Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:05

CSEPEL  

de ma kezd komolynak tűnni.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
dakna 2007. 01. 18. 11:15
Előzmény: #1  Törölt felhasználó
#2
Hogy milyen papírok vannak...
Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:21
Előzmény: #2  dakna
#3
ja, és nem kzárt hogy nagy dobás lesz...elvégre ki venné ezt a vackot egyébként, már az átnevezése gyanús kellett volna hogy legyen:-)
Mercurius 2007. 01. 18. 11:22
Előzmény: #3  Törölt felhasználó
#4
Ezek biciklit gyártanak, vagy van valami komolyabb is? Én teherautó meg busz alvázra emlékszem, az van még?
Mercurius 2007. 01. 18. 11:24
Előzmény: #4  Mercurius
#5
+20% ma? Nagyon komoly...
Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:24
Előzmény: #4  Mercurius
#6
Hát nem tom mostanában mit gyártanak, csak hogy volt valami csőseljárás, és szerintem most annak vége...
egyáltalán nem biztos hogy rossz lesz a papír.
Az mindenesetre már szuperbíztató jel hogy 200-ért sokezer vevő van rá....ilyet még nem láttam ennél.
idmat 2007. 01. 18. 11:25
Előzmény: #4  Mercurius
#7
NASA-nak kilövő állványt !
Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:25
Előzmény: #6  Törölt felhasználó
#8
Holnap éves maxon lesz szerintem é svolt már néhány éve 1000 felett is, nem biztos hogy gagyi.
Ferenc86 2007. 01. 18. 11:25
Előzmény: #6  Törölt felhasználó
#9
Mi az hogy ma 20%, tegnap is annyit ment meg 3napja is!!! Én ma venni akartam 169 -en!:(( Nem tettem. Áhh.
Lennox_22 2007. 01. 18. 11:26
Előzmény: #6  Törölt felhasználó
#10
CNC esztárgákat, lehet marót is gyártanak, nem épp biciklit (vagy lehet még azt is csinálják fusiban) :)))
Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:27
Előzmény: #10  Lennox_22
#11
hehe...a vörös proletár esztergát is ők gyártották:-)
Lennox_22 2007. 01. 18. 11:30
Előzmény: #11  Törölt felhasználó
#12
Tényleg van egy kb 40 éves esztárgánk, azt hiszem azt is ők csinálták, a szánok már megkoptak rajta rendesen, de még mindig jó, a mostani kínai gagyik nem hiszem hogy eddig kihúzzák.
Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:32
Előzmény: #12  Lennox_22
#13
Ez egy nagyon komoly cég volt a múlt rendszerben, rába szintű minimum, csak nem volt akkora szerencséje, meg ügyes managementje mittomén.
Lennox_22 2007. 01. 18. 11:34
Előzmény: #13  Törölt felhasználó
#14
Még az a vicc, hogy szerintem akinek most van ilyen részvénye az úgy alszik rajta mint a bunda és nem látja hogy több mint 7000 darabot vennének.:) Ha észreveszi mázlis, ha nem akkor peches.
Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:36
Előzmény: #14  Lennox_22
#15
Vagy éppen akkor mázlis ha nem dobja ki, gynaús nekem hogy itt valami készül, az ilyen vackokat nem szokták így venni ha nincs valami a háttérben.
Lennox_22 2007. 01. 18. 11:37
Előzmény: #15  Törölt felhasználó
#16
Szerintem csak itt a tavasz, éledezik a természet, a következő 3 hónapban mindenki minden sz*rba belecsap, amit talál.:) Sok a reménykedő, aki tavaly eladósodott és most tetézni akarják a bajt.:)
Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:38
#17
ez a 2. novo sztori?
Akár lehet, a novo is elfelejtett vacak volt, havonta mozdult 100-150 között, senkit sem érdekelt.
Ahhoz képest ez egy valós cég.
Monster 2007. 01. 18. 11:41
Előzmény: #17  Törölt felhasználó
#18
Hát nemtom, engem emlékeztet a felsőlimites humet/econet rallira.
Törölt felhasználó 2007. 01. 18. 11:51
Előzmény: #18  Monster
#19
Lehet, de azok alap speki papírok voltak mindíg is, és hírre indultak.
Ez meg inkább elfelejtett papír, és hír nincs.
Ugyanaz mint a novo.
Mercurius 2007. 01. 18. 12:22
Előzmény: #19  Törölt felhasználó
#20
Namost ez a Csepel nem csak emelkedni tud, de esni is rendesen, csak meg kell nézni az elmúlt 2 hónapot...

Szóval ha leesik 40%-ot, akkor újra érdemes lesz venni.

Amúgy nagyobb múltu cég annál, amiről Ti itt megemlékeztek. Az államosított Weiss-Manfred-ből lett, ami elég komoly cégnek számított annak idején egész Európában... de Magyaroszágon méginkább.
A magyar személyautó gyártásnak is jelentős központja volt.

Topik gazda

gazdagodó
1 1 1

aktív fórumozók


  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek