NyeretlenKeteves 2020. 07. 03. 09:54Előzmény: #20780 feelAz biztos, hogy nem a véletlen műve volt a 95 forintig tartó szárnyalás. Beállították a 30 napost 85 forintra. A jó hír, hogy nem "házon belüli" céget(lásd Wallis Kerepesi) már nem fognak 85 forint alatt apportálni. Lépésről-lépésre fog az ár emelkedni. Concorde elemzésben kicsit furcsa ez a 87 milliárdos bevétel előrejelzés 2021-re. Kissé idejét múltnak tartom. OK, hogy a Szlovén üzlettel nem számolhatnak mert hátra van még egy rábólintás a helyi versenyhitaltól de a Wallis Kerepesi már bekerült, Jaguár-LR üzletet már beindították, az Inicial csoportról nem is beszélve. Amennyiben a 2021-es év nagyobb válságtól mentes lesz akkor olyan 110-115 milliárdos bevétellel számolok 2021-re. Emlékezzetek szavaimra:-) Arról nem is beszélve, hogy kb 10%-al értékelődött le a forint az elmúlt évben. Lesz az 120 milliárd is jó gyenge magyar forintban számolva :-)
Az Opel tavaly 11 700 járművet értékesített Szlovéniában, Horvátországban és Bosznia és Hercegovinában A Wallis Automotive Europe (WAE) egy közép- és kelet-európai autópálya-társaság, budapesti székhellyel, járművek, alkatrészek és egyéb autóipari szolgáltatások behozatalával és értékesítésével. A WAE, a BMW és a Mini korábbi sikeres importőre Magyarországon, már képviseli a Jaguart és a Land Rover-t az Adriai-térségben (Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Macedónia, Bosznia, Albánia, Montenegró és Koszovó) és Magyarországon, valamint az Ssangyongot a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában. , Magyarország és Románia. Az Opel 11 700 járművet értékesített Szlovéniában, Horvátországban és Bosznia és Hercegovinában 2019-ben. Az új szervezeti felépítés miatt az ezen országokban gazdag hagyományokkal rendelkező német márka jövedelmező üzleti növekedést kíván elérni az elkövetkező években
Az átvétel előtt a verseny ombudsmanja mondja ki a végső véleményét A tervezett átruházást (és egy új üzleti modell bevezetését) továbbra is a versenyhatóságok hivatalos jóváhagyása szükséges. "Ez egy újabb döntés, összhangban a PACE stratégiai tervünk célkitűzéseivel, amely lehetővé teszi egyes európai országok értékesítési szervezeteinél, hogy rugalmasabbak, hatékonyabbak és így versenyképesebbek legyenek" - mondta Xavier Duchemin, az értékesítés ügyvezető igazgatója, az Aftersales és Opel / Vauxhall marketing. "Biztosak vagyunk abban, hogy márkánk még jobb lesz ezzel az új szervezettel Szlovéniában, Horvátországban, valamint Bosznia és Hercegovinában."
A hivatalosan megerősített formában a szerződést már aláírták, és a tervezett üzleti átruházás befejezése után a Wallis Automotive Europe Kft. Nagykereskedelmi importőrré válik, átveszi az Opel működését Szlovéniában, Horvátországban és Bosznia és Hercegovinában. Az Opel jelenlegi alkalmazottai, amelyek az Opel üzleti tevékenységét fedik le, a vonatkozó törvényeknek megfelelően (külön kommunikációt követve) kerülnek áthelyezésre legkésőbb az üzleti átruházás befejezésének napján.
Kemény jövőképe van a wallisnak, most már csak tartani kell és türelmesnek lenni... Ülni a kezeken...2022 lesz a mi évünk, addig mindenki élvezze az életet 🙂
Horvátországra, Szlovéniára és Bosznia-Hercegovinára kiterjedő megállapodás alapján a WAE az érintett országok importőri tevékenységhez kapcsolódó munkavállalóit átveszi és a versenyhatósági engedélyeket követően kezdi meg az Opel márka forgalmazását. Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója a csoport történetének meghatározó akvizíciójának nevezte a megállapodást, mivel a WAE ezzel az egyik legjelentősebb német autómárka importőrei közé léphet be. A lépésnek köszönhetően az AutoWallis jelentősen növelheti új gépjármű-értékesítését: az Opel tavaly 11.700 autót adott el az érintett három országban. Andrew Prest, a WAE ügyvezető igazgatója a megállapodás kapcsán elmondta, büszkék arra, hogy az Opel a társaságot választotta a tekintélyes és széles körben ismert márka képviseletére ezekben a piacokon. "Az Opelnek erős gyökerei vannak a régióban, valamint kiemelkedően versenyképes és haladó formavilágú modell-portfoliója, ami nagyon izgalmas jövőt ígér számunkra." - mondta a cégvezető. Az izgalmas jövő kapcsán pedig jegyezzük meg, a Jaguar-Land Rover forgalmazása is egyre több országban került az elmúlt években Wallis kézbe. Lehet, hogy idővel az Opel kapcsán is megismétlik a forgalmazói joggal érintett országok számának gyarapítását?
Igen, több bevételi szegmenst is érint ez a hír. Ha jövő évtől övék az Opel importőri jog, akkor kb. duplázhatnak. A régió dinamikus növekedésben van, az Opel licensz révén pedig lekörözhetik az egész cégcsoport hazai bevételeit is. Ráadásul a külföldi expanzió euro elszámolás mellett még kompenzálja is, belföldi árfolyam veszteséget. Nem mellesleg az eddigi apportokkal is kaszálhatnak.... Ha belegondolok, hogy ilyen hírek és üzleti jövő mellett jelenleg még a válság előtti szintet se tudta elérni az árfolyam... Vicces....
Nem csak új autóeladásban kell itten gondolkodni sztem, hanem alkatrészben is, ami egy kintlevő nagy stock-ot alapul véve szintén tetemes bevételi forrás, ráadásul általában nagyobb marzsú üzlet is. Eléggé sanszos, h az árbevétel duplázódni fog jövőre a 2019. évi 75 mrd-hoz képest, és az ebitda is 5 mrd fölé mehet. Egy kicsit benézi ezt a céget a piac. Tulképpen 2 év alatt a wallis lehozza az új stratégia számait, ráadásul úgy, hogy alig fizet vmit az új szerzeményekért. Amit fizettek az Iniciálért, azt majdnem visszakapják majd osztalékban, és a mostani cech sem lehet szörnyen magas egy régió importőri poziért cserébe, ha azt tudod mondani az Opelnek, hogy van finanszírozásod és te legalább képes vagy autókat eladni. Főleg mostanság!
AutoWallis Nyrt+topic