Az hogy én mit hiszek vagy mondok nincs hatása a cégre de egy felelős vezetőről sokat mond el az hogy mit és hogyan kommunikál. Az egyik eszköz amivel befolyásolhatja egy részvényes szándékát az a kommunikáció. Ő nyilatkozta mennyire fontos nekik az árfolyam valamint a részvényesek érdekei. "Melyik pénzügyi mutatót tartja a legfontosabbnak, amelyből a befektetők a legjobban meg tudják ítélni egy biztosító teljesítményét?Befektetőként két dologra figyelnék. Egyrészt, hogy a saját elképzeléseimhez mérten hogyan alakul az osztalék, másrészt, hogy merre megy a részvényárfolyam."
Fedák úr most is elégedett az árfolyammal? Büszke lehet! Árfolyam karbantartása hol marad? Ez aztán teljesítmény a javából, a cég árfolyama a legnagyobb növekedést elért év után roppant jól áll, tiszta idő utazás a múlt évbe. Vagy netán most a világvégét árazza a piac? Felelős vezetők ilyenkor komunikációval igyekeznek megnyugtatni a befektetőket és nem csak az intézményieket. Ez lenne minimum.
Látható a csalódottság :( első fázisban az osztalékban bízók majd 2 fázis az árfolyam karbantartásban bízók. Fedák úr álltal hangsúlyozott befektetői bizalom kezd recsegni! Idézet: "Melyik pénzügyi mutatót tartja a legfontosabbnak, amelyből a befektetők a legjobban meg tudják ítélni egy biztosító teljesítményét?Befektetőként két dologra figyelnék. Egyrészt, hogy a saját elképzeléseimhez mérten hogyan alakul az osztalék, másrészt, hogy merre megy a részvényárfolyam. GRAT!
Épp hogy rombolja a befektetői bizalomat ha kiemelik a az osztalék/árfolyam jelentőségét majd teljesen más írányú döntést hoznak. Ez gáz komunikáció! Az srv a múlt évben is nyitva állt mégsem vettek. Nehéz lesz a bizalmat vissza állítani.
Uraim, kijelenthető hogy a ma joggal csalódott mindenki aki osztalékot várt. Főleg Fedák úr nemrég adott interjúja után amiben ki is emelte az osztalék és az árfolyam jelentőségét mikor erre rákérdeztek. Azt gondolom nem ártana az úriembert újra meg hívni és megkérdezni tőle mi az oka az ellentmondásoknak. Érdemes újra elolvasni....
Nekem érthetetlen hogy miért kell ez a hitel. Mára olasz kitettség le csökkent, a még élő szerződésekre meg azóta csak rendelkeznek valós viszontbiztosítsssal?!
Az akkori vezetőség felelőtlen hozzá állása okozta a fő problémát. 2015-től fizettek olyan viszontbiztosítói díjat amit át sem világítottak?Mikor szükség volt a lehívás miatt a segítségre akkor 4 évre rá közli az Afrika re hogy hamis?! Akkor hova és kinek fizették addig? A másik az ügyben részt vevő alkuszok felelősségre vonása hogy áll? Végül a jelentősen lecsökkent még aktív olasz állományra csak nem követték el ugyanazt a hibát! Vélhetően rendelkeznek valós viszontbiztosítással!
Logikus hogy senki nem akar a helyzetén rontani :) pl ha a nálam levő 100k-s pakkot szórni kezdeném egyre csak alacsonyabb szintekre kerülnénk. Majd ha a vevők tolonganak akkor lehet eladni is :)
Az hogy kinek mi a célkitűzése és milyen időtávon az vàltozó. Azoknak az olasz szerződéseknek a száma is morzsolódik idővel. Az akkor kár eseményt benyújtó ügyfél/ügyfelek követelését vitatják. A biztosító Neves Angol/Olasz ügyvédi irodát bízott meg a jogi képviseléssel. Nincs ez még lefutva a viszontbiztosító és az emabit közvetítő alkusz is felelősséggel tartozik.Persze a Nemzetközi ügyek is lassúak. Max kb 370-ig csoroghat de nem nagy forgalmakkal.
Az olasz állomány jelentős részén, 1372 szerződés esetében, összesen 319,2 millió euró összesített szerződéses limit erejéig a leányvállalat vélt viszontbiztosítási szerződéssel rendelkezett 2015 augusztusa óta az Africa Re-vel, amelyről 2019 szeptember végén az Africa Re megerősítette, hogy hamisítvány. A szerződés megkötésében résztvevő viszontbiztosítási alkuszok felelősségre vonását az Emabit megkezdte, a csalás kapcsán feljelentést tett.