150 %-os növekedési potenciál van a Wizz részvényeiben a seekingalpha-n megjelent elemzés szerint:
.
https://seekingalpha.com/article/4829385-wizz-air-industry-level-tailwinds-and-strategic-network-optimization-may-offset-gtf-related-issues
.
"Wizz Air: Az iparági szintű hátszél és a stratégiai hálózatoptimalizálás ellensúlyozhatja a GTF-fel kapcsolatos problémákat.
.
Összefoglalás
.
Elemzésem alapján a Wizz Air ( OTCPK:WZZAF ) egyedülálló vételi lehetőséget kínál a merész befektetők számára, akik vonzó kockázat/nyereség profilt keresnek. Annak ellenére, hogy a GTF hajtóműproblémája hatással van a vállalat működésére, a helyzet a vártnál gyorsabban javul.
.
Továbbá, a WZZAF által végrehajtott egyéb kezdeményezéseken kívül számos mutató arra utal, hogy a diszkont légitársaságok iránt továbbra is tartós kereslet lesz. A legfontosabb, hogy több mint 150%-os potenciális növekedési potenciál áll fenn. Ezért ebben a jelentésben bemutatom, miért érdemes a befektetőknek megfontolniuk a WZZAF portfóliójukba való felvételét.
.
Céginformáció:
A WZZAF egy európai vállalat, amely alacsony költségű légi közlekedési szolgáltatásokat nyújt. A vállalat elsősorban közép- és kelet-európai országokat szolgál ki. Ennek ellenére a WZZAF fejlett európai országokban is működik, például Izlandon, Norvégiában, Svájcban és az Egyesült Királyságban. A WZZAF ma 8,8 ezer teljes munkaidős alkalmazottat foglalkoztat és 236 repülőgéppel rendelkezik, amelyek több mint 50 ország 200 célállomására közlekednek.
.
A WZZAF éves jelentése szerint a vállalat bevételei a következő kategóriákba sorolhatók: (1) utasjegy-bevétel és (2) kiegészítő bevételek. Földrajzi szempontból a vállalat bevételeinek többsége az EU-ból és az EFTA-országokból származik.
.
Legfrissebb fejlemények:
A legutóbbi negyedévben, 2026 első negyedévében a WZZAF bevétele 13%-kal nőtt éves szinten, elérve az 1,428 milliárd eurót. A vállalat bevételének növekedése elsősorban a repülőgépek számának növekedésének és mindkét működési szegmensben tapasztalt erősségnek köszönhető.
.
Ebben az időszakban a WZZAF flottájának mérete 218 repülőgépről 236 repülőgépre nőtt az előző év azonos időszakához képest. Az utasjegy-bevétel 14%-kal nőtt éves szinten, míg a kiegészítő bevételek 13%-kal emelkedtek éves szinten.Ebben az időszakban a WZZAF üzemi jövedelmezősége romlott a magasabb költségek miatt. Az összes üzemi költség 15%-kal nőtt éves szinten, míg az összes bevételhez viszonyított működési költségek 96,46%-ról 98,07%-ra nőttek. Az üzemi eredmény 38%-kal csökkent éves szinten, 27,5 millió euróra. Ennek ellenére az árfolyamnyereség miatt a vállalat nettó nyeresége 3109%-kal nőtt éves szinten, 38,4 millió euróra. Ez egy egyszeri esemény, és a befektetők nem számíthatnak arra, hogy a WZZAF folyamatosan nyereséget realizál az árfolyamnyereségből.
.
A WZZAF a 2026-os pénzügyi évre továbbra is kihívásokkal teli környezetre számít, és nem adott ki teljes éves előrejelzést. A WZZAF 2026 második negyedévére vonatkozó várakozásai azonban optimizmusra utalnak; fennáll annak a lehetősége, hogy a vállalat jövedelmezősége javulni fog. A teljes kapacitás (elérhető ülőhelyek száma/kilométer) várhatóan a magas egyszámjegyű tartományban fog növekedni, míg az összköltségek (elérhető ülőhelyek/kilométer költségei) várhatóan a magas egyszámjegyű tartományban fognak csökkenni.
.
Több mutató is arra utal, hogy a diszkont légitársaságok a makrogazdasági kihívások ellenére is kedvező helyzetbe kerülnek:
Jelenleg romló makrogazdasági környezetben működünk. A legfrissebb adatok azt mutatták, hogy az euróövezetben a munkanélküliségi ráta 6,3%-ra emelkedett a munkahelyteremtés lassulása miatt, miközben a fogyasztói bizalom harmadik egymást követő alkalommal zuhant. Emellett a fokozott bizonytalanság miatt a fogyasztók vásárlási hajlandósága is jelentősen romlott . Az utazással kapcsolatban sok fogyasztó egyre vonakodik a vásárlástól, mint korábban. A válaszadóknak csak 34%-a szándékozik kényeztetni magát az utazási kategóriában.
.
Ennek ellenére az európai diszkont légitársaságok piacának mutatói arra utalnak, hogy a piac erősödik. Ez valószínűleg azért van, mert a fogyasztók szorításban érzik magukat, és a hagyományos légitársaságokhoz képest olcsóbb alternatívákat választanak. A Centre for Aviation szerint a 12 legnagyobb diszkont légitársaság teljes utasszáma 8,3%-kal nőtt éves szinten, felülmúlva a hagyományos légitársaságok mindössze 6,8%-os éves növekedését. Ezenkívül a diszkont légitársaságok már a járvány előtti kapacitásuk több mint 130%-át kihasználják , szemben a hagyományos légitársaságok körülbelül 93,3%-os kapacitásával.
.
Iparági szinten az ellátási lánccal kapcsolatos problémák továbbra is befolyásolják a repülőgép-szállításokat. Az IATA becslései alapján a szállítások 30%-kal elmaradnak a csúcsértéktől, és a megrendelések elmaradása rekordmagas, 17 ezer repülőgépre emelkedett. A jelenlegi termelési szintek alapján a megoldás körülbelül 3-5 évig tart. A repülőgépek szempontjából az IATA becslései szerint a légitársaságoknak 18%-kal kevesebb repülőgépük van, mint amennyi az optimális működéshez szükséges lenne. Ez az ellátási lánccal kapcsolatos korlát azt is jelenti, hogy az olyan fapados légitársaságok, mint a WZZAF, továbbra is erős keresletet fognak tapasztalni, még akkor is, ha elkezdik emelni az áraikat; más szóval, a WZZAF árbevétele valószínűleg bővülni fog a korábbiakhoz képest kedvezőbb hozamok miatt.
.
A GTF hajtómű problémája továbbra is befolyásolja a WZZAF működését és kapacitásnövekedését a 2027-es pénzügyi évig:
A WZZAF jelenleg működési és kapacitásbeli problémákkal küzd, mivel számos repülőgépe a Pratt & Whitney PW1000G GTF hajtóműveinek visszahívása miatt a földön van . Napjainkban a WZZAF repülőgépeinek körülbelül 16,5%-a (azaz 39) további ellenőrzések miatt a földön van. Ezenkívül a WZZAF évi 20%-ról körülbelül 11%-ra csökkentette a kapacitásnövekedési előrejelzését.
.
Ami még ennél is fontosabb, a GTF motorok visszahívása nemcsak a WZZAF általános üzemi nyereségét rontotta, hanem a vállalat hitelminősítését is befolyásolta. 2025. június 17-én a Moody's leminősítette a WZZAF hitelminősítését Ba1/BB+-ról Ba2/BB-re, közvetve növelve a vállalat adósságköltségét.
.
Szerencsére a helyzet fokozatosan javul. A legfrissebb eredménykimutatás alapján a WZZAF arra számít, hogy a 2026-os pénzügyi évben átlagosan mindössze 35 repülőgép leszáll a földön, szemben a 2025-ös pénzügyi év 44 repülőgépével. Ezenkívül a WZZAF idén év elején új megállapodást írt alá a Pratt & Whitney-vel. Az új megállapodás értelmében a WZZAF nemcsak továbbra is kártérítést kap a Pratt & Whitney-től a GTF hajtóműproblémáival kapcsolatban, hanem további hajtóművekhez is hozzáférést kap. A WZZAF vezetősége arra számít, hogy a teljes flottája a 2027-es pénzügyi év végére üzembe áll .
.
A WZZAF stratégiai hálózatoptimalizálása javíthatja a működési teljesítményt és a szabad cash flow árrést:
A WZZAF jelenleg teljes hálózatának újraoptimalizálásán dolgozik , energiáit és erőforrásait a jövedelmezőbb piacokra összpontosítva. Például a WZZAF a következő okok miatt fogja kivonni Abu Dhabi tevékenységét: (1) a zordabb környezet, ami gyorsabb hajtómű-degradációt eredményez, (2) a geopolitikai jellegű zavarok gyakoribbak a vártnál, és (3) a régió kulcsfontosságú piacaihoz való hozzáférés hiánya. Az Abu Dhabiból való kivonulással a WZZAF képes lesz eszközeit más, vonzóbb kockázat/megtérülési profillal rendelkező régiókba átcsoportosítani.
.
Valójában a WZZAF már számos olyan régiót azonosított, amelyek alkalmasak a további terjeszkedésre; ezek közül néhány régió és ország Lengyelország, Örményország, a Dél-Balkán és a Balti-államok. Ezenkívül a WZZAF már újraindította izraeli tevékenységét, és jó úton halad afelé, hogy 2026 második negyedévére elérje a kezdeti kapacitásszintet az országban.
.
Fontos megjegyezni, hogy a WZZAF már most is anyagilag profitál az Abu Dhabiból való kilépésből, mivel az a konkrét művelet jelentős veszteségeket termelt. Ha az összes többi kezdeményezést sikeresen, nagyobb fennakadások nélkül sikerül megvalósítani, valószínű, hogy a WZZAF üzemi eredménye és szabad cash flow-marzsa jelentősen javulni fog, ellensúlyozva a GTF motorproblémát.
.
Az értékelési elemzés szerint a WZZAF jelentősen alulértékelt:
Relatív értékelési szempontból a WZZAF olcsónak tekinthető. Jelenleg a vállalat P/E rátája 5,27x, szemben a 7,89x-es szektorátlaggal . Ezenkívül a vállalat EV/EBITDA rátája (11,86x) lényegesen alacsonyabb, mint a szektor medián EV/EBITDA rátája (14,71x és 14,15x).
.
A WZZAF részvényárának további meghatározásához a következő feltételezéseket és változókat használtam a vállalat potenciális részvényárának meghatározásához:7,89x-es P/E ráta. Ezt a szorzót a WZZAF jelenlegi működési állapotának tükrözésére választottuk. Tekintettel arra, hogy a vállalat GTF-problémája a vártnál gyorsabban javul, nem hiszem, hogy a WZZAF-nak diszkontált P/E rátával kellene kereskednie. A WZZAF értékelési szorzójának legalább az ágazat középértékén kellene lennie. A 2028-as pénzügyi év nettó nyeresége 523 millió euró lesz. Ha feltételezzük, hogy a WZZAF kapacitása évi 11%-kal növekszik, a repülőgépenkénti bevétel változatlan marad, és a nettó nyereségráta évi 1%-kal 7,29%-ra javul 2028-as pénzügyi évre, akkor a WZZAF 2028-as pénzügyi évre 523 millió euró nettó nyereséget tud majd elérni. Tekintettel arra, hogy a vállalat stratégiailag optimalizálja hálózatát, és a GTF-probléma megoldására számít a 2027-es pénzügyi évre, a WZZAF könnyedén elérheti az 523 millió eurót.
.A fenti feltételezések és változók alapján, ha a WZZAF 523 millió eurós nettó nyereségét megszorozzuk a szektor 7,89-szeres medián P/E rátájával, akkor a vállalat piaci kapitalizációjának 4,13 milliárd eurónak kell lennie. Tekintettel arra, hogy a vállalat teljesen hígított részvénytőkéje 127,73 millió, a WZZAF részvényárfolyamának 32,30 eurót kellene érnie. Az EUR/USD jelenlegi 1,1579-es árfolyama alapján a WZZAF részvényárfolyamának legalább 37,4 dollárt kellene érnie, ami több mint 150%-os potenciális emelkedést jelent.
.Záró gondolatok és befektetési kockázatok: Összességében a WZZAF egyedülálló vételi lehetőséget kínál azoknak a befektetőknek, akik vonzó kockázat/nyereség profilt keresnek. Annak ellenére, hogy a vállalat működési korlátozásokkal néz szembe repülőgépeinek földelése miatt, a GTF-probléma a vártnál gyorsabban javul. . Ezenkívül több mutató is arra utal, hogy a diszkont légitársaságok továbbra is profitálnak a megnövekedett keresletből. Vállalati szinten a WZZAF optimalizálja hálózatát a hozamok javítása érdekében, ami potenciálisan javíthatja a vállalat üzemi eredményét és szabad cash flow marzsát. Ami még fontosabb, a WZZAF részvényei jelentősen alulértékeltek, és több mint 150%-os potenciális emelkedést mutathatnak. . Ennek ellenére, mielőtt bármilyen pozíciót felvennének, a befektetőknek tisztában kell lenniük a következő kockázatokkal, amelyek befolyásolhatják a WZZAF-ot. . Először is, a WZZAF egy olyan vállalat, amely rendkívül érzékeny az árucikkek, különösen az üzemanyagárak árára. Ha a közel-keleti feszültségek súlyosbodnak és fellángolnak, fennáll az olajárak emelkedésének lehetősége, ami a WZZAF magasabb üzemanyagárait eredményezi. Bár a WZZAF üzemanyag-fedezeti ügyleteket folytat, fontos megjegyezni, hogy a vállalat nem fedezi üzemanyagának 100%-át. 2026 első negyedévében a WZZAF a 2026-os és a 2027-es pénzügyi évre csak az üzemanyag 73%-át, illetve 29%-át fedezte. . A GTF hajtóműprobléma 2023 óta hatással volt a WZZAF-ra. Sajnos a GTF hajtóműprobléma teljes mértékben kívül esik a WZZAF ellenőrzésén. Iparági szinten karbantartási szűk keresztmetszet is fennáll. Ezért a befektetőknek nem kell meglepődniük, ha a WZZAF repülőgépei a 2027-es pénzügyi év végén is a földön lesznek. . Végül a WZZAF várhatóan 2025. november 13-án teszi közzé a vállalat következő eredményjelentését. A befektetőknek szorosan figyelemmel kell kísérniük a vállalattal kapcsolatos fejleményeket: (1) a GTF motorral kapcsolatos probléma és (2) a stratégiai hálózat optimalizálása. Ha e két területen pozitív fejlemények történnek, nagy a valószínűsége annak, hogy a WZZAF részvényárfolyama felfelé korrekciónak indul."
U.i.: Bocsika itt a végén a tördelésért, de a topik rendszere mellett csak így tudtam tördelni! Pontosabban befontam volna a hajam, ha elölről újra kellett volna kezdenem az egész tördelést, ezért ez most ilyen lett! Szóval a számozástól itt az írás végén a bekezdések elején legyetek szívesek tekintsetek el!! Mintha ott se lennének!
.
https://seekingalpha.com/article/4829385-wizz-air-industry-level-tailwinds-and-strategic-network-optimization-may-offset-gtf-related-issues
.
"Wizz Air: Az iparági szintű hátszél és a stratégiai hálózatoptimalizálás ellensúlyozhatja a GTF-fel kapcsolatos problémákat.
.
Összefoglalás
- 2026 első negyedévében a WZZAF bevétele 13%-kal nőtt éves szinten, elérve az 1,428 milliárd eurót. A jövedelmezőség azonban romlott, az üzemi eredmény pedig elképesztő, 38%-os visszaesést mutatott éves szinten, elérve a 27,5 millió eurót.
- A makrogazdasági kihívások és a fogyasztói bizalom csökkenése ellenére számos mutató arra utal, hogy az olyan fapados légitársaságok, mint a WZZAF, továbbiakban kedvező helyzetbe kerülnek.
- Bár a GTF motorprobléma a működést befolyásolja, a probléma a vártnál gyorsabban javul. A WZZAF vezetősége arra számít, hogy a teljes flotta a 2027-es pénzügyi évre üzembe áll.
- Az értékelési elemzés azt sugallja, hogy a WZZAF jelentősen alulértékelt, és több mint 150%-os potenciális emelkedést mutathat.
.
Elemzésem alapján a Wizz Air ( OTCPK:WZZAF ) egyedülálló vételi lehetőséget kínál a merész befektetők számára, akik vonzó kockázat/nyereség profilt keresnek. Annak ellenére, hogy a GTF hajtóműproblémája hatással van a vállalat működésére, a helyzet a vártnál gyorsabban javul.
.
Továbbá, a WZZAF által végrehajtott egyéb kezdeményezéseken kívül számos mutató arra utal, hogy a diszkont légitársaságok iránt továbbra is tartós kereslet lesz. A legfontosabb, hogy több mint 150%-os potenciális növekedési potenciál áll fenn. Ezért ebben a jelentésben bemutatom, miért érdemes a befektetőknek megfontolniuk a WZZAF portfóliójukba való felvételét.
.
Céginformáció:
A WZZAF egy európai vállalat, amely alacsony költségű légi közlekedési szolgáltatásokat nyújt. A vállalat elsősorban közép- és kelet-európai országokat szolgál ki. Ennek ellenére a WZZAF fejlett európai országokban is működik, például Izlandon, Norvégiában, Svájcban és az Egyesült Királyságban. A WZZAF ma 8,8 ezer teljes munkaidős alkalmazottat foglalkoztat és 236 repülőgéppel rendelkezik, amelyek több mint 50 ország 200 célállomására közlekednek.
.
A WZZAF éves jelentése szerint a vállalat bevételei a következő kategóriákba sorolhatók: (1) utasjegy-bevétel és (2) kiegészítő bevételek. Földrajzi szempontból a vállalat bevételeinek többsége az EU-ból és az EFTA-országokból származik.
.
Legfrissebb fejlemények:
A legutóbbi negyedévben, 2026 első negyedévében a WZZAF bevétele 13%-kal nőtt éves szinten, elérve az 1,428 milliárd eurót. A vállalat bevételének növekedése elsősorban a repülőgépek számának növekedésének és mindkét működési szegmensben tapasztalt erősségnek köszönhető.
.
Ebben az időszakban a WZZAF flottájának mérete 218 repülőgépről 236 repülőgépre nőtt az előző év azonos időszakához képest. Az utasjegy-bevétel 14%-kal nőtt éves szinten, míg a kiegészítő bevételek 13%-kal emelkedtek éves szinten.Ebben az időszakban a WZZAF üzemi jövedelmezősége romlott a magasabb költségek miatt. Az összes üzemi költség 15%-kal nőtt éves szinten, míg az összes bevételhez viszonyított működési költségek 96,46%-ról 98,07%-ra nőttek. Az üzemi eredmény 38%-kal csökkent éves szinten, 27,5 millió euróra. Ennek ellenére az árfolyamnyereség miatt a vállalat nettó nyeresége 3109%-kal nőtt éves szinten, 38,4 millió euróra. Ez egy egyszeri esemény, és a befektetők nem számíthatnak arra, hogy a WZZAF folyamatosan nyereséget realizál az árfolyamnyereségből.
.
A WZZAF a 2026-os pénzügyi évre továbbra is kihívásokkal teli környezetre számít, és nem adott ki teljes éves előrejelzést. A WZZAF 2026 második negyedévére vonatkozó várakozásai azonban optimizmusra utalnak; fennáll annak a lehetősége, hogy a vállalat jövedelmezősége javulni fog. A teljes kapacitás (elérhető ülőhelyek száma/kilométer) várhatóan a magas egyszámjegyű tartományban fog növekedni, míg az összköltségek (elérhető ülőhelyek/kilométer költségei) várhatóan a magas egyszámjegyű tartományban fognak csökkenni.
.
Több mutató is arra utal, hogy a diszkont légitársaságok a makrogazdasági kihívások ellenére is kedvező helyzetbe kerülnek:
Jelenleg romló makrogazdasági környezetben működünk. A legfrissebb adatok azt mutatták, hogy az euróövezetben a munkanélküliségi ráta 6,3%-ra emelkedett a munkahelyteremtés lassulása miatt, miközben a fogyasztói bizalom harmadik egymást követő alkalommal zuhant. Emellett a fokozott bizonytalanság miatt a fogyasztók vásárlási hajlandósága is jelentősen romlott . Az utazással kapcsolatban sok fogyasztó egyre vonakodik a vásárlástól, mint korábban. A válaszadóknak csak 34%-a szándékozik kényeztetni magát az utazási kategóriában.
.
Ennek ellenére az európai diszkont légitársaságok piacának mutatói arra utalnak, hogy a piac erősödik. Ez valószínűleg azért van, mert a fogyasztók szorításban érzik magukat, és a hagyományos légitársaságokhoz képest olcsóbb alternatívákat választanak. A Centre for Aviation szerint a 12 legnagyobb diszkont légitársaság teljes utasszáma 8,3%-kal nőtt éves szinten, felülmúlva a hagyományos légitársaságok mindössze 6,8%-os éves növekedését. Ezenkívül a diszkont légitársaságok már a járvány előtti kapacitásuk több mint 130%-át kihasználják , szemben a hagyományos légitársaságok körülbelül 93,3%-os kapacitásával.
.
Iparági szinten az ellátási lánccal kapcsolatos problémák továbbra is befolyásolják a repülőgép-szállításokat. Az IATA becslései alapján a szállítások 30%-kal elmaradnak a csúcsértéktől, és a megrendelések elmaradása rekordmagas, 17 ezer repülőgépre emelkedett. A jelenlegi termelési szintek alapján a megoldás körülbelül 3-5 évig tart. A repülőgépek szempontjából az IATA becslései szerint a légitársaságoknak 18%-kal kevesebb repülőgépük van, mint amennyi az optimális működéshez szükséges lenne. Ez az ellátási lánccal kapcsolatos korlát azt is jelenti, hogy az olyan fapados légitársaságok, mint a WZZAF, továbbra is erős keresletet fognak tapasztalni, még akkor is, ha elkezdik emelni az áraikat; más szóval, a WZZAF árbevétele valószínűleg bővülni fog a korábbiakhoz képest kedvezőbb hozamok miatt.
.
A GTF hajtómű problémája továbbra is befolyásolja a WZZAF működését és kapacitásnövekedését a 2027-es pénzügyi évig:
A WZZAF jelenleg működési és kapacitásbeli problémákkal küzd, mivel számos repülőgépe a Pratt & Whitney PW1000G GTF hajtóműveinek visszahívása miatt a földön van . Napjainkban a WZZAF repülőgépeinek körülbelül 16,5%-a (azaz 39) további ellenőrzések miatt a földön van. Ezenkívül a WZZAF évi 20%-ról körülbelül 11%-ra csökkentette a kapacitásnövekedési előrejelzését.
.
Ami még ennél is fontosabb, a GTF motorok visszahívása nemcsak a WZZAF általános üzemi nyereségét rontotta, hanem a vállalat hitelminősítését is befolyásolta. 2025. június 17-én a Moody's leminősítette a WZZAF hitelminősítését Ba1/BB+-ról Ba2/BB-re, közvetve növelve a vállalat adósságköltségét.
.
Szerencsére a helyzet fokozatosan javul. A legfrissebb eredménykimutatás alapján a WZZAF arra számít, hogy a 2026-os pénzügyi évben átlagosan mindössze 35 repülőgép leszáll a földön, szemben a 2025-ös pénzügyi év 44 repülőgépével. Ezenkívül a WZZAF idén év elején új megállapodást írt alá a Pratt & Whitney-vel. Az új megállapodás értelmében a WZZAF nemcsak továbbra is kártérítést kap a Pratt & Whitney-től a GTF hajtóműproblémáival kapcsolatban, hanem további hajtóművekhez is hozzáférést kap. A WZZAF vezetősége arra számít, hogy a teljes flottája a 2027-es pénzügyi év végére üzembe áll .
.
A WZZAF stratégiai hálózatoptimalizálása javíthatja a működési teljesítményt és a szabad cash flow árrést:
A WZZAF jelenleg teljes hálózatának újraoptimalizálásán dolgozik , energiáit és erőforrásait a jövedelmezőbb piacokra összpontosítva. Például a WZZAF a következő okok miatt fogja kivonni Abu Dhabi tevékenységét: (1) a zordabb környezet, ami gyorsabb hajtómű-degradációt eredményez, (2) a geopolitikai jellegű zavarok gyakoribbak a vártnál, és (3) a régió kulcsfontosságú piacaihoz való hozzáférés hiánya. Az Abu Dhabiból való kivonulással a WZZAF képes lesz eszközeit más, vonzóbb kockázat/megtérülési profillal rendelkező régiókba átcsoportosítani.
.
Valójában a WZZAF már számos olyan régiót azonosított, amelyek alkalmasak a további terjeszkedésre; ezek közül néhány régió és ország Lengyelország, Örményország, a Dél-Balkán és a Balti-államok. Ezenkívül a WZZAF már újraindította izraeli tevékenységét, és jó úton halad afelé, hogy 2026 második negyedévére elérje a kezdeti kapacitásszintet az országban.
.
Fontos megjegyezni, hogy a WZZAF már most is anyagilag profitál az Abu Dhabiból való kilépésből, mivel az a konkrét művelet jelentős veszteségeket termelt. Ha az összes többi kezdeményezést sikeresen, nagyobb fennakadások nélkül sikerül megvalósítani, valószínű, hogy a WZZAF üzemi eredménye és szabad cash flow-marzsa jelentősen javulni fog, ellensúlyozva a GTF motorproblémát.
.
Az értékelési elemzés szerint a WZZAF jelentősen alulértékelt:
Relatív értékelési szempontból a WZZAF olcsónak tekinthető. Jelenleg a vállalat P/E rátája 5,27x, szemben a 7,89x-es szektorátlaggal . Ezenkívül a vállalat EV/EBITDA rátája (11,86x) lényegesen alacsonyabb, mint a szektor medián EV/EBITDA rátája (14,71x és 14,15x).
.
A WZZAF részvényárának további meghatározásához a következő feltételezéseket és változókat használtam a vállalat potenciális részvényárának meghatározásához:
.
.
U.i.: Bocsika itt a végén a tördelésért, de a topik rendszere mellett csak így tudtam tördelni! Pontosabban befontam volna a hajam, ha elölről újra kellett volna kezdenem az egész tördelést, ezért ez most ilyen lett! Szóval a számozástól itt az írás végén a bekezdések elején legyetek szívesek tekintsetek el!! Mintha ott se lennének!
Wizz Air részvényesek topikja
Azért nyitottam ezt a témát, hogy a Wizz Air részvényesekkel meg tudjuk beszélni az aktualitásokat a vállalattal kapcsolatban.