is!! Már csak az a kérdés, hogy amikor ez bekövetkezik tényleg fordulni is fog-e vagy csak zuhanni fogunk mint a kő???
.
A következő napokban/hetekben az összes fapados légitársaság jelenteni fog, bármikor benyomhatnak egy gyomrost vagy épp valami érdemben kecsegtetőt. Minden légitársaságnak a részvényei erősen tudnak reagálni a saját illetve a konkurencia híreire is. Úgyhogy lehet készülni, mertbizony könnyen lehet, hogy vége a szép csendes napoknak. Elsősorban a Ryanair jelentésére kell figyelni. Ez hétfőn lesz (nov. 3.). Aztán a Wizz (nov.13.). 
Többiek:
» TUI: évesjelentés: (FY25): dec.10.
» Easyjet: évesjelentés (FY25): nov. 25; 
» Jet2: félévesjelentés (FY26H1): nov.19.
» Vueling: negyedéves jelentés (FY25Q3): nov.7.
DrWatson 2025. 10. 28. 18:46
Előzmény: #2001  Garajc
#2003
Köszönöm a választ. Alapvetően azért kérdeztem, mert nekem úgy tűnik az írásaiból, hogy nagyon képben vagy. ÷ nemrég még magyar elemző is vételre ajánlotta. Mondjuk a sors fintora, hogy azóta csak esik. 
Garajc 2025. 10. 28. 17:25
Előzmény: #2000  DrWatson
#2001
Valamilyen módon szerintem szinte tuti!! Legföljebb valaki fölvásárolja és rendbevágja ő maga. Túlságosan is finom falat a Wizz. Piacvezető Közép-Kelet-Eu-ban, rengeteg járat, rengeteg értékes résidő, most már Izraelben is ott vannak, ésatöbbi...
.
Viszont OSZLOPOS-nak tökéletesen igaza van, a mai kereskedések nagy része már momentum, ki a manó tököl benne 2-3 évet. Azaz, ha majd robban az árfolyam, akkor majd nagyot fog szólni, mert rárepül az összes momentumos...

Topik gazda

Lorne_Malvo
Lorne_Malvo
4 1 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek