A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Szerintem ne sokat gondolkodjatok, akinek van tegyen bele 1-2 M-t! Nem pletyka, párszor már nekifutott az egyébként pénzügyi és nem szakmai befektető a cégcsoport értékesítésének. A matek szerintem így áll : van 17M db részvény , és van 82M EUR saját tőke . Ezt, nyilvános ajánlattétel esetén ki kell hogy fizesse a vevő ami részvényenként 1700Huf .... ennyi. A cégadatok nyilvánosak, a vonatkozó jogszabály is...egy osztás ...
Egyetértek, hogy a befektetőknek elegük lett. De azt mivel magyarázod, hogy ez az illikvid papír kb július közepe óta mocorog. Kb napi 20-30 millás forgalmak, a BÉT hír előtti napon 63 millás forgalom. Az okosok mindig a pletykára veszik hírre adják. Lásd anno, 4ig, Opus, Konzum, Plotinus stb.
Persze mert el kell adni a nagy pakkot valakinek...hátha valaki benyalja, nem néz utána és beszáll, jegyzéskor is hova ajánlották...név is megy, az is 1 csomó ktg lesz átfesteni a sok kamiont, melyek jelenleg parkolnak, bukó is hatalmas, hajrá vegyétek...mondjuk egy napi pár 10m forgalommal fel lehet rántani aztán lehet visszaönteni
ERSTE: Ismét veszteséges a Waberer's negyedéve A Waberer’s tegnap piaczárás után tette közzé második negyedéves eredményét. A nemzetközi szegmens gyenge eredményének és 5,8 millió eurós devizaveszteségének köszönhetően a nettó ismétlődő veszteség 14,6 millió euró lett. Az EBIT szintű veszteség 5,9 millió euró volt, akárcsak egy évvel ezelőtt, a kihívásokkal teli környezet ellenére. (i) Az ITS-szegmensben 1000 teherautót leállítottak, és az EBITDA majdnem nullára esett vissza a tavalyi 5,1 millió euróról. (ii) A regionális szegmensben növekedett az árbevétel, és az EBITDA 14,2% -kal 5,8 millió euróra nőtt az FMCG-ben tapasztalható intenzív keresletnek köszönhetően. (iii) A biztosítási üzletág 2,5% -kal növekedett, de az EBITDA 58,9% -kal 2,7 millió euróra ugrott a kevesebb baleset miatt. A tehergépjárművek számának csökkentése (visszaadva a gyártóknak) a nettó adósságot 176,3 millió euróra csökkentette, a nettó adósság / EBITDA arány pedig 3,2 maradt. A társaság ITS-üzletét szerződéses üzemre állítja át, és minimalizálja az úgynevezett taxi műveleteket. Mellesleg az új EU szabályok csökkentik a taxi lehetőségeket, mivel csökkentik a kabotázs lehetőségeket egy adott országban.
nem tudom, a nagypályásoknál hogy megy ez, de ezután a jelentés után jó áron nem könnyű kiszállni. Itt ugye a nagytulajdonosra gondolok. Ha mégis ebben a negyedévben szállna ki, azt gondolnám, hogy menekül. Az üzenet így nem lenne túl jó. Tehát van idő vásárolni, és talán lesz olcsóbb.
hát, értem én, hogy 1900 Ft a célár. Engem inkább az zavart a jelentésben, hogy semmi pozitiv kicsengése nem volt a jövőre nézve.És hogy a fő tevékenységgel van a legnagyobb baj. Ezzel együtt nem hiszem, még mindig, hogy földbe állnak, csak a Q1 pozitiv kicsengése után itt is vártam volna hasonlót, hogy pl. túl vagyunk a nehezén. De én nem láttam benne ilyen üzenetet.
Nem könnyű a szépet látni a Waberer's-be. Felére zuhanó fuvarozási bevétel, nullás fuvarozási EBITDA, kilencedik
negyedéve veszteséges működés, ráadásul rekordveszteség a negyedévben,
pesszimista kilátások. Ez most a Waberer's. A globális járvány nélkül is
nehéz helyzetben volt a cég, azzal együtt pedig még csúnyább az
összkép. https://www.portfolio.hu/uzlet/20200806/nem-konnyu-a-szepet-latni-a-waberers-ben-443958
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link