Topiknyitó: Lujoska 2016. 10. 20. 10:38

Orosz propagandaoldalak  

Itt az orosz propagandaoldalakat lebuktató alkalmazás



link



Ezerrel tolják az álhíreket, céljuk a minél nagyobb zűrzavar, az indulatok gerjesztése és az EU bomlasztása.



Soha nem látott fordulatszámon pörögnek az interneten, különösen a Facebookon az álhíreket gyártó és a burkolt propagandát toló kamuoldalak. Vannak, amik helyi dolgokkal foglalkoznak, ilyen volt például a csecsemőtolvajok kiengedéséről, vagy az Intersparok megszűnéséről szóló írás.



Könnyű elhinni az álhíreket

De vannak ezeknél húzósabb témákkal foglalkozók, mint például azok, amik a menekültek ügyét akarják kihasználni, és az amúgy is meglévő hisztériát fokozni. És vannak a politikai propagandaoldalak, amik között a legtöbb az orosz, putyini propagandát tolják. Ezek azok, ahol máshol, máskor történt eseményekről készült fotókat használnak fel, álhíreket gerjesztenek a migránsok pusztításáról, és mellette Oroszországot és Putyint az igazság és az erő őrének mutatják be.



Jelenleg ezeket a propagandaoldalakat tartják nyilván:

hungarian.ruvr.ru



hunsor.se



adatlistazo.hu



aktiv-blog.net



atomenergiainfo.hu



balrad.com



bejegyzes.com



civilkontroll.com



debmedia.hu



elkepeszto.net



magyarifjak.org



hir.club



hirtop.in



hirado.top



hirarena.eu



hircentrum.top



hirek.in



hirek.top



hirekonline.net



hirexpressz.top



hirhatar.hu



hirkert.info



hirkozpont.eu



hirlistazo.com



hirma.info



hirmagazin.eu



hironline.club



hirportal.info



hirtrafik.top



hirvilag.eu



hunhonlap.hu



huntv.info



hunhir.hu



hunhir.info



impulzus.net



internetfigyelo.wordpress.com



jovonk.info



kho.jobbikhosting.com



kitartas.net



kulfoldiapro.com



legfrissebb.info



ma.hu



magyarmegmaradasert.hu



magyarno.com



magyartudat.com



maivalosag.com



meteon.org



mindenegyben.net



mindenegyben-blog.net



mindenegybenblog.com



mokazona.eu



napimigrans.com



napihirozon.eu



nemadomahazamat.hu



nemzetibulvar.hu



nemzeti.net



nemzetihirhalo.hu



nemzetiarcvonal.net



netbulvar.com



netbulvar.eu



netceleb.eu



netceleb.hu



nethir.com



orientalista.hu



oroszhirek.hu



paxhungarica.org



rapidpress.info



realzoldek.hu



simsim.eu



sokkaljobb.hu



szabadriport.wordpress.com



thenews.hu



titkolthirek.hu



totalcar.top



tvhir.com



videohirek.com



vilaghalo.info



vilagom.hu



xcore.in



www.hidfo.net



www.adatlistazo.hu



hidfo.ru



link
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Bekre_Pal
Bekre_Pal 2019. 08. 11. 14:44
Előzmény: #674  Lujoska
#675
illiberális unliberalizmus
Lujoska 2019. 08. 10. 15:28
#674
Élőben közvetítette az orosz ellenzéki politikus, amint rohamrendőrök törnek be a lakásába
Rég volt ekkora tüntetés- és állami erőszakhullám Oroszországban, mint az elmúlt hetekben. A helyi választási bizottság elutasította, hogy független jelöltek indulhassanak a szeptemberi önkormányzati választásokon, mire ellenzéki politikusok és szimpatizánsaik tüntetni kezdtek, a rendőrség pedig százával tartóztatja le a résztvevőek. Az eseményekről itt írtunk bővebben.
Lujoska 2019. 06. 25. 16:24
#673
Oroszország folytatja a haditechnika karbantartását Venezuelában, ennem a programnak a keretében szállt le orosz katonai gép a dél-amerikai országban - jelentette ki Szergej Rjabkov orosz külügyminiszter-helyettes kedden a TASZSZ hírügynökségnek.Rjabkov a hírügynökség honlapján is ismertetett nyilatkozatában megerősítette azt a korábban megjelent sajtóértesülést, amely szerint az orosz légierő egy Il-62-es repülőgépe hétfőn leszállt a venezuelai főváros, Caracas melletti Maiquetía nemzetközi repülőtéren. "Igen, így van. Ezzel annak a haditechnikának a karbantartását folytatjuk, amelyet korábban szállítottunk Venezuelának a haditechnikai együttműködés keretében" - kommentálta a Reuters hírügynökség által az orosz gép venezuelai leszállásáról közölt hírt Rjabkov. "Ez az együttműködés minden szempontból átlátható és nem hordozza magában a regionális vagy bármely más helyzet destabilizálásának elemeit" - tette hozzá.Márciusban az orosz légierő két gépe érkezett Venezuelába, fedélzetükön orosz biztonsági tisztségviselőkkel és száz katonával. Washington emiatt azt vetette Moszkva szemére, hogy felelőtlenül kiélezi a helyzetet a válsággal küszködő dél-amerikai országban.Donald Trump amerikai elnök akkor felszólította Oroszországot, hogy vonja ki összes katonáját Venezuelából. Az orosz külügyminisztérium azt felelte, hogy a repülőgépek mindössze olyan szakértőket szállítottak, akik fegyvereladásról szóló szerződések ügyében érkeztek Venezuelába.A dél-amerikai országot súlyos gazdasági, társadalmi és politikai válság sújtja. A belpolitikai válság januárban mélyült el, miután Juan Guaidó ellenzéki vezető az alkotmányra hivatkozva Venezuela ideiglenes elnökévé kiáltotta ki magát a hivatalban lévő venezuelai államfő, Nicolás Maduro elleni egyik tüntetésen.Noha Guaidót mintegy ötven ország elismerte Venezuela ideiglenes elnökének, köztük az elsők között az Egyesült Államok, más országok - például Oroszország - továbbra is Madurót tartják a latin-amerikai ország törvényes vezetőjének, és a Venezuelában jelentős hatalmi tényezőt formáló hadsereg hivatalosan továbbra is mellette áll.
Lujoska 2019. 06. 19. 17:20
Előzmény: #666  SeldonKuper
#672
Lemoshatatlanul Moszkvára ég a maláj gép lelövése – megvannak a gyanúsítottakA holland vezetésű nemzetközi vizsgálócsoport megnevezte azt a négy embert, aki a vádak szerint meghatározó szerepet játszott az Amszterdamból Kuala Lumpurba tartó maláj gép lelövésében, 2014. júliusában. A katasztrófában 298 ember vesztette életét. A vizsgálócsoporttal egy napon a Bellingcat oknyomozó portál is közzétette gyanúsítottjai nevét. Valamennyien olyan személyek, akik kapcsolatban álltak Moszkvával, illetve a kelet-ukrajnai szakadárokkal.
Lujoska 2019. 06. 16. 10:42
#671
Országos tévében most először volt látható az a pillanat, amikor az utolsó szovjet katonák 1991. június 19-én elhagyták magyarországi főhadiszállásukat.RUSZKIK HAZA!
https://hvg.hu/itthon/20190615_viktor_silov_szovjet_csapatok_kivonulas_fokusz_plusz_zambo_laszlo
SeldonKuper 2019. 06. 15. 12:12
Törölt hozzászólás
#670
Lujoska 2019. 06. 15. 12:05
#669
Üzenetet hozott Moszkvából Peter Pellegrini kormányfő, amely szerint Oroszország nem változtat az 1968-as bevonulás megítélésén.
Voltak már hasonló kezdeményezések Oroszországban, a mostani azért nyugtalanítóbb, mert a beterjesztés előtt kerekasztalt hívtak össze az orosz kommunisták, melyen részt is vettek más pártok képviselői, sőt az orosz külügyminisztérium is képviseltette magát, és bizony elfogadásra javasolták a képviselőknek a tervezetet.Ami pedig a legfelháborítóbb, hogy egyébként az orosz állami propaganda is masszívan támogatja az ilyen kezdeményezéseket, ennélfogva pedig a lakosság is helyesli azokat.Ha a duma ebben a formában elfogadná a javaslatot, akkor tulajdonképpen azt mondaná ki: Ha megkívánná a helyzet, akkor ugyanezt tennénk most is. Bár a hivatalos orosz biztonságpolitikai stratégiákban természetesen ez nem szerepel, de az orosz befolyásolási igyekezet ugyanúgy jelen van Szlovákiában és más államokban ma is, mint valaha. És úgy gázol át a szuverenitásunkon, mint egykor az orosz tankok az országon.
Nem beszélve arról, hogy néhány politikusunk úgy viselkedik, mintha a farzsebében már ott lenne egy reszkető kézzel írt meghívólevél, Moszkvának címezve.
Lujoska 2019. 06. 15. 09:33
#668
Az európai parlamenti választások nem voltak mentesek a félrevezető információktól, főként orosz forrásokkal kapcsolatban álló külső és belső szereplők megpróbálták befolyásolni a szavazókat és a választások eredményét – közölte az Európai Bizottság a dezinformáció elleni küzdelem terén elért eredményekről pénteken kiadott jelentésében.Mint írták, a választások előtt több olyan összehangolt fellépésre is fény derült, amelyek célja az volt, hogy ellentéteket szító anyagokat terjesszenek online platformokon, például internetes robotokon és hamis felhasználói fiókokon keresztül.Egyértelműen látszik azonban, hogy a tényellenőrző újságírók és platformok, nemzeti hatóságok, valamint a civil társadalom bevonásával hozott uniós intézkedések segítettek a támadások elhárításában és a demokratikus folyamatok megzavarására irányuló kísérletek leleplezésében. (MTI)
SeldonKuper 2019. 06. 14. 07:59
Törölt hozzászólás
#667
SeldonKuper 2019. 06. 14. 07:20
Előzmény: #665  euler
#666
Mindent bele Putyinkák! 
Megy itt a propaganda, csak a valóságtól elrugaszkodva!
Hazudni éjjel nappal azt nem elfelejteni.
Az egyetlen valós hírt törölte a hozzánemértő propagandista.
euler
euler 2019. 06. 13. 22:52
#665

Köszönöm az előző hsz törlését. Így kell ezt.
.
Egy példát hoznék arra, hogy az elszabadult propaganda is okozhat olyan hatásokat, amikor maga a rendszer kénytelen korrigálni, mert úgy ítéli meg így kisebb a kár (nevezetesen Putyin népszerűségvesztése), annál mint amit egy oknyomozó újságíró okozhat a rendszernek.
Persze ehhez kellett az újságíró társadalom egységes fellépése is.
Putyin ijesztő ellenállással szembesült, bele is zavarodott a rendszer
SeldonKuper 2019. 06. 13. 21:12
Törölt hozzászólás
#664
Lujoska 2019. 05. 14. 19:32
#662
Az orosz titkosszolgálatok szócsövének számító RT America nevű tévéadó hírműsora a minap arról számolt be, hogy az ötödik generációs mobilnet-hálózat, amelyet az elkövetkező hónapokban fognak a világ számos országában beindítani, halálos lehet az emberekre. A New York Times beszámolója szerint a tudósítás címe ez volt: Egy veszélyes kísérlet az emberiségen.
A lapnak nyilatkozó szakértők egyáltalán nem lepődtek meg, hogy az orosz kormány a nyugati embereket célzó, rendszeresen álhíreket sugárzó médiafelületein ezt az összeesküvés-elméletet is felhasználja a társadalmi feszültségek fokozására (hiszen minden mással ugyanígy tesznek). Kiemelik, hogy a mainál jelentősen gyorsabb mobilinternetes hálózatok jókora gazdasági és katonai előnyt kölcsönöznek majd azoknak az országoknak, amelyek minél gyorsabban képesek kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.
AZ OROSZ KORMÁNYT MI SE TENNÉ BOLDOGABBÁ, MINT HA A NYUGATI ORSZÁGOK AZ ÁLHÍREKTŐL MEGRETTENT EMBEREK ÉRTELMETLEN TILTAKOZÓAKCIÓI MIATT KÉSLEKEDNÉNEK AZ 5G INSTALLÁLÁSÁVAL.
Az RT Americát az amerikai titkosszolgálatok a 2016-os amerikai elnökválasztásba való orosz beavatkozás egyik központi szerepet játszó médiumaként azonosították. Így valójában nem is meglepő, hogy felületein megjelenhettek azok az senki által nem bizonyított állítások, miszerint az 5G az összes elképzelhető halálos kór kiindulópontja lesz.
Az orosz propaganda jól megválogatja, hogy különböző célcsoportjainak pontosan milyen üzeneteket közvetítsen. Miközben az amerikai tévénézőket riogatják az 5G-vel, addig otthon persze egy szót sem ejtenek erről. Ugyanis kissé visszás lenne ez azután, hogy februárban
VLAGYIMIR PUTYIN ÜNNEPÉLYES OPTIMIZMUSSAL ÁTITATVA RENDELTE EL AZ OROSZ 5G HÁLÓZAT MIELŐBBI AKTIVÁLÁSÁT.
Lujoska 2019. 05. 04. 18:24
#661
Twitterorosz propaganda 677 ezer twitterezőt hálózott be az orosz propaganda 2018. január 21. vasárnap - 16:34677 755 embernek küld emailt a Twitter, hogy figyelmeztesse őket: orosz propaganda fiókokkal kerültek kapcsolatba. Olyanokkal, amik például a szentpétervári Internet Research Agencyhez (IRA) köthetőek
677 755 embernek küld emailt a Twitter, hogy figyelmeztesse őket: orosz propaganda fiókokkal kerültek kapcsolatba. Olyanokkal, amik például a szentpétervári Internet Research Agencyhez (IRA) köthetőek, amik bizonyítottam megpróbáltak beavatkozni a 2016-os amerikai választásokba.
A Twitter 1062 IRA-hoz köthető fiókot azonosított, ezzel pedig 3814-re nőtt az orosz propagandafiókok száma, melyek 10 hét alatt 176 ezer tweetet posztoltak ki a választások alatt. Ezen kívül a szolgáltató 50 258 orosz automatizált fiókot is azonosított, amik folyamatosan választással kapcsolatos anyagokat szórták tele a felületet.
A figyelmeztető emailt kapók között van többek között Donald Trump Jr., Kellyanne Conway fehér házi tanácsadó, Michael Flynn, Trump korábbi nemzetbiztonsági tanácsadója és fia, valamint Gorka Sebestyén is.
Lujoska 2019. 02. 15. 20:38
#660
Az Egyesült Államok azt tervezi, hogy oroszbarátsága miatt eltávolítja a hatalomból Orbán Viktor magyar miniszterelnököt, úgy ahogy azt Venezuelában Maduróval tették - foglalja össze a StopFake.org cikke az orosz propagandagépezet cikkeit, melyekkel Mike Pompeo amerikai külügyminiszter látogatása előtt "informálták" az orosz lakosságot.
elemes
elemes 2019. 02. 11. 10:58
#659

érdekesség:
.
https://index.hu/techtud/2019/02/11/oroszorszag_levagja_magat_a_globalis_internetrol/
.
erről már írtam pár hónapja, hogy a nagy BGP routerekben egy ideje már benne van egy funkció, ami hasonlít a magyarországi déli határzárhoz, csak éppen oroszországot és kínát "veszi körbe" és mindenféle deep packet inspection-t alkalmazó kapukon keresztül engedi át a forgalmat. ez jelenleg nem aktív, de az oroszok eléggé befostak tőle mert ha mondjuk a NATO egy hadgyakorlat keretében bekapcsoltatja ezt a funkciót az orosz internet térdre esik. ez nem lenne ANNYIRA fájdalmas mintha ugyanez nyugateurópában történik, de azért megéreznék.
.
szóval erre a virtuális határkerítésre válaszul elkezdtek kiépíteni egy párhuzamos infrastruktúrát. ennek gyenge pontja hogy még mindig amerikai routerek vannak benne, de ezeknek legalább a felügyelete lesz orosz kézben és ez egyfajta biztonságérzetet kölcsönöz.
hatosa 2019. 02. 07. 17:12
Törölt hozzászólás
#658
hatosa 2019. 02. 07. 16:39
Törölt hozzászólás
#657
Lujoska 2019. 02. 07. 16:33
#656
Az Európa Tanács azt akarja, hogy hat különböző nem képviselői legyenek jelen az orosz delegációban – adta hírül felháborodva az orosz állami média múlt héten. Az orosz parlament külügyi bizottságának elnöke, Leonyid Szlutszkij szerint „ez provokáció, amivel azt akarják elérni, hogy az oroszok kivonuljanak az Európa Tanács parlamenti közgyűléséből” – számolt be a Polygraph, az Amerika Hangja és a Szabad Európa álhírvadász oldala. A hír nyilvánvaló hazugság volt, de erősítette azt az orosz propaganda által terjesztett képet, miszerint Európa egy erkölcsi fertő.


 „hat nem” elmélete lett a harmadik legnépszerűbb téma január 9-én az orosz médiában, és a legnépszerűbb vitatéma az orosz közösségi médiában a mediametrics.ru szerint. Az EU álhírellenes csapata, az East Stratcom Task Force emlékeztet: az orosz propaganda előszeretettel terjeszti, hogy Európa erkölcsi válságban van, és a „hat nemről” terjesztett dezinformáció is ennek a része.A dezinformáció forrása Pjotr Tolsztoj, az orosz parlament alelnöke volt, akinek saját politikai megmondóműsora is van a Pervij Kanal tévécsatornán. Tolsztoj volt az, aki közölte: az Európa Tanács parlamenti közgyűlésének egy levele azt követeli, hogy az orosz delegációban „legalább hat nem” képviseltesse magát.
elemes
elemes 2019. 02. 02. 23:43
Előzmény: #654  Lujoska
#655
az orosz nép ezt elhiszi.
.
pont úgy, ahogy a magyar nép elhiszi a migránsos rémtörténeteket.
.
pont úgy, ahogy száz éve elhitték a zsidós rémtörténeteket.
.
pont úgy ahogy háromszáz éve Salemben elhitték a boszorkányos történeteket.
.
szóval orbán vagy putyin még csak nem is géniusz - egyszerű receptből főznek
Lujoska 2019. 02. 02. 12:24
#654

Az orosz propaganda nemrég arról értekezett, hogyan osztották fel maguk között Nyugat-Ukrajnát európai uniós szomszédai. A Rosszija-1 tévécsatornán bemutatott infografika alapján Románia, Lengyelország és Magyarország már gyakorlatilag le is rohanták szomszédjukat – mutatott rá az Európai Unió álhír-ellenes csapata, az East StratCom Task Force, írja az Átlátszó. „Kijev különcködése máris az ország széteséséhez vezetett. Mióta a huszadik század elején Kárpátalja egy ideig Magyarországhoz tartozott, Budapest vissza akarja szerezni a felügyeletet a terület felett” mondta a Rosszeikja-1 orosz tévécsatorna műsorvezetője a múlt hónap végén egy politikai műsorban. Majd hozzátette, hogy „A déli részek sem teljesen történetileg ukránok”, a „lengyelek pedig rajta tartják a szemüket az ukrán Galícián”.Az orosz műsor ezután egy grafikán azt sugallta, hogy Románia, Lengyelország és Magyarország már el is foglalta Nyugat-Ukrajna egy részét, épp csak egy kis rész maradt szabadon Kijev körül.Az orosz propaganda tehát úgy tesz, mintha a nyugati országok támadtak volna Ukrajnára. Sőt, sértették volna meg annak területi integritását, miközben épp Oroszország tett így.
http://www.magyartudat.com/orosz-allami-teve-sugalmazza-magyarorszag-elfoglalta-karpataljat/
elemes
elemes 2019. 02. 01. 13:59
Előzmény: #649  Lujoska
#653
szerencsére magáncég, így nem kell bíróság előtt bizonyítania. ami sárga és hápog az kacsa.
hatosa 2019. 02. 01. 12:55
Törölt hozzászólás
#652
Lujoska 2019. 02. 01. 12:42
Előzmény: törölt hozzászólás
#651
Lettország három hónapra felfüggesztette az Rosszija RTR orosz nyelvű tévécsatorna sugárzását – jelentette be a balti ország médiahatóságának sajtószolgálata csütörtökön.Lettország nem fogja eltűrni a Kreml propagandáját területén, s ez világos jelzés a barátságtalan országok és erők számára, megvédtük és a jövőben is meg fogjuk védeni információs terünket– hangsúlyozta Ivars Abolins, a hatóság szóvivő helyettese.A hatóság szerint a gondok a Rosszija RTR Este Vlagyimir Szolovjovval és 60 perccímű műsoraival voltak, amelyek Ukrajnával foglalkoztak.Lényegtelen, hogy melyik ország vagy nép ellen irányul a súlyos szabálysértésnek minősülő háborús, illetve gyűlölködő uszítás, mert ez ellen a médiahatóság szigorúan fel fog lépni– mondta Patriks Griva, a hatóság szóvivője.
hatosa 2019. 02. 01. 12:36
Törölt hozzászólás
#650
Lujoska 2019. 02. 01. 12:07
#649

A Facebook és a Twitter bejelentette: Iránhoz, Oroszországhoz és Venezuelához köthető profilokat távolított el.A Facebook és a Twitter helyi idő szerint csütörtökön bejelentette, hogy Iránhoz, Oroszországhoz és Venezuelához köthető, kampánycélokat szolgáló profilokat távolított el közösségi platformjáról.
A Facebook közleménye szerint a manipulatív kampányoldalak elsöprő többsége Iránból származott, és nem csupán az Egyesült Államokat, hanem más országokat is célba vett, köztük például Franciaországot.Az eltávolított profilokat 26 különböző országban azonosították be, és nem csak a Facebookon, hanem a cég tulajdonában lévő Instagramon is.A közösségi platform 783 oldalt szüntetett meg. Olyan csoportok vagy egyéni profilok oldalait, amelyek az iráni kormányzat álláspontját ismételték olyan kényesnek ítélt ügyekben, mint a palesztin-izraeli konfliktus, Szíria, vagy a jemeni polgárháború.
A Twitter 418 oldal megszüntetését jelentette be.
Állítása szerint mindegyiket az orosz Internet Research Agency nevű, hamis híreket gyártó cég működtette,
bár a cég közölte: nem tud közvetlen kapcsolatot bizonyítani a profilok és az orosz trollgyár között.A Facebook és a Twitter megítélése szerint a blokkolt profilok többsége olyan üzeneteket közvetített, amelyek a megcélzott ország társadalmának megosztására, vagy a feszültségeinek felerősítésére irányultak.Mindazonáltal Nathaniel Gleicher, a Facebook kiberbiztonságért felelős vezetője csütörtök este egy telekonferencián leszögezte: a vállalat nem tudja egyértelműen és minden kétséget kizáróan megállapítani, hogy ki vagy kik állhatnak a kampányoldalak hátterében. Többször is elismételte, hogy óvatos ennek megítélésében. A szakember nem kívánt arról sem nyilatkozni, hogy vajon mi lehetett a kampányoldalak működtetőinek szándéka.Mindkét közösségi platform közölte: az eltávolított oldalakról értesítették az amerikai bűnüldöző szerveket, valamint az érintett országok törvényhozóit is.
Lujoska 2019. 01. 25. 13:41
#648
Európának meg kell védenie magát az orosz fenyegetéstől, valamint a Putyint kiszolgáló EU-s tagállamok kormányaitól. Ezért nem engedhetjük meg, hogy orosz propagandát, vagy EU-ellenes álhíreket közvetítsenek az uniós állampolgároknak. Az ötlet nem újkeletű: Jakob von Weizsäcker német EP-képviselő is felvetette már az ötletet,  hogy hozzon létre az EU egy saját csatornát, hogy „ellensúlyozzák a hazugságokat” és „megvédjék a demokráciát”. De tekinthetjük előképnek a Szabad Európa Rádiót, illetve a BBC World Service-t is – egyiknek sincs már magyar adása. Egy egységes európai média megteremtésére is történt már kísérlet. Az Euronews egy jó kezdeményezés volt, azonban jelenleg már többségében egy egyiptomi üzletember tulajdonában van, amely pont ezért ki van téve a tulajdonos kénye-kedvének. Az uniós közmédia akkor válthatja be a hozzá fűzött reményeket, ha teljes egészében a közösség tulajdonában van, az elnökét pedig az az intézmény kellene, hogy megválassza, amelynek a legközvetlenebb felhatalmazása van az európai polgárok által a közös ügyek meghatározására, vagyis az Európai Parlament. Költségvetését közvetlenül az uniótól kell kapnia, ennek előteremtésére vagy már meglévő forrásokat kell átcsoportosítani, vagy – ahogy Jakob von Weizsäcker is felveti – az EU területén működő médiaóriások bevételeinek pár százalékát kell elvonni.
PusztaPutyin
PusztaPutyin 2019. 01. 22. 21:57
Előzmény: #646  Lujoska
#647
dagipéter benézte látszólag. de lehet, hogy moszkvában mostanában az lmbtq lesz az új шорош
Lujoska 2019. 01. 22. 21:52
#646
Az Európa Tanács azt akarja, hogy hat különböző nem képviselői legyenek jelen az orosz delegációban – adta hírül felháborodva az orosz állami média múlt héten. Az orosz parlament külügyi bizottságának elnöke, Leonyid Szlutszkij szerint „ez provokáció, amivel azt akarják elérni, hogy az oroszok kivonuljanak az Európa Tanács parlamenti közgyűléséből” – számolt be a Polygraph, az Amerika Hangja és a Szabad Európa álhírvadász oldala. A hír nyilvánvaló hazugság volt, de erősítette azt az orosz propaganda által terjesztett képet, miszerint Európa egy erkölcsi fertő.

A „hat nem” elmélete lett a harmadik legnépszerűbb téma január 9-én az orosz médiában, és a legnépszerűbb vitatéma az orosz közösségi médiában a mediametrics.ru szerint. Az EU álhírellenes csapata, az East Stratcom Task Force emlékeztet: az orosz propaganda előszeretettel terjeszti, hogy Európa erkölcsi válságban van, és a „hat nemről” terjesztett dezinformáció is ennek a része.A dezinformáció forrása Pjotr Tolsztoj, az orosz parlament alelnöke volt, akinek saját politikai megmondóműsora is van a Pervij Kanal tévécsatornán. Tolsztoj volt az, aki közölte: az Európa Tanács parlamenti közgyűlésének egy levele azt követeli, hogy az orosz delegációban „legalább hat nem” képviseltesse magát.
Ám amikor az ET nyilvánosságra hozta a kérdéses levelet, kiderült, semmi ilyesmi nem volt benne. A sablonlevélben többek közt az állt: a delegációkat úgy kell összeállítani, hogy abban tisztességes módon képviseltesse magát minden politikai párt, illetve hogy a delegációban az „alulreprezentált nemnek legalább olyan arányban kell megjelennie, mint amekkora arányban az adott ország parlamentjében képviselteti magát.”Tolsztoj ennek nyomán a Facebookon ismerte el, hogy hibázott a nemek számát illetően. „Természetesen nincs hat nem, csak kettő – férfi és nő. Minden más egyén rajtuk kívül „alulreprezentált nem”, gender, az ET parlamenti közgyűlése pedig épp erre utal. Azt még nem döntöttük el, honnan szerzünk ilyeneket” írta szarkasztikusan Tolsztoj.A BBC orosz adása megkereste Tolsztojt, akinek sajtósa annyit válaszolt:
fordítási hiba történt.
PusztaPutyin
PusztaPutyin 2019. 01. 22. 15:48
Előzmény: törölt hozzászólás
#645
Ugyanazt a cikket olvastuk vajon? Hm.
Zsombor888 2019. 01. 22. 15:14
Törölt hozzászólás
#644
Lujoska 2019. 01. 22. 15:09
#643

!!!
Az európai parlamenti választások közeledtével az Európai Unió egy új mechanizmust kíván életbe léptetni az álhírek, hamis hírek elleni küzdelemre – többek között ennek a részleteiről tárgyaltak az európai uniós külügyminiszterek hétfőn Brüsszelben.
https://index.hu/kulfold/eurologus/2019/01/21/szijjarto_nemcsak_oroszorszagbol_jonnek_alhirek/
Nertárs 2019. 01. 21. 12:59
Törölt hozzászólás
#642
hatosa 2019. 01. 21. 12:57
Törölt hozzászólás
#641

Topik gazda

Lujoska
3 2 5

aktív fórumozók


  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek