Jönnek a külföldi papírok
Ezen a héten – várhatóan holnap – indul a Budapesti Értéktőzsde új piaca, a BÉTa, ahol európai uniós szabályozott piacokon már bevezetett külföldi értékpapírok válnak elérhetővé a befektetők számára. A BÉT pénteken a honlapján közzétette azoknak a részvényeknek a nevét, amelyeket november 15-ével regisztrál a BÉTa piacra. Ezek a következők: BASF, BMW, Banco Santander, Commerzbank AG, Deutsche Bank AG, E.On AG, Nokia, Siemens, ThyssenKrupp, Total.
Felesleges a félelem, nem minősítenek le csak ijesztgetik a "fülkeforradalmárokat", közben jól teljesítenek a HUF a csillagos égben, állam kötvények hozamai elérik az olaszokét, azzal a különbséggel, hogy a magar állam papírok a kutyának sem kellenek. OTI a héten simán eléri 3700-at.
Sziasztok! egy ideje olvasgatom ezt a topikot! Teljesen kezdő vagyok, Úgy érzem emiatt hogy sokat tanultam, meg nem is mint a mesében:) Legyetek szívesek ne nevessetek ki ha esetleg számotokra egyértelműt kérdezek! Az elmúlt hónapok alapján teljesen orosz rulettnek tűnik ez a fajta kereskedési mód... Sok kis "váratlan" f...ság miatt elmozdulnak a dolgok Pl.: Tüsszent egyet a Szűzmária, a görögök hülyét csinálnak egész európából egy nap akár többször is... Öreg rókák-rókanék mit tapasztaltok? Mindíg ez van? Mi kell a sikeres kereskedéshez? Azt hiszem a hidegvér a legfontosabb... Vagy tévedek?
Rosszúl látod az a csökkenő trend korrekciója is lehetne és utána folytatódhatna a csökkenés ,ám a divergencia miatt ,nagy momentumot kapott fölfelé...
Tökéletesen egyetértünk......ez így van ,Én is a divergenciát figyelem a Bollinger band-on belüli chartalakzatokkal ,mozgóátlagokkal fűszerezve......nagy leszúrás és megindúl az ellenkező irányba ,közben összeszűkűl a band leesik a forgalom ,összeszedik a longosok stoppjait és mehet fel a legkisebb ellenállás irányába.
Más komolyan mondom elő kellene fizetnem a REUTERS -re ott első kézből jönnk a hírek,az a tuti .....szerintem.