Hát nem tom mostanában mit gyártanak, csak hogy volt valami csőseljárás, és szerintem most annak vége...
egyáltalán nem biztos hogy rossz lesz a papír.
Az mindenesetre már szuperbíztató jel hogy 200-ért sokezer vevő van rá....ilyet még nem láttam ennél.
Tényleg van egy kb 40 éves esztárgánk, azt hiszem azt is ők csinálták, a szánok már megkoptak rajta rendesen, de még mindig jó, a mostani kínai gagyik nem hiszem hogy eddig kihúzzák.
Még az a vicc, hogy szerintem akinek most van ilyen részvénye az úgy alszik rajta mint a bunda és nem látja hogy több mint 7000 darabot vennének.:) Ha észreveszi mázlis, ha nem akkor peches.
Szerintem csak itt a tavasz, éledezik a természet, a következő 3 hónapban mindenki minden sz*rba belecsap, amit talál.:) Sok a reménykedő, aki tavaly eladósodott és most tetézni akarják a bajt.:)
Törölt felhasználó2007. 01. 18. 11:38
#17
ez a 2. novo sztori?
Akár lehet, a novo is elfelejtett vacak volt, havonta mozdult 100-150 között, senkit sem érdekelt.
Ahhoz képest ez egy valós cég.
Namost ez a Csepel nem csak emelkedni tud, de esni is rendesen, csak meg kell nézni az elmúlt 2 hónapot...
Szóval ha leesik 40%-ot, akkor újra érdemes lesz venni.
Amúgy nagyobb múltu cég annál, amiről Ti itt megemlékeztek. Az államosított Weiss-Manfred-ből lett, ami elég komoly cégnek számított annak idején egész Európában... de Magyaroszágon méginkább.
A magyar személyautó gyártásnak is jelentős központja volt.
CSEPEL