Beszállok én is a nagyon váromaháborúvégétmileszakkorazár játékba. Több hullám lesz, ahogy jönnek a hírek, le is, fel is.Azt sajnos nehezen tudom megtippelni, mennyi idő az első szándéknyilatkozat, és az első utasszállító landolása közti időkülönbség. Azon sok múlik, de alapjában azt gondolom, hogy egy jelenlegi 1 éven belüli Wizz első landolás ukrán földön a jelenlegi ár és kilátások mellett duplázás az árfolyamban. Ha ez 2 évre történik meg, és közben amúgy is fordulat állt be a gazdálkodásban,és nagyobb gépparkra érkezik akkor ez triplázás is lehet (2 éves távon). Ha beláthatatlanul húzódik a béke, akkor is alulértékelt a cég jelenlegi global helyzetben., ahogy távolodik a csőd valószínűsége, egy 20-30% van benne így is felfelé. Bármi rossz ha most jön, talán már nem megy csődbe a cég, és ennek is örülni kell.