A hétvégén Budapestre kérette a BKK a felújított metrószerelvényeket gyártó Metrowagonmash tulajdonosát, a Transmash Holding vezetését és a tervezésben részt vevõ szakembereket is. A sorozatos hibák okát megtalálták és ki is
itt azt mondják, hogy nem pontosan úgy van ám, ahogy a BKV közleménye írta:
link
persze, ez igazából akkor derül majd ki, ha pár hétig semmi hiba nem jön elő. akkor a 24hu károgott.
Lehet, hogy az ajtókkal nem lesz több gond.
Tök jó lesz, hogy a remizben parkolnak majd a szerelvények, az utasok meg pótlóbusszal járnak majd :) a pályafelújítás miatt. Mesteri időzítés, úgymond.
Vagyis megvették a nyugati cuccokat és próbálták összedugdosni őket.
El lehet rontani könnyen, ha keverik az SM és MM transzmittereket, jelszinteket stb. és akkor még egy autonegotiation is tud gondot okozni. Én az ilyesmit igyekeztem a certified mérnökökre bíztam, ők tudták mit mivel lehet összedugni.
15:15 | Sok baj van a 3-as metróval - Van közöttük néhány hajmeresztő is
"Összességében a gond tehát a metrókkal az, hogy az orosz gyár nem tudja
összahangolni a külön-külön jó, világszínvonaló termékeket."
= nem értenek hozzá. Ez kezd egyre viccesebb lenni. Majd Szergej ráverer 1-2-t kalapáccsal a modern technikára....
"szerelvényekben az optikai csatoló elemnek nevezett alkatrész okozta a meghibásodásokat"
biztosan bevallotta hogy az ő hibája!!! meg még az is hogy az anyja kulák volt :))) orosz tempó...
Megtalálták a hármas metró hibáit és ki is javították
Ugrás a cikkhez