"nem meglepő, hogy a nálunk ismert építőipari cégek nem akartak önállóan indulni a tenderen, vagy csak kínai partnerrel együtt, hiszen "a kínai szakemberek részvételével kialakított közbeszerzési kiírás ugyanis számos sajátosságában az ázsiai ország cégeinek kedvező feltételeket tartalmazza" - írják. De az is erre utal, hogy az európai szokástól eltérően nem külön-külön kérnek ajánlatot a megvalósítási tanuémányra, tervezésre, engedélyeztetésre, építésre, hanem mindenre egyben." Akár benne is lehetünk ez alapján.
Egy_kezdo: Amennyiben a következő feltételekre van megoldásuk, akkor nem lesz nagy esés: Zárás körül derült ki a Belgrád-Budapest vasútvonal pályázata: "A közbeszerzésben egyébként 3 jelentkezőt fognak kiválasztani szakmai kvalitásaik alapján, akikkel utána tárgyalni fognak. Csak nagy cégek jelentkezhetnek, kell ugyanis legalább 150 milliárd forintnyi árbevétel az elmúlt öt évből, hasonló típusú vasútépítésből. Vagy a cég vezetőjének kell, hogy legyen 150 kilométernyi hasonló vasútépítési tapasztalata az elmúlt 10 évből. Január 19-ig lehet leadni pályázatokat...Amennyiben nem lesz megoldásuk, akkor tudni fogjátok, hogy mi volt a fentiekre spekuláló egy darab mo-i árfolyam-karbantartó cég mai záróban elkezdett művelete... Természetesen találhatnak más projekteket és akkor fel spekuláció az árfolyam-karbantartó brokicég részéről ismét indul.Sok sikert mindenkinek.
Az Opust mocskolók kedvéért: meg lehet nézni, hogy pl. a Futuraqua milyen áron hajtja végre a tőkeemelést és az Opi, KOnzum milyen áron tette mindezt...
OPUS Global Nyrt.