2007. január 18. | 11:05
#1

CSEPEL  

de ma kezd komolynak tűnni.
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
2007. január 18. | 11:15
előzmény: #1  gazdagodó
#2
Hogy milyen papírok vannak...
2007. január 18. | 11:21
előzmény: #2  dakna
#3
ja, és nem kzárt hogy nagy dobás lesz...elvégre ki venné ezt a vackot egyébként, már az átnevezése gyanús kellett volna hogy legyen:-)
2007. január 18. | 11:22
előzmény: #3  gazdagodó
#4
Ezek biciklit gyártanak, vagy van valami komolyabb is? Én teherautó meg busz alvázra emlékszem, az van még?
2007. január 18. | 11:24
előzmény: #4  Mercurius
#5
+20% ma? Nagyon komoly...
2007. január 18. | 11:24
előzmény: #4  Mercurius
#6
Hát nem tom mostanában mit gyártanak, csak hogy volt valami csőseljárás, és szerintem most annak vége...

egyáltalán nem biztos hogy rossz lesz a papír.

Az mindenesetre már szuperbíztató jel hogy 200-ért sokezer vevő van rá....ilyet még nem láttam ennél.
2007. január 18. | 11:25
előzmény: #4  Mercurius
#7
NASA-nak kilövő állványt !
2007. január 18. | 11:25
előzmény: #6  gazdagodó
#8
Holnap éves maxon lesz szerintem é svolt már néhány éve 1000 felett is, nem biztos hogy gagyi.
2007. január 18. | 11:25
előzmény: #6  gazdagodó
#9
Mi az hogy ma 20%, tegnap is annyit ment meg 3napja is!!! Én ma venni akartam 169 -en!:(( Nem tettem. Áhh.
2007. január 18. | 11:26
előzmény: #6  gazdagodó
#10
CNC esztárgákat, lehet marót is gyártanak, nem épp biciklit (vagy lehet még azt is csinálják fusiban) :)))
2007. január 18. | 11:27
előzmény: #10  Lennox_22
#11
hehe...a vörös proletár esztergát is ők gyártották:-)
2007. január 18. | 11:30
előzmény: #11  gazdagodó
#12
Tényleg van egy kb 40 éves esztárgánk, azt hiszem azt is ők csinálták, a szánok már megkoptak rajta rendesen, de még mindig jó, a mostani kínai gagyik nem hiszem hogy eddig kihúzzák.
2007. január 18. | 11:32
előzmény: #12  Lennox_22
#13
Ez egy nagyon komoly cég volt a múlt rendszerben, rába szintű minimum, csak nem volt akkora szerencséje, meg ügyes managementje mittomén.
2007. január 18. | 11:34
előzmény: #13  gazdagodó
#14
Még az a vicc, hogy szerintem akinek most van ilyen részvénye az úgy alszik rajta mint a bunda és nem látja hogy több mint 7000 darabot vennének.:) Ha észreveszi mázlis, ha nem akkor peches.
2007. január 18. | 11:36
előzmény: #14  Lennox_22
#15
Vagy éppen akkor mázlis ha nem dobja ki, gynaús nekem hogy itt valami készül, az ilyen vackokat nem szokták így venni ha nincs valami a háttérben.
2007. január 18. | 11:37
előzmény: #15  gazdagodó
#16
Szerintem csak itt a tavasz, éledezik a természet, a következő 3 hónapban mindenki minden sz*rba belecsap, amit talál.:) Sok a reménykedő, aki tavaly eladósodott és most tetézni akarják a bajt.:)
2007. január 18. | 11:38
#17
ez a 2. novo sztori?

Akár lehet, a novo is elfelejtett vacak volt, havonta mozdult 100-150 között, senkit sem érdekelt.

Ahhoz képest ez egy valós cég.
2007. január 18. | 11:41
előzmény: #17  gazdagodó
#18
Hát nemtom, engem emlékeztet a felsőlimites humet/econet rallira.
2007. január 18. | 11:51
előzmény: #18  Monster
#19
Lehet, de azok alap speki papírok voltak mindíg is, és hírre indultak.

Ez meg inkább elfelejtett papír, és hír nincs.

Ugyanaz mint a novo.
2007. január 18. | 12:22
előzmény: #19  gazdagodó
#20
Namost ez a Csepel nem csak emelkedni tud, de esni is rendesen, csak meg kell nézni az elmúlt 2 hónapot...



Szóval ha leesik 40%-ot, akkor újra érdemes lesz venni.



Amúgy nagyobb múltu cég annál, amiről Ti itt megemlékeztek. Az államosított Weiss-Manfred-ből lett, ami elég komoly cégnek számított annak idején egész Európában... de Magyaroszágon méginkább.

A magyar személyautó gyártásnak is jelentős központja volt.

Topik gazda

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE