a rajzolatából azt látom, hogy itt hiányozhat még egy hupli, szóval még egy hét múlva is ezen a szinten fog "tötymörögni"... tényleg idegőrlő, amit művel.
Bővíti és átalakítja. Autómegosztó/elektromos töltő/ self service/ akármi pontokká. Egyébként 10 év múlva itt még bőven fog annyi olaj alapú meghajtással működő kocsi futni, mint ma. Szóval igazából nem tudom, miről beszélünk. Itthon az év első felében forgalomba helyezett 65 ezer új gépjárműből 1300 volt tisztán elektromos. És ugyea többit nem fogják 9 év műlva a kukába dobni. Egyelőre a mai nappal is emelkedik a fosszilis üzemanyaggal hajtott gékocsok száma Magyarországon.
Hat az teny, hogy ez lehet a cel, de azert lattam par nagyceget akik a sajat sulyuk miatt sem/nem tudtak egy ilyen atalakulast jol/sehogy levezenyelni. Szoval ez nagyon bizonytalan.
Teljesen jó gondolat menet. A jövőbeni átalakulás komoly invesztációkkal tud megvalósulni és ott a bizonytalanság faktor, hogy miképpen fog sikerülni. Az egyik úgy megy neki a jövőnek, hogy építi le a kúthálózatát, a másik úgy, hogy bővíti. A jövő fogja eldönteni, hogy ki döntött jól. Jelenleg a befektetők azt jobb döntésnek gondolják, hogy eladott a kúthálózatból. Októberi min-ról MOl +60%, OMV +130%.
A jövő héten vissza kellene találni az emelkedő trendvonal fölé, hétfőn 2425 lenne minimum elvárható. Ma pedig legkevesebb DMA 50 / 2401 fölött zárni. Naposon szűkülnek kegyetlenül a Bollik, ez így egyre neccesebb.
Az nem merult fel nezve nem csak a mol, hanem gyakorlatilag az osszes olajos papir vergodeset, hogy a piac nem lat ezekben ennel nagyobb potencialt? Nincs valos jovobeni novekedesi pitencial bennuk a karbon kibocsatas csokkentese miatt Kicsit akar olyan is lehet a helyzet mint a nagy dohanycegek akkortajt amikor elkezdtek komolyan megszoritani oket. Ha itt is ez van akkor nem nagyon varhato emelkedes sajna Ha nem ez van akkor miert nem, mit ertelmezek felre?
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.