Természetesen bővíthetjük az összehasonlítás paramétereit a környezeti tényezőkkel, kockázatokkal, befektetett energiáddal (ahogy az itt már megtörtént olyan 26254261435 alkalommal). De ez már nem MOL specifikus téma lenne, és órákat lehet erről írogatni, pro-kontra, nem véletlenül. De ezt ne itt, hanem egy másik topicban :)
Magyarok mind úgy tele vannak,könnyen vesznek 40-60milliós elektromos kocsikat!vagy 10millioért egy használt i3-as gyufásdobozt!Vagy inkább 300.000ft 30éves fosokkal járnak?Nem tudom melyik a jellemzöbb inkább..
ja csak azért nem kell csinálni semmit sajnos amióta van pl MOL-om, azóta erre jött némi extra adó, extra kockázat és hát ugye már sokan felsoroltátok a problémákat, amiért nem igazán indult meg pedig egy jó cég ez is, de kamatban sok már a versenytárs
Havira osztva az 1,3%. Ha direkbrokival kereskedsz, adózol, 2,4%-os emelkedést kell 1 hónap alatt a BÉT-en elérned, hogy azonos időtartamra hozd ezt a szintet. Figyelned kell, résen kell lenned, de szerintem ez nem olyan nagy küzdés. Tehát minden 2,5%-nál nagyobb emelkedés egy hónapon belül ugyan ez a szint, ez könnyen hozható úgy gondolom.
Meglátásom szerint ha itt megindul valami, az 5-10%-ot megy 1-2 hét alatt. Csak jól kell csinálnod.
Túl sok blikket olvasol. Majd akkor áldoz le, amikor a határban az 50 éves belarusok helyett elekotromos (vagy hidrogénes) John Deere-ek fognak ITTHON is rohangálni.
Vagy majd amikor az orosz tankokat is a fóti auchan tesla gyorstöltőin fogják tölteni :D
Az a legkevesebb , hogy autó de egyéb járművek gépek stb . De az is lényegtelen . A lényeges hogy az olajipari cégek hosszú távra terveznek , rengeteg pénzük és logisztikájujk van ... és akinek pénze van az beszállhat bármibe..
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.