A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Hát, most, hogy a Waberer kormánybiztos lett, talán változik ez egy kicsit. Persze előbb valamilyen erősebb NER érdekeltséget is érdemes lenne kiépíteni, mert mégiscsak a pénz beszél.
Nem a románok viszik el a legtöbb fuvart hanem a cseh fuvarozók. A magyar fuvarozó vállalatok többsége a csehektől kapja a munkát mivel a magyar árak alá tudnak menni azzal, hogy nekik a cseh kormány visszajuttatja a drága autópálya díjakat + a felhasznált üzemanyagok adójából is vissza kapnak. A magyar állam csak elvesz a fuvarozóktól és nem juttat vissza semmit, így mindig hátrányos helyzetben maradnak a magyar fuvarozók a konkurens külföldi fuvarozókkal szemben.
https://infostart.hu/gazdasag/2020/07/20/erdekes-folyamatok-a-magyar-utakon "A teherforgalomból származó útdíjbevétel alakulása 2020 első fél évében jóval egyenletesebb volt. Az első három hónapban tapasztalt - az előző évi bázishoz viszonyított - 1-3 százalékos növekedés után áprilisban volt mérhető a legnagyobb visszaesés, az év negyedik hónapjában a 83 százaléka folyt be a tavaly áprilisi e-útdíj bevételnek. Májustól ez az arány növekedésnek indult, és júniusban az útdíjbevétel már meg is haladta mintegy 2 százalékkal a 2019. júniusit.A NÚSZ értékelése szerint jó döntésnek bizonyult, hogy a tranzit áruforgalom előtt az ország nem zárta le a határait, ezáltal - valamint a kamionstop időszakos felfüggesztésével - biztosított volt a tranzitforgalomból származó költségvetési bevétel. Július első napjainak adatai szerint ebben a hónapban már akár jelentős bevételtöbblet is összejöhet az egy évvel korábbihoz képest - tették hozzá."
Azért láttál annyi kamiont mostanában az utakon mert hozzák haza őket nyugatról. A ponyvások egy része rengeteg cégnél állnak, nincs rájuk elegendő munka, egyedül a billencsesek tudnak még dolgozni a gabona szállítmányozás ugyanúgy megy mint ezelőtt. Waberers nagy kakában van és nem biztos, hogy ki tudja heverni ezt a nagy visszaesést, aminek még a vége se látható.
a tőzsdei korrekciót ez a részvény sem ússza meg. Még most nincs forgalom, ez jó is meg rossz is. Arról volt hír, hogy a Wizzair 7 Mrd-ot kapott a kínai fuvarokért. És a Waberers mennyit kaphatott a belföldi mozgatásért? Nyilván Q2 nem lesz jó, és az import-export visszaesés is elképzelhetetlen, hogy a szállítmányozást ne sújtsa. De ennyi Wabererses kamiont én nem láttam előtte az utakon, mint mostanában (vagy csak nem annyira figyeltem) Meglátjuk.
a cég könyv szerinti értéke 2-2500 körül van miért né mehetne fő akár 4 ezerig a speka vitte lé és trükközik ez is igaz de hiányulom a Te rengeteg ostoba jóslatudat. egyébként Én 1600 túl láfálé szálltam bé ( könnyen beszélek ) és mindig nyereséggel szálltam ki, mint ahugy ezt írtam is. most 700 rúl és 1000 rűl van párezer kisebb pakkom ,de aki most beszáll szintén nem fog veszetni
Szivesen masolok egy impudent nicktol nehany gyongyszemet egy evvel ezelottrol: " 4200 ft nem is nagyon irreális, addig felmehet elvileg " " a speka aki levitte nagy veszteségben lehet, próbál még trükközni " . Jobb lenne realistan nezni. A WABE durvan, nyakig eladosodott ceg. Es veszteseget gyart, mar sok negyedev ota. Es nem, a jarvany sem segit neki. Es nem fog elmulni egyik baja sem, legalabbis iden sem.
Szerintem most tévedsz! Persze csak akkor, ha a koronapara nem fokozódik, ha igen, akkor egyet értek, de ha most minden így marad, akkor egy emelkedő trend alakulhatott ki és most visszamegy a bollinger csatiba, utána 1050-es csúccsal ugyan ezt a hullámzó mozgast fogjuk látni! Persze csak ha a pandémia is úgy akarja https://invst.ly/r8hbn
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link