Topikgazda: 2007. 08. 17. 09:53

MOLly tulajok topikja  

Hi!



Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
koati
koati 2021. 08. 27. 08:23
#289340
Brent 71$ felett.
Kiváncsi leszek, hogy a shortosok ma is aktívak lesznek?
Törölt felhasználó 2021. 08. 27. 07:51
Előzmény: #289338  Roland74
#289339
Akkor nyitunk nektek külön fórumot :D
Roland74 2021. 08. 27. 07:49
Előzmény: #289335  Roland74
#289338
Steve52 = Roland74   egy felhasználó...mielőtt megint kötözködnétek....tudjátok... köszönöm
Törölt felhasználó 2021. 08. 27. 07:48
#289337
Akkor irány 2520 :D
Törölt felhasználó 2021. 08. 27. 07:47
Előzmény: #289334  signal2
#289336
Jobblibek is :D
Roland74 2021. 08. 27. 07:46
Előzmény: #289324  Törölt felhasználó
#289335
szállítási anomáliák továbbra is fennmaradnak, petrolkémiai marzsok emelkednek...
signal2
signal2 2021. 08. 27. 07:39
Előzmény: #289332  Kispenz
#289334
Ballibek mindig hazudnak. Tehat akkor nem a MOL lesz :(
:))
koati
koati 2021. 08. 27. 07:12
Előzmény: #289330  Törölt felhasználó
#289333
Tegnap is vettél 2388-on?
😴
Kispenz
Kispenz 2021. 08. 27. 06:45
#289332
Most mondja Gy-Németh Erzsébet és Gémesi György az ATV-n, hogy a MOL lesz a befutó a hulladékpályázaton..
gemes.bp 2021. 08. 27. 03:31
#289331
Visszatérően jelentkezik itt is a covid oltással kapcsolatos megnyilvánulás - közben ezt találtam, ami elgondolkodtató - https://orvosokatisztanlatasert.hu/a-jelen-helyzetrol/
Törölt felhasználó 2021. 08. 27. 00:09
Előzmény: #289324  Törölt felhasználó
#289330
Máskor inkább a linket, légyszi! Thanx.
HZo 2021. 08. 26. 23:49
Előzmény: #289258  Törölt felhasználó
#289329
Komoly tévedés ez a keresztény tanítással kapcsolatban. A valódi keresztény értékekkel teljesen ellentétes.
new1 2021. 08. 26. 20:32
#289327
xop  olaj is kezd újra lefordulni . ez benne volt a pakliban
gemes.bp 2021. 08. 26. 19:55
#289326
Sokan kívánták hogy meginduljon! Megindult! 
new1 2021. 08. 26. 19:33
#289325
szép estét ! miért is emelkedett volna ma a mol ára
Törölt felhasználó 2021. 08. 26. 19:26
#289324
A világ cégeinek és kereskedőinek beszállítói láncait szorongató szállítási problémák nem oldódnak meg olyan gyorsan, mint amire a szakértők számítottak. Így a költségek magasak maradnak, amit a kitartó infláció formájában a boltokban a vásárlók is meg fognak érezni.Komócsin Sándor, 2021. augusztus 26. csütörtök, 11:08Fotó: Getty ImagesQP | Quality Placementhirdetés XAvilággazdaság beszállítói láncain kialakult szűk keresztmetszetek, azaz szállítási nehézségek jóval tartósabbak lesznek, mint azt a szakértők korábban feltételezték – írja a Bloomberg. A vállalatok, a kereskedők és a szállítmányozók korábban arra számítottak, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozások átmeneti nehézségeket fognak okozni az Ázsiát és Európát, illetve Amerikát összekötő szállításokban, ám a vírus új változatai, élükön a deltával, felülírják ezeket a várakozásokat.Egymásra licitálnakQP | Quality Placementhirdetés XKapcsolódóA feldolgozóipari vállalatok alkatrészhiánnyal, illetve a nyersanyagok és az energia drágulásával küzdenek. Főként a részegységek hiánya arra kényszerítette a cégeket, hogy egymásra licitáljanak a szűkös szállítási kapacitások megszerzéséért. Ennek eredményeként a szállítási költségek rekordmagasba emelkedtek, és egyes exportőrök egyszerűen feladták külföldi szállításaikat. Ráadásul a kínai hatóságok elszántsága arra, hogy minden járványgócot a csírájában fojtsanak el, rövid távon csak ront a helyzeten.Az elmúlt hónapban például a pekingi kormány két hétre ideiglenesen lezárta a világ harmadik legforgalmasabb konténerkikötőjét Ningpo városában pusztán azért, mert egyetlen kikötői munkásnál kimutatták, hogy megfertőzte delta-variáns. Korábban a sencseni rakpartot zárták le néhány koronavírus-fertőzéses eset miatt. Ez azt vetíti előre, hogy a szállítási szűk keresztmetszetek újra és újra kialakulhatnak.Tovább a vártnálEzek a körülmények adnak okot arra, hogy a szakértők módosítsák a szállítási gondokra vonatkozó korábbi előrejelzéseiket. A kikötőkben kialakuló tumultusok és a konténerkapacitás hiánya eltarthat 2021 utolsó negyedévéig vagy akár 2022 közepéig – véli Hsieh Huey-chuan, a tajvani Evergreen Marine Corp. , a világ hetedik legnagyobb konténerszállító cégének elnöke. Ha a pandémiát nem sikerül hatékonyan korlátok közé szorítani, akkor zsúfoltság lesz az új normális állapot a kikötőkben.Mindennek eredményeként a szállítási költség Ázsiából Európába tízszeresére nőtt 2020 májusa óta, miközben egy Sanghaj-Los Angeles menet hatszor többe kerül, mint szűk másfél éve – derül ki a Drewy World Container Indexből. A világ ellátási lánca törékennyé vált, egy egyszeri, kicsi baleset vagy akadály könnyen óriási hatással járhat – vélik a HSBC Holdings Plc bank szakértői.A magasabb szállítási költségek pedig megjelenhetnek a fogyasztói árakba, növelve az inflációt, amit az átlagos fogyasztók is megéreznek a zsebükön.Extrém intézkedésekAz indiai vírusváltozat (delta) olyan ütemen terjed Délkelet-Ázsiában, hogy egyes kormányok meglepő intézkedésekhez folyamodtak. Vietnámban például, amely a világ legnagyobb cipő- és ruházaticikk-gyártója, a hatóságok elrendelték, hogy a vállalatok tegyék lehetővé dolgozóiknak, hogy a munkahelyükön aludjanak. Úgy látják ugyanis, hogy erre van szükség az országnak létfontosságú export fenntartásában. Még az olyan óriások, mint a Toyota is rendkívüli intézkedéseket hoznak: az autógyártó Japánban 14 üzemében függesztette fel a termelést 40 százalékkal csökkentve gyártási kapacitását a beszállítások akadozása miatt.A világ másik végén sem jobb a helyzet. Az Egyesült Királyságban a vállalatok a rekordalacsonyra esett készletekkel bajlódnak, a kiskereskedelmi árak pedig 2017 novembere óta nem látott tempóban nőnek. Németországban veszélybe került a fellendülés. Egy fontos üzleti bizalmi index, az Ifo gazdaságkutató intézet mutatója, amely a napokban jelent meg, a vártnál nagyobbat esett, ami a beszállítások akadozásával indokolnak a szakértők. A német gazdasági és kereskedelmi kamara 3000 vállalat megkérdezésével készült felmérése szerint a válaszadók több mint fele arra számít, hogy a beszállítások akadozása 2022-ben is gondot fog okozni nekik.
" petrolkémiai marzsokra is kihathat"
pokrocz 2021. 08. 26. 18:13
Előzmény: #289316  Sumarton
#289323
Sóhaj
Molbank
Molbank 2021. 08. 26. 17:41
#289322
Kár,hogy elba..tam a záróban a vételt, mert holnap tuti pluszban lesz.Nem+ 1,5% de az lesz.
koati
koati 2021. 08. 26. 17:36
Előzmény: #289316  Sumarton
#289321
Csapjak a lovak közé?
🙄

friss hírek További hírek