Elvileg,de itt akkora alulértékeltség van.... 3K az egy minimális célár nálam év végére,de ennek tovább kell majd tavasszal menni annál is! A korrekciót éljük ma,annyi a különbség,hogy megveszik. Ha állandóan megveszik,attól még korrekciós nap van!
Jo megjegyzes. Harom esetben ketszer valoban erre kell szamitani: ha RSI 80 fole megy, korrekcio jon. De most, MOL esete eppen a harmadik eset. . Egyreszt mert nyilvanvaloan wave(3 of 3) van, es olyankor az RSi es mas oscillatorok nem mukodnek. , Masodszor, mert MOL "lemaradast behozo" pozicioban van. Az olajos cegek indexe, XOP (vagy XLE) a tavaly novemberi fordulat ota mesze megelozte MOL emelkedeset. MOL durvan lemaradt (emlekszunk miert?) hozzajuk kepest. Es most probalja meg behozni ezt a lemaradast. . . http://keptarhely.eu/view.php?file=20211013v00xvkhas.jpeg . XOP-hez kepest a lemaradas 70% (!), de meg XLE-hez kepest is 15%. Igy nezve MOL eleg biztosan emelkedni tud +15%-ot hogy XLE-vel lepest tartson, az pedig most 3100Ft arszintet projektal elore. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20211013v01xdvt41.jpeg
Igen, azért kérdem, mert ilyen sokáig még nem igen volt felette az elmúlt időszakban. Tavaly novemberben volt kb. 2 hétig 70 felett. Vagy az RSI indikátor nem annyira mérvadó?
az első 15-20 perc Molról szól, érdekes beszélgetés melynek egyes elemeivel nem feltétlenül értek egyet pl. a Mol diverzifikáció - hulladékgazdálkodás, reptér, autópálya koncesszió stb. szerintem a több lábon állás eredményes gazdálkodást jelenthet....nyilván a beker. ár rövid és középtávon meghatározó!
Az jó kérdés. Elvileg az Ma100 és Ma 200 van bekapcsolva a havi csárton, de azok biztosan nem ott vannak. Arra tudok gondolni, hogy esetleg a nyolcadolás előtti árfolyamok (20-30k stb) nincsennek korrigálva ebből a szempontból.
Törölt felhasználó2021. 10. 13. 08:00
#1845
https://www.vg.hu/podcastok/dragan-vehet-repteret-a-mol-magahoz-tert-a-waberers Drágán vehet repteret a Mol, magához tért a Waberer'sEgy igazgatósági döntés miatt faraghat rá a WizzAir – figyelmeztetnek a szakértők.A Richter részvénye alszik ugyan, ám a színfalak mögött zajlanak az események, drágán vehet repülőteret a Mol, bár az árfolyamban még nem tükröződik, magához tért a Waberer's, egy igazgatósági döntés miatt faraghat rá az emelkedő olajárakra a WizzAir – a többi között ezekről a témákról beszélgettünk a VGPodcast legújabb adásában Bukta Gáborral, a Concorde elemzőjével és Miró Józseffel, az Erste részvénystratégájával. A szakértők szerint az olaj és bankszektorból érdemes szemezgetni.
Köszi Steve! Valaki hozzáértő meg tudná mondani, hogy az elemzés végén található ábrán mi akar lenni a 3000 környékénél járó piros, és az 5000 környékénél járó kék görbe?
MOL tulajok normálisan