Topiknyitó: user01 2018. 10. 24. 19:01

CyBERG Corp. Nyrt. "f.a."  

Újabb cég a tőzsdén.
Nem tűnik valami nagy durranásnak.
182 milliós bevétel mellett 32 milliós veszteséget könyvelt el 2017-ben, és a korábbi évei se voltak fényesek.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
benji60 2021. 12. 11. 20:36
#560
A tőkeportálon gyűjtenek 3 hete. Nagyobb a lefedettségük, mint nekünk?!
benji60 2021. 12. 11. 20:31
#558
Tessék igyekezni! https://www.youtube.com/watch?v=hTB-oCS1fbE
medve4444
medve4444 2021. 11. 19. 11:30
#557
Jelenleg Androidon étel és ital szekción belül a legjobb ingyenesek listáján a 25-ik az alkalmazás. Korábban a 40-60 közötti tartományban tartózkodott.
bitKain
bitKain 2021. 11. 10. 10:54
Előzmény: #552  senkise1
#555
Ha így nézed, akkor a Facebook sem egy nagy durranás. Van pár webes oldaluk (és ehhez kapcsolódó mobil appjuk) és ettől vannak megőrülve a népek?
.
A CyBergnek nem csak egy mobil alkalmazása (AnyUpp) van (ez csak a frontend), hanem egy megoldása az éttermi rendelés-fizetés-készletezés-stb problémara, ezen kívül részt vesznek egyéb szoftverfejlesztésekben pl.: játékfejlesztés külföldi projektekben, vagy banki fejlesztésekben.
Valószínű a Q3 már pozitív meglepetést fog tartogatni. 
(Szerintem a Q3 még nem fogja indokolni a 3000/rv árfolyamot.)
medve4444
medve4444 2021. 11. 09. 22:05
#554
Tehát mindkettő amúgy így a gyors növekedés lehetőségével kecsegtet. Ez univerzálisabban. A vezetőségben vannak jó nevek szóval bízom benne, hogy alkotnak is valamit. Főleg, hogy itt szerintem kritikus erőforrás lehet az elején a kapcsolati tőke. A freiben nagy lehetőségek vannak - sok országba lehet egyből betörni, úgy meg könnyebb új partnereket szerezni. A többi partner egyelőre jó, hogy van...de részvényesi szempontból másodlagos.... inkább csak a tendencia ami örvendetes. Mostantól azt kell majd figyelni, hogy a letöltések, hogy alakulnak.
medve4444
medve4444 2021. 11. 09. 22:00
Előzmény: #552  senkise1
#553
Eredetileg a technológiai vonal volt a másodlagos és a Kajahuhoz kapcsolódóan fejlesztettek csak. A sztori magának az étteremláncnak, mint franchisenak terjeszkedése lett volna eredetileg. Csak miután ennek az egésznek betett a covid kezdték a hangsúlyt áthelyezni a techre. Konkrétan annyira háttérbe szorították a gasztro vonalat, hogy a két Kajahuból az egyiket újra sem nyitották. 
senkise1 2021. 11. 09. 20:37
Előzmény: #537  bitKain
#552
Tényleg ennyi a sztori, hogy x év kínlódás után van egy mobil applikációjuk? Fiúk lányok ez max egy startupnak ahol a kockatőkének vannak évei kivárni míg lesz belőle valami, de ilyet tőzsdére???  
qpec 2021. 11. 09. 17:18
Előzmény: #550  Milan16
#551
Kövesse a Sundell-Nap-GOPD.-UBM  csapatot,s a z egyenleg fényesre alakul.
Milan16
Milan16 2021. 11. 09. 17:07
Előzmény: #549  medve4444
#550
Nem is rossz!
medve4444
medve4444 2021. 11. 09. 17:01
#549
 és 2601 Ft-os napi átlag
143 kötés, 13 876 db, 36 103 140 HUF
medve4444
medve4444 2021. 11. 09. 16:47
#548
Jó lenne azért 2600 körül zárni....(de lehet nem jön össze a napizók miatt).....ha összejön akkor lehet a héten még támadni a 3000-et 
(de annak is lehet örülni, hogy beszélhetünk árfolyamról....tehát érdemlegesen voltak kötések)
medve4444
medve4444 2021. 11. 09. 12:30
#547
Egy ilyen jellegű rallit szerintem (a céget érintő hírekkel együtt) le fog hozni a portfólió is.....úgy meg már szélesebb körhöz fog elérni, hogy milrt is mozgolódik a részvény 
Milan16
Milan16 2021. 11. 09. 12:07
#546
Megveszik....
Milan16
Milan16 2021. 11. 09. 12:04
#545
2940
medve4444
medve4444 2021. 11. 09. 12:03
#544
Bocsánat elment a net és csak most küldte el 
medve4444
medve4444 2021. 11. 09. 12:01
Előzmény: #535  raus
#543
A üzlet részéről nagyon nem mert:
- Jelentős munkaerőhiány tapasztalható, az alkalmazás pedig képes bizonyos munkafolyamatok kiváltására. Ez bizonyos esetekben létfontossága - ha nincs ember. Más esetben jelentős bérköltség megtakarítást idézhet elő forgalmas helyeken. Továbbá lehetővé teszi azt is, hogy többen párhuzamosan adják le rendelésüket. Ezen kívül tudtommal mindez a fizetést is meggyorsítja, amely ismét költségmegtakarítás+gyorsabb/jobb kiszolgálás. 
- Jobban kommunikálható az éppen elérhető választék. Kuponok elérhetők. Az adatok elemzése által személyreszabott ajánlatok adhatók.
A vásárló részéről:
- Gyorsabb/jobb kiszolgálás. Vannak akik frusztráltak, ha kérniük kell. Egy alkalmazásban nyugodtabban tudja átteinteni a kínálatot, illetve adott esetben az árakat - nem éri ilyen szempontból meglepetés. 
Végül persze a fogyasztók egy részének feltehetőleg be fog jönni, egy másik részüknek meg kevésbé. Ha jársz tömegközlekedéssel akkor láthatod, hogy ott is vannak akik online/automatánál intézik, míg mások inkább a személyeset preferálják. Ugyanez tapasztalhatók az olyan gyorséttermeknél, mint a McDonald's-nál vagy a Burger Kingnél. Ezek viszont hatalmas vállalatok képesek maguknak biztosítani az online alkalmazást, de a legtöbb helynek mindez aránytalanul nagy terhet jelentene.
raus 2021. 11. 09. 11:55
Előzmény: #541  bitKain
#542
Na ez új köszi a munkád!
Gondolkodtam a nyerombol nutex vetelen de sztem annak is vége mind nordt!! Inkább visszateszem ide!!
bitKain
bitKain 2021. 11. 09. 11:52
Előzmény: #539  raus
#541
Igen, de amiket felsoroltál azok nagy cégek (franchise) ott van pénz egy ilyen alkalmazás kifejlesztésére, de kisebb láncok egyedi éttermek esetén? Itt van piaca az AnyUppnak és a többi ilyen típusú  alkalmazást fejlesztő cégnek.
Az AnyUpp abban is jobb, hogy ha ezt több lánc bevezeti, akkor elég (ezt az) egy alkalmazást megismerned és az egyes éttermek dolgai csak egy QR kód leolvasásával frissítődnek az alkalmazáson belül. 

Topik gazda

user01
user01
2 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek