Nem számít a banki háttér, sőt hátrány, hiszen ők azért nem fejlesztenek mert nem ebből jön a bevétel jelentős része. Saxo Bank és Interactive Brokers közül melyik korrektebb az ügyféllel, gondolom vágod h az IB, hiába a Saxo banki háttér, az IB saját tőkéje 10mrd $! A Random egy transzparens cég, 2021-ben már tőzsdén lesz, a személyi kérdések miatt megbízható. Az OTP Alapkezelő elnöke is tulaj, aki korábban a KBC Equitast vezette, majd a Random Capitalt, volt oka váltani, hiszen Brüsszelből diktáltak a belgák, nem volt mozgástér, szóval nézz utána ki Dr Tóth Nándor!
emailt kell írni az info inve......-re, annak nyoma van és válaszolnak! Persze kiokosítanak, hogy mit kell tenned a gépen, de akkor se lesz jó! Aztán a sokadik email után,(3 hónap) ráküldtek egy frissítést a rendszerre és láss csodát, egyből jó lett! (rövid ideig) 🤣🤣 December óta ez megy.....! Amikor telefonom jeleztem, akkor azt mondták, máshol nincs probléma, nem jelezték! Akkor olvassanak bele a fórumba mondtam! Küldjek fotót! Azóta csak email és fotó!!! Persze, ha csak én jelzek, akkor nem lépnek! Egy fecske nem .......
Voltam bent személyesen múlhéten. Azt mondták hívjam fel a központot🙈. Felhívtam 3x10 perc ebből kB. 4perc volt a beszélgetés. A többi zene hallgatás😶. Azt mondták minden jó nálunk! Ma írok egy e mailt de szerintem sok értelme nincs neki. (amúgy van képernyő fotóm) ☹️
egész héten HOMO FISZ vagyok és konkrétan nem működik itthon a netbroker pro... hát mit ne mondjak ez az erste egy fos.... 3 gép van, mindent kipróbáltam már és mit ne mondjak nem szar hardveres és szoftveres cuccokról van szó.... tiszta szánalom komolyan....
Az elmúlt héten sem erste netbankba sem netbrokerbe nem tudtam belépni egész héten. 6 panaszlevelet küldtem míg ők válaszra sem méltatttak. Az erste jobban teljesít:)
Csak a Randomnál kössetek Ti is! Én már 10 éve Random ügyfél vagyok, sokáig mellette volt számlám a kbc és erstenél is, végül megszüntettem mind2-t, minek fizessek feleslegesen számlavezetési díjat.
Erstét ott kell hagyni, méregdrága és nincs 20 sávos realtime, ami a Randomnál nagyszerű. Erste egy inkorrekt szolgáltató, nap mint nap tapasztaljuk évek óta h a Random sokkal jobb, ügyfélbarátabb, a platformjai is több infót szolgáltatnak, különösen a Randi.
nálam jó. nekem más a gondom. hétfőig a megbízások beadása igen gördülékenyen ment, azóta viszont a rögzítés gomb megnyomása után 5-10 mp-ig is gondolkodik, mire történik valami
Engem is felhivtak miután helyreallt minden. A BÉT oldalán volt a gebasz, és amiatt nincs 5-ös nel nagyobb könyv. Ez a duma amit persze nem hiszek el. Mert más szolgáltatónal pl a randomnal miért is működik akkor minden? A válasz egyértelmű. A következő beszélgetés sokkal kellemetlenebb lesz. Nem vagyok nagy ügyfél de azért mégis illene valamit adni lassan cserébe hogy ezt nyelem.
Szóljatok már ha újra elmennek a megbízások. Ami bent van nem tudom visszavonni sem, így ha teljesül kezdek is számolni mennyivel jönnek nekem ahhoz képest amikor a tranzakciót végre akartam hajtani. köszi!
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!