Topiknyitó: Törölt felhasználó 2014. 06. 29. 21:40

Tréder Topik :o)  

megnyitok egy remek kis kókuszos, lecsós, halacskás topikot. reméljük ez is hosszú életű lesz mint a régi, ami hat évet élt..



hát mindenkinek jó horgászatot! ))

link
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
_Macika_
_Macika_ 2018. 10. 30. 09:31
Előzmény: #116599  tibbi60
#116600
mindig )))
elég nagy a bizonytalanság, de a dax nem ment új lokális aljra, 
usa igen
tibbi60
tibbi60 2018. 10. 30. 09:27
Előzmény: #116598  _Macika_
#116599
megint rossz irányba megy ,tegnapi műsor
_Macika_
_Macika_ 2018. 10. 30. 09:24
Előzmény: #116596  sly36
#116598
egyelőre nem esk tovább
-bubu-
-bubu- 2018. 10. 30. 09:21
Előzmény: #116595  _Macika_
#116597
sly36
sly36 2018. 10. 30. 09:20
Előzmény: #116595  _Macika_
#116596
Ez a 336 nagyon vonzza.
_Macika_
_Macika_ 2018. 10. 30. 09:16
Előzmény: #116588  -bubu-
#116595
dax megint a rés előtt lefordult
_Macika_
_Macika_ 2018. 10. 30. 09:12
Előzmény: #116593  tibbi60
#116594
tényleg
tibbi60
tibbi60 2018. 10. 30. 09:07
Előzmény: #116592  _Macika_
#116593
most néztem már csak egy long centi van spx-nél tegnap kicsapták...elvileg innen fordulni kéne...de a rozsdásnak megint elgurult a gyógyszere
_Macika_
_Macika_ 2018. 10. 30. 09:00
Előzmény: #116591  tibbi60
#116592
a héten eldől(het)
nagy szakadás is lehet elvileg
tibbi60
tibbi60 2018. 10. 30. 08:59
Előzmény: #116589  _Macika_
#116591
hát nem bizony
tibbi60
tibbi60 2018. 10. 30. 08:58
Előzmény: #116588  -bubu-
#116590
normálisan lenntről fel kéne,nem össze-vissza)))
_Macika_
_Macika_ 2018. 10. 30. 08:57
Előzmény: #116588  -bubu-
#116589
usa kiszámíthatatlan
futi 2620 alá nem szabad mennie
-bubu-
-bubu- 2018. 10. 30. 08:56
Előzmény: #116587  tibbi60
#116588
DAx spoton is rés fent lent :) ide is jól jönne egy betöltési sorrend :o))
https://invst.ly/90wos
tibbi60
tibbi60 2018. 10. 30. 08:53
Előzmény: #116569  sly36
#116587
jó reggelt! most értem csak ..igen ,nem gondoltuk volna...ma 2650-nél résecske futiban esetleg 2640-nél nem kéne lejjebb
-bubu-
-bubu- 2018. 10. 30. 08:43
Előzmény: #116582  -bubu-
#116586
 
Ma délelőtt jelenik meg az eurózóna harmadik negyedévre vonatkozó GDP-növekedési adatának első becslése. Az előzetes várakozások alapján a második negyedéves – éves bázison számított – 2,1 százalékos növekedés után visszafogottabb lehetett a lendület, 1,8 százalékos bővülésre számíthatunk, mely részben a magasabb bázisnak is köszönhető. A folyamat egybecseng az Európai Központi Bank várakozásaival, mely szerint az éves növekedés összességében 2 százalékos lehet, majd folyamatosan lassulhat, 2020-ban már csak 1,7 százalékos növekedést prognosztizál a jegybank. Ezt elsősorban a fokozódó munkaerőhiánnyal hozzák összefüggésbe, majd később a megtakarítási ráta emelkedése foghatja vissza a belső fogyasztást. A 2019-ben jó eséllyel szigorodó monetáris politika megdrágítja a vállalatok finanszírozását is, ez szintén lefelé mutató hatás a gazdasági növekedés szempontjából középtávon, de nagyobb visszaesésre nem számítanak.
Érdemes figyelemmel követni a német fogyasztói árindex októberi alakulását, melyet délután 14 órakor tesz közzé a Destatis. Most az előzetes értéket ismerhetjük meg, és a szeptemberben mért 2,3 százalék után, tovább emelkedhetett az infláció dinamikája, 2,4 százalékos értéket várnak éves bázison. Az Eurostat módszertana szerint számított, harmonizált fogyasztóiár-index szintén 2,4 százalékkal emelkedhetett éves bázison. 65-70 dolláros hordónkénti olajárfolyamot, és továbbra is élénk lakossági fogyasztást feltételezve, az éves átlagos infláció 2 százalék körül alakulhat Németországban, ami az eurózóna inflációja szempontjából sem másodlagos, hiszen az Európai Központi Bank csak 1,7 százalékos éves árnövekedést vár 2020-ig. A legutóbbi, szeptemberre vonatkozó adatközlés 2,1 százalékos növekedésről szólt, az éves átlagos infláció – szintén a fentieket feltételezve – 1,8 százalék felé közelíthet. Ugyanakkor a maginfláció továbbra is alacsony, ez jól mutatja, hogy elsősorban az üzemanyagárak növekedése okozza a fogyasztói árak emelkedését.
 
A kőolaj ára a múlt heti részvénypiacokkal párhuzamos esése tegnap tovább folytatódott, leginkább a kínai tőzsde és a kereskedelmi háború bizonytalansága és a kínai gazdaság lassulása miatt. Ebben a befektetők a globális energia igény további potenciális gyengülését látták még akkor is, ha az USA iráni olajszankciója szűkíti a globális olajkínálatot. A befektetők egyébként latolgatják, vajon Szaud Arábia és az olaj szövetségesei képesek lesznek-e pótolni a kieső iráni termelést, mivel a szankciók jövő héten élesednek. Jelenleg a WTI árfolyama 67,14 dollár, a Brent kőolajé 77,14 dollár.
 
Szeptemberben tovább csökkent a munkanélküliségi ráta Japánban, 2,4 százalékról 2,3 százalékra. Az igen kedvező munkaerőpiaci folyamatok ellenére továbbra is visszafogott az inflációs nyomás, a 2 százalékos jegybanki célszintet várhatóan csak 2020-ban sikerül elérni, addig fennmaradhat a jelenlegi, ultralaza monetáris politika. A Reuters meg nem nevezett jegybanki forrásokra hivatkozva arról írt, hogy a jegybank módosíthat a kötvényvásárlási programon, annak érdekében, hogy a valós piaci kereslet is megjelenjen, de a volatilitás elkerülése miatt nagyon lassan és fokozatosan vátoztatnak majd. A holnapi kamatdöntő ülésen nem számítunk érdemi változásra, de a programokkal kapcsolatos kommunikációra érdemes figyelni.
 
Az ING várakozása szerint a kínai feldolgozóipari beszerzési menedszer-index tovább csökkenhet, de az 50-es határérték felett maradhat. A csökkenés legfontosabb oka a kereskedelmi háború, a kínai exportőrök nem tudják teljesen átvállalni a megnövekedett költségeket, ugyanakkor a kormányzat a veszteség egy részét ellensúlyozni tudja az exportőröknek nyújtott adókedvezményekkel. A vezetés a belső fogyasztást is élénkíti, mivel annak bővülése elengedhetetlen a gazdasági növekedés ütemének fenntartásához. A Bloomberg felmérés szerint októberben 50,8 pontról 50,6 pontra süllyedhetett az index, az adatközlésre holnap hajnalban kerül sor.
 
Forrás: Bloomberg, Reuters, Equilor Elemzés
_Macika_
_Macika_ 2018. 10. 30. 08:39
Előzmény: #116584  sly36
#116585
trédernek már  végtelen )))
első elnöki év rally, másodikba vagyunk ez már nem rallys
sly36
sly36 2018. 10. 30. 08:35
Előzmény: #116576  _Macika_
#116584
2016 az még nem hosszútáv hónapos szintekben gondolkozva.
certibalazs
certibalazs 2018. 10. 30. 08:30
Előzmény: #116581  _Macika_
#116583
Kööszönöm
igen, semleges a legjobb szo ra
Csak nehogy vihar elotti csend legyen
-bubu-
-bubu- 2018. 10. 30. 08:29
Előzmény: #116574  _Macika_
#116582
 
Nagyot mentek tegnap az autógyártók részvényei, miután Kína jelentős adókedvezményt adhat az újautó vásárlásokra. A Bloomberg értesülése szerint a kínai kormányzat felére, azaz 5%-ra vágná le az autóvásárlások adókulcsát az 1,6 liternél nem nagyobb lökettérfogatú motorral szerelt típusok esetén. Az értesülések szerint a törvénytervezet elbírálási szakaszban áll, egyelőre nem született róla döntés. A kínai autópiac éveken át vitte a hátán a külföldi gyártók eladásait, azonban idén több mint két évtized után először eshetnek vissza az értékesítések éves bázison. Ez utóbbi részben az amerikai-kínai kereskedelmi háborúval is magyarázható. A szeptemberi újautó eladások 13%-kal 1,9 millió darabra estek vissza, míg az idei év első 9 hónapjában 1,1%-os csökkenés volt tapasztalható.
A kínai bejelentés mellett a Goldman minősítése is támogatta a Ford részvények szárnyalását. A Goldman Sachs elemzője több mint két év után semlegesről vételre módosította a részvények ajánlását, a célárfolyamot pedig 9 dollárról 12 dollárra emelte. A Goldman úgy látja, hogy a profittermelésben látott visszaesés ugyan még jövőre is fennállhat, azonban ez fordulópontot jelenthet és 2020-ra már növekedési pályára állhat a Ford. Ez utóbbit a Ford új észak-amerikai stratégiája és a globális modelleken elért költségmegtakarítások támogathatják.
 
Az Apple csütörtökön fogja közzétenni harmadik negyedéves számait. A fő kérdés, hogy az új iPhone modellek kompenzálni tudják-e a kereskedelmi háború nyomán csökkenő kínai keresletet. A harmadik naptári negyedévben csak tíz nap esik bele, amikor már forgalmazták az új készülékeket (XS, XS Max), azonban a piac ezen értékesítési számokat nagyítóval fogja szemügyre venni, mellyel következtetéseket próbál levonni az új termékek sikeréről. Az biztos, hogy nagy árréssel dolgozik a cég, kérdés hogy profit soron kompenzálni tudja-e a várhatóan csökkenő értékesítési volument. Olyan már előfordult korábbi negyedévekben, hogy csökkent a termék értékesítés, azonban az összetétel hatás miatt a magasabb profit tartalmú készülékek felé mozdult el az eladás. Az elemzői konszenzus 4,92 dollár egy részvényre jutó nyereséggel számol az elmúlt negyedévre, mely egy évvel korábban csupán 3,89 dollár volt. Az iPhone értékesítések elérhették a 100 milliós darabszámot
 
A Facebook az eddigi legnehezebb évéhez közeledik, az elemzők azt remélik, hogy újabb negatív meglepetésre már nem kell számítaniuk, és a bevételek a harmadik negyedévben elérik a 138 milliárd dollárt, ami 34 százalékkal haladhatja meg az egy évvel korábbi szintet. Az előrejelzések már tartalmazzák az elmúlt negyedév eseményeit a Facebook körül, a biztonsági problémákat, a szabályozói veszélyeket, a vállalat nehézségeit az amerikai választások körüli félreinformálás kiszűrésével kapcsolatban. A Facebook több, mint 200 milliárd dollárt vesztett a piaci értékéből a 2017 májusi rekord értéke óta. A Facebook havi aktív felhasználónak száma összesen 2,28 milliárdot tehet ki a harmadik negyedévben, túlszárnyalva a 2,23 milliárdos felhasználói bázist az elmúlt negyedévről. Ha a vállalat vissza tudja nyerni az emberek bizalmát a közösségi média iránt, és a hirdetési bevételek továbbra is befolynak, akkor a vállalatnak lesz pénze a biztonsági problémák kiküszöbölésére, ami jelentős befektetéseket igényelhet. Az RBC Capital Markets legutóbbi kutatása szerint azon Facebook hirdetők aránya, akik emelni tervezték a költéseiket, 49 százalékkal esett szeptemberben az egy évvel korábbi 66 százalékról. Másrészről viszont az Instagram jelentős hirdetési költéseket kap az RBC szerint.
 
Az IBM bejelentette, hogy összesen 34 milliárd dollárért felvásárolja a Red Hat Inc. vállalatot, mely részvényenként 190 dolláros vételárat jelent (a tegnapi kereskedést 45 százalékos emelkedéssel, 169,63 dolláron zárta a Red Hat). A két vállalat együttműködése két évtizedre nyúlik vissza, a felvásárlást követően a Red Hat menedzsmentje a helyén marad, megtartják a jelenlegi vállalati kultúrát és a vezetési modellt, az IBM felhőrészlegébe, a Hybrid Cloud-ba tagozódnak be. A bejelentés szerint az IBM az akvizíció miatt nem fogja csökkenteni az osztalékát, ugyanakkor a 2020-ban és 2021-ben nem lesz részvényvisszavásárlás. A felvásárlás a tervek szerint 2019 második felében kerül lezárásra, ugyanakkor mivel a szabályozó hatóságok, és a Red Hat részvényeseinek jóváhagyására is szükség van, 10 százalékos diszkonton forog a Red Hat árfolyama a felvásárlási árhoz képest. Az IBM árfolyama több mint 4 százalékkal esett a tegnapi kereskedésben, mivel egyes befektetők túlzottan magasnak tarthatják a felajánlott összeget.
 
A francia BNP Paribas túlszárnyalta az elemzői várakozásokat profit soron, 2,1 millió eurót érve el a várt 1,97 millióhoz képest. Összehasonlítva az előző év azonos időszakának 2,04 millió eurós eredményéhez kissé árnyalja a bank eredményességének képet. Bevételek tekintetében a mostani 10,35 milliárd euró 0,4 százalékkal elmarad az egy évvel korábbitól, igaz egyedi tételek okozták az elmaradást. A továbbra is alacsony kamatkörnyezet hatását némiképp ellensúlyozta az sikeres üzletfejlesztés, elsősorban a specializált, nemzetközi pénzügyi szolgáltatások terén. A költség oldal a bevételeket meghaladóan emelkedett, különösen a nemzetközi üzletfejlesztéshez köthetően. A bank vezetője Jean-Laurent Bonnafé szerint, bár az európai kamatkörnyezet egyelőre nem kedvező, a kedvező gazdasági környezet segíti a bank terjedését, és lehetőséget ad, hogy bevételeit specializált területekre összpontosítsa.
 
A Deutsche Lufthansa eredménye elmaradt a várakozásoktól, köszönhetően az megnövekedett üzemanyag költségnek, ami a kőolaj világpiaci árának megugrásával jelentős terhet jelent a légitársaságoknak. Bevétel soron 9,9 milliárd eurós eredménye enyhén az előző évi 9,81 millliárd felett alakult. Az éves adózás előtti profitvárakozását továbbra is fenntartja a Lufthansa. A cégvezető előrejelzése alapján 2018 üzemanyag költsége 850 millió eurót tesz ki várhatóan, de nem ez lesz a csúcs, 2019-ben 900 milliót fognak kerozinra költeni. A legnagyobb német légitársaság szerényebb, 8 százalékos útvonal bővítést prognosztizál a téli szezonra, ami elmarad a versenytársainak a 10 százalékos tervezett bővítésétől. Mivel a Lufthansa idén sokat profitált az Airberlin csődjéből, így jövő nyárra még kisebb kapacitás bővítés van tervben, mindössze 3,8 százalék. Jövőre várhatóan a jegyek árán is emel a társaság, miután már idén nyáron is a áremelésről beszélt.
 
Forrás: Bloomberg, Reuters, Equilor Elemzés
_Macika_
_Macika_ 2018. 10. 30. 08:26
Előzmény: #116577  certibalazs
#116581

Topik gazda

aktív fórumozók


friss hírek További hírek