Előrejelzés, visszatekintés, napi chartkövetés, hír, füles, megérzés, nyerő-vesztő... minden.
Jelen pillanatban a németeknél általános a vélemény, hogy a DAX kb. 600 ponttal van "alulértékelve" az amerikai indexekhez képest. Önerőből hogyan fogja tudni ezt ledolgozni? Le tudja egyáltalán?
17:09 | Bréking: a német kormány már régen tudott az autógyártók csalásairól -> ez akár jó hír is lehet, de nem mára. A gyakorlatban mindenki csalt, tehát az összes autógyártót be kell kasztnizni mi meg járjunk biciklivel.
Mára én sem számítottam rá egyáltalán, főleg nem a VW fiaskó ellenére reggel 10k-n induló futi mellett. Hosszútávon a halálkereszt miatt levárom 9k alá, de gondoltam nem 2 nap alatt akarja teljesíteni(!!!)
Levágták és kiherélték a bikákat. Ahhoz képest, hogy az amcsik nem emeltek kamatot, csütörtök óta kb 7%-ot esett a Daxli úgy, hogy az EUR is gyengült közben alsóhangon 2%-ot.
Rá lehet fogni az autósokra persze, de ez több annál, inkább olyan kijöttajóhír-selloff. Kérdés, meddig fog tartani? Az tuti, hogy a VW a következő 10 évben a 200EUR-s érték közelébe se fog szagolni és a többi autósnál is valszleg leereszt a pótkerék.
Ha a bux esik 500 pontot egy nap azt megértem, a daxot nehezebb hintába tenni, de meg lehet csinálni. A 9600 alá rakott stopokért ment a harc az utóbbi két órában, nem lepődnék meg a kiütésük után egy 9660 feletti záróáron.
akinek 9600 alatt volt a stopja már csak volt....
szemét dolog ez a stopkiütés, márpedig az enyém is ott volt, amíg nem nyitottam shortokat a long mellé, így inkább kivettem
Shortok bezárva, longok meg stop nélkül árválkodnak, ami nem túl biztató.
DAX
Előrejelzés, visszatekintés, napi chartkövetés, hír, füles, megérzés, nyerő-vesztő... minden.
Jelen pillanatban a németeknél általános a vélemény, hogy a DAX kb. 600 ponttal van "alulértékelve" az amerikai indexekhez képest. Önerőből hogyan fogja tudni ezt ledolgozni? Le tudja egyáltalán?